kytkinkahvan katkaisijan poisto
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
eli nyt kun kytkin pääsylinteri on vaihtunut bremboon niin mikrokytkintä joka vakio sylkässä on ei enää ole...
sen ohittaminen ilmeisesti vaatii jotain johtojumppaa?
kellään tarkaa tietoa mitä pitäisi tehdä?
tulipas melko selkeää verbaalista ulosantia taas...
no, josko joku hoksais mitä ajan takaa...
sen ohittaminen ilmeisesti vaatii jotain johtojumppaa?
kellään tarkaa tietoa mitä pitäisi tehdä?
tulipas melko selkeää verbaalista ulosantia taas...
no, josko joku hoksais mitä ajan takaa...
SMR
Eipä oikein kannata ohittaa. Tuolla kun ohjataan myös ECU:n karttoja. Ts. jos kytket niin että ECU luulee että kytkin on koko ajan pohjassa niin sen jälkeen on käytössä vapaan kartat koko ajan...
Edited By jarim on 1425380302
Edited By jarim on 1425380302
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
ku ei sit oikeen saa enää takas... vai pelaisko siin jarruvalolle tarkotettu anturillinen banjopultti?jarim kirjoitti:Eipä oikein kannata ohittaa. Tuolla kun ohjataan myös ECU:n karttoja. Ts. jos kytket niin että ECU luulee että kytkin on koko ajan pohjassa niin sen jälkeen on käytössä vapaan kartat koko ajan...
hyvinhän se on sit näköjää vapaa kartal yhen kesän pelannu...
SMR
Ihan on/off tyyppinen kytkin se on joten miksipä ei.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
http://www.ebay.com/itm/380531633894?redirect=mobile
en kyl äkkiseltää löytäny mitää paikkaa mihin toho sais jarruvalokytkimen kiinni?
SMR
kaikkonen___ kirjoitti:Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
http://www.ebay.com/itm/380531633894?redirect=mobile
en kyl äkkiseltää löytäny mitää paikkaa mihin toho sais jarruvalokytkimen kiinni?
Semmoinen jarrun paineesta mittavan sinne työsylinterin banjo pultin väliin
mikäs muuten on syynä tuohon sylinterin vaihtoon
aika outo juttu jos ei huomaa eroa vedossa
kun ajelee pelkästään vapaan kartalla
Edited By 1340R86 on 1425455941
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
anturipultin meinasinki nyt sinne laittaa...
sain kyl tosin vaihtotarjouksen ihan oikeaan brembon kytkin puristaajanki jo...
päivitin etujarruja tollasella brembolaisella niin pitihän kytkinpuoli saada saman näköseks...
vähän se ehkä oudolle tuntu viime kesään mun en murehtinu asiaa sen enempää...
sain kyl tosin vaihtotarjouksen ihan oikeaan brembon kytkin puristaajanki jo...
päivitin etujarruja tollasella brembolaisella niin pitihän kytkinpuoli saada saman näköseks...
vähän se ehkä oudolle tuntu viime kesään mun en murehtinu asiaa sen enempää...
SMR
kaikkonen___ kirjoitti:Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
http://www.ebay.com/itm/380531633894?redirect=mobile
en kyl äkkiseltää löytäny mitää paikkaa mihin toho sais jarruvalokytkimen kiinni?
Samanlaiselta näyttää kahva. Sellainen kytkin löytyy jos tarviit.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
1340R86 kirjoitti:aika outo juttu jos ei huomaa eroa vedossa
kun ajelee pelkästään vapaan kartalla
Itse en huomannut ajossa mitään eroa kun jonkin asian testauksen yhteydessä unohtui kytkinkahva piuhat toisiinsa kiinni pitkäksi aikaa kunnes sattumalta sitten kesän aikana huomasin asian.
Mitä noissa on eroa, vapaan sytytyskartassa enemmän ennakkoa?
Kyllä tuon pystyy ottamaan pois käytöstä. Silloin tosin "kykä pohjassa kartta" ei ole toiminnassa. Enpä ole tosin huomannut sen puuttumista.
Tuo kytkin estää moottorin käynnistämisen siten että startinreleen kelan toinen johdin kulkee tuon Ko.kytkimen kautta. Eli startinrele ei saa maata jos kytkinkahva ei ole pohjassa. Samasta piiristä on kuitenkin myös vedetty haara boxille, mikä samassa yhteydessä heittää sitten sen kartan päällä.
Järjestelmä voidaan ohittaa siten että irroitetaan startinreleen toinen johto tästä piiristä ja vedetään se suoraan maahan. Tällöin maa\miinus-signaali ei koskaan kulje boxille.
Jos selitys ei aukea niin katsokaa kytkentäkaaviosta, siinä se näkyy selvästi.
Onko tästä arvellusta "starttikartasta" muuten mitään tiedettyä faktaa olemassa? Vai onko se kenties vaan nettipalstojen "gurujen" toisteltua totuutta...
Tuo kytkin estää moottorin käynnistämisen siten että startinreleen kelan toinen johdin kulkee tuon Ko.kytkimen kautta. Eli startinrele ei saa maata jos kytkinkahva ei ole pohjassa. Samasta piiristä on kuitenkin myös vedetty haara boxille, mikä samassa yhteydessä heittää sitten sen kartan päällä.
Järjestelmä voidaan ohittaa siten että irroitetaan startinreleen toinen johto tästä piiristä ja vedetään se suoraan maahan. Tällöin maa\miinus-signaali ei koskaan kulje boxille.
Jos selitys ei aukea niin katsokaa kytkentäkaaviosta, siinä se näkyy selvästi.
Onko tästä arvellusta "starttikartasta" muuten mitään tiedettyä faktaa olemassa? Vai onko se kenties vaan nettipalstojen "gurujen" toisteltua totuutta...
Kyllä tuo starttikartta löytyy ecueditoristakin, enpä tosin itse ole siihen koskaan koskenut. Bensakartoissa muistaakseni numeroa 3 painamalla saa tuon näkyviin (saatan muitaa tämän väärin). Ainakin minulla käynnistä vaihde päällä huomaa selvästi milloin kytkin on pohjassa verrattuna kun pikkasen löysää että mikrokytkin naksahtaa toiseen asentoon. Tarkempaa faktaa noiden karttojen erosta minulla ei ole mutta käsittääkseni ainakaan vaihdekompensaatiot ei pelaa kun kytkin on pohjassa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22
Enpä usko että sillä on merkitystä siihen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport