Gps-anturi eli vaihdeanturi

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Nämä taitaa antaa samoja arvoja ulos eri vaihteilla kun meillä kilpurissa on gen2 sähköillä gen1:n anturi koneessa ja orggis vaihdenäyttö toimii ok.
Ei tuo uusi mallikaan ihan pomminvarma ole, muistelin että Marbusalla olis reistannu se kakkosessakin.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
hakkis77
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 13:51
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja hakkis77 »

Mahtaaks jarilta löytyä linkkiä sakemanni sivulle:p
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

KFM-Motorraeder. Tosin postikulujen takia ei yksittäisten osien tilaus välttämättä kannatta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
hakkis77
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 13:51
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja hakkis77 »

Purin ja putsasin...kasasin....vika katoaa kun mööpeli lämpee...eli anturi on tullut tiensä päähän
Avatar
hakkis77
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 13:51
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja hakkis77 »

ja joskus on joku jo vaihtanut uudempaan anturimalliin.....ei auta itku markkinoilla
Avatar
hakkis77
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Kesä 2013, 13:51
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja hakkis77 »

ääh vitut :p vanha malli se taitaakin olla......siis kuvasa oikee eiks nii jari
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Joo
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
TM
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Tammi 2011, 20:08

Viesti Kirjoittaja TM »

Mites noi GPS-anturin johdot menee; musta-valko maa, pinkki vaihdetieto ja sininen syöttöjännite? Ja onkos toi syöttöjännite 5V? Pyörä K1.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jännite tulee punaisesta joka kiertää anturissa olevan vastuksen kautta mustaan elikkä maapiuhaan. Sininen on vapaan merkkivaloa varten. Näin muistelisin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Eli jos vapaan valo ei pala mutta tarvikemallin vaihdenäyttö näyttää vapaata niin mikä värkki reistaa ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Mixu
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Touko 2013, 23:41
Paikkakunta: Nokia/Siuro

Viesti Kirjoittaja Mixu »

Mulla näyttö vaihtelee usein ykkösellä 1/2 välillä, muuten toimii oikein.
2008 "tourer"
Avatar
Cebusa
Viestit: 234
Liittynyt: 21 Kesä 2009, 10:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Cebusa »

Olisi yksi uusi gen1 anturi tehdaspaketissa joutilaana.
Myyn tingattuun marmorihintaan 85e sisältäen postikulut.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
Avatar
Kekee
Viestit: 462
Liittynyt: 10 Touko 2008, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kekee »

snuggles kirjoitti:Eli jos vapaan valo ei pala mutta tarvikemallin vaihdenäyttö näyttää vapaata niin mikä värkki reistaa ?

Tätä minäkin mietin...en tosin ole tarvikenäytöllä kokeillut ja gen2




Edited By Kekee on 1436508823
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Laitetaan ny tännekin:

Busa on dumpannu ittensä sammuksiin täydestä laukasta 2 kertaa
ekan kerran viime kesänä, sammui ja fi valo syttyi.
ei lähteny käyntiin vaan paloi fi
runklasin sivujalkaa, vaihteistoa ja virrat pois/ päälle... lähti käyntiin
Pelas koko vuden sen jälkeen ilman mitään ongelmaa

Nyt sitte olin ajelulla provinssirokissa ja taas sammu laukasta
Samat oireet ja samalla tekniikalla käyntiin (taas pelaa ei ongelmia)
Ehdotuksia? missä vika?

Pyörä myös sammuu jos laittaa sivujallalle vaikka vaihteisto on vapaalla
ei näytä 0-llaa kun vapaalla vaan tyhjä
sifteri antaa kun pökkii 6-sen jälkeen 7-kaa vilahtaa 1-nen

Pyörässä speciali kartta kun pitää pohjassa abc-valitsinta rikastaa polttoainekarttaa (vp 109 varten)

Sotkeeko se jotenkin koko järjestelmän / pyörän?
Jääkö muistiin gen2 vikatiedostoja?
Onko vaihdeanturi rikki?
Jos on mitä muuta mälsää
vikaa ajonestolaitteistossa?
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tarkista kytkinkahvan mikrokytkimen toiminta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin