eli nyt kun kytkin pääsylinteri on vaihtunut bremboon niin mikrokytkintä joka vakio sylkässä on ei enää ole...
sen ohittaminen ilmeisesti vaatii jotain johtojumppaa?
kellään tarkaa tietoa mitä pitäisi tehdä?
tulipas melko selkeää verbaalista ulosantia taas...
no, josko joku hoksais mitä ajan takaa...
Eipä oikein kannata ohittaa. Tuolla kun ohjataan myös ECU:n karttoja. Ts. jos kytket niin että ECU luulee että kytkin on koko ajan pohjassa niin sen jälkeen on käytössä vapaan kartat koko ajan...
Edited By jarim on 1425380302
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Eipä oikein kannata ohittaa. Tuolla kun ohjataan myös ECU:n karttoja. Ts. jos kytket niin että ECU luulee että kytkin on koko ajan pohjassa niin sen jälkeen on käytössä vapaan kartat koko ajan...
ku ei sit oikeen saa enää takas... vai pelaisko siin jarruvalolle tarkotettu anturillinen banjopultti?
hyvinhän se on sit näköjää vapaa kartal yhen kesän pelannu...
Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
anturipultin meinasinki nyt sinne laittaa...
sain kyl tosin vaihtotarjouksen ihan oikeaan brembon kytkin puristaajanki jo...
päivitin etujarruja tollasella brembolaisella niin pitihän kytkinpuoli saada saman näköseks...
vähän se ehkä oudolle tuntu viime kesään mun en murehtinu asiaa sen enempää...
Timba kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen Brembon jarruvalokytkin RCS19 etujarrukahvaan sopiva. Sitä en sitten tiedä sopiiko se kytkimen puolelle ja onko siinä kahvassa paikkaakaan sille. 37¤ näyttää olevan hintaa sille Duellilla, saisko siitä 15¤, jos sellaisen haluat?
jarru puristin toi onkin, se on vaan laitettu ylösalaisin kytkin puolelle.
en kyl tiiä mikä malli toi on. joku 19×20 radiaali.
tollanen....
1340R86 kirjoitti:aika outo juttu jos ei huomaa eroa vedossa
kun ajelee pelkästään vapaan kartalla
Itse en huomannut ajossa mitään eroa kun jonkin asian testauksen yhteydessä unohtui kytkinkahva piuhat toisiinsa kiinni pitkäksi aikaa kunnes sattumalta sitten kesän aikana huomasin asian.
Mitä noissa on eroa, vapaan sytytyskartassa enemmän ennakkoa?
Kyllä tuon pystyy ottamaan pois käytöstä. Silloin tosin "kykä pohjassa kartta" ei ole toiminnassa. Enpä ole tosin huomannut sen puuttumista.
Tuo kytkin estää moottorin käynnistämisen siten että startinreleen kelan toinen johdin kulkee tuon Ko.kytkimen kautta. Eli startinrele ei saa maata jos kytkinkahva ei ole pohjassa. Samasta piiristä on kuitenkin myös vedetty haara boxille, mikä samassa yhteydessä heittää sitten sen kartan päällä.
Järjestelmä voidaan ohittaa siten että irroitetaan startinreleen toinen johto tästä piiristä ja vedetään se suoraan maahan. Tällöin maa\miinus-signaali ei koskaan kulje boxille.
Jos selitys ei aukea niin katsokaa kytkentäkaaviosta, siinä se näkyy selvästi.
Onko tästä arvellusta "starttikartasta" muuten mitään tiedettyä faktaa olemassa? Vai onko se kenties vaan nettipalstojen "gurujen" toisteltua totuutta...
Kyllä tuo starttikartta löytyy ecueditoristakin, enpä tosin itse ole siihen koskaan koskenut. Bensakartoissa muistaakseni numeroa 3 painamalla saa tuon näkyviin (saatan muitaa tämän väärin). Ainakin minulla käynnistä vaihde päällä huomaa selvästi milloin kytkin on pohjassa verrattuna kun pikkasen löysää että mikrokytkin naksahtaa toiseen asentoon. Tarkempaa faktaa noiden karttojen erosta minulla ei ole mutta käsittääkseni ainakaan vaihdekompensaatiot ei pelaa kun kytkin on pohjassa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
nyt toi storbackan mainitsema modi tehtynä ja ainakin käyntiin lähtee...
mut osaaks kukaan (jarim?) sanoa vaikuttaako toi ecueditorilla säätämiseen jotenkin negatiivisesti?