Gen2 sähköt Gen1 kiihdytyspyörään

Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep, E85 tapauksessa isompaa toki. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

No entäs jos laitat ne toiset suuttimet sinne painekoteloon missä ne on ennenkin olleet...
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Tuolla gen2 sähköt/gen1 läppikset ym muut romut -modilla jää muutama vikakoodi päälle, mut parhaassa tapauksessa ei menoa haittaa, FI valo vaan palaa
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.

2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut

E: aineena 95E




Edited By 1340R86 on 1373488302
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

1340R86 kirjoitti:
Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.

2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut

E: aineena 95E


Kiitos, vaikuttais siis siltä että mainitsemani suuttimet toimisi eikä toisioita tarvisi. Jokatapauksessa puntaroin tilannetta edelleen.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Meillä Taxissa 1400cc, kyllä sekin jollainlailla tyhjää käy. Ei kovin pienillä kierroksilla tosin kun alipainekarttaa ei ole käytössä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Suuttimia hieman tutkinut netistä ja mm. tälläisen setin löysin. Hinta ei pahakaan kilpailijoihin nähden... http://www.ebay.co.uk/itm....92fbec0

Sähkösarja, dataloggeri ja boostcontroller jo hommattuna :)
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Alkaa olla pikkuhiljaa voitonpuolella :) Johdotusta
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Tänään ekaa kertaa penkissä. Homma etenee mutta ei valmis. 2000cc suuttimet syöttää aivan julmetusti soppaa. 60% läppien aukaisulla 310 takarengastehoa 8000rpm. Sen jälkeen kytkin antoi periksi luultavasti.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Fastard kirjoitti:Tänään ekaa kertaa penkissä. Homma etenee mutta ei valmis. 2000cc suuttimet syöttää aivan julmetusti soppaa. 60% läppien aukaisulla 310 takarengastehoa 8000rpm. Sen jälkeen kytkin antoi periksi luultavasti.
Tulikos sinne nuo linkin suutimet vai jotkut muut
miten käy tyhjää jäikö säätö varaa laihemalle päin

minkä moinen kytkin oli antautumassa
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Fiveon suuttimet jotka alkuperältään Densot(?). Kylmänä käy ihan hyvin tyhjää mut lämmetessä huonompaan suuntaan. Kytkimenä Haysin T6 johon olin heittänyt lähes hatusta säädöt.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

UltraTurboon laitoin Gen2 sähköt ykkösmallin läppiksille. 1250cc suuttimet ja hyvin meni säätöihin Samilla Etanoolille. Onhan ne hiukan suuret ihan alhaalla alipainealueella, kun editorissa yhden numeron muuttaminen heittää paksulta laihalle.
Tyhjää käy täsmällisen hyvi, kun hieman kone lämpenee eli ihan kuin normaalistikin vaatii hieman lämmetä.
Vedossa hyvin pelaa kaikilla alueilla.
1000km ajolla tarkka keskikulutus pirteällä matkavauhdilla 8,7L/100km
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin