Gen2 sähköt Gen1 kiihdytyspyörään
Jep, E85 tapauksessa isompaa toki.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Tuolla gen2 sähköt/gen1 läppikset ym muut romut -modilla jää muutama vikakoodi päälle, mut parhaassa tapauksessa ei menoa haittaa, FI valo vaan palaa
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut
E: aineena 95E
Edited By 1340R86 on 1373488302
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
1340R86 kirjoitti:Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut
E: aineena 95E
Kiitos, vaikuttais siis siltä että mainitsemani suuttimet toimisi eikä toisioita tarvisi. Jokatapauksessa puntaroin tilannetta edelleen.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Meillä Taxissa 1400cc, kyllä sekin jollainlailla tyhjää käy. Ei kovin pienillä kierroksilla tosin kun alipainekarttaa ei ole käytössä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Suuttimia hieman tutkinut netistä ja mm. tälläisen setin löysin. Hinta ei pahakaan kilpailijoihin nähden... http://www.ebay.co.uk/itm....92fbec0
Sähkösarja, dataloggeri ja boostcontroller jo hommattuna
Sähkösarja, dataloggeri ja boostcontroller jo hommattuna
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Tulikos sinne nuo linkin suutimet vai jotkut muutFastard kirjoitti:Tänään ekaa kertaa penkissä. Homma etenee mutta ei valmis. 2000cc suuttimet syöttää aivan julmetusti soppaa. 60% läppien aukaisulla 310 takarengastehoa 8000rpm. Sen jälkeen kytkin antoi periksi luultavasti.
miten käy tyhjää jäikö säätö varaa laihemalle päin
minkä moinen kytkin oli antautumassa
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
UltraTurboon laitoin Gen2 sähköt ykkösmallin läppiksille. 1250cc suuttimet ja hyvin meni säätöihin Samilla Etanoolille. Onhan ne hiukan suuret ihan alhaalla alipainealueella, kun editorissa yhden numeron muuttaminen heittää paksulta laihalle.
Tyhjää käy täsmällisen hyvi, kun hieman kone lämpenee eli ihan kuin normaalistikin vaatii hieman lämmetä.
Vedossa hyvin pelaa kaikilla alueilla.
1000km ajolla tarkka keskikulutus pirteällä matkavauhdilla 8,7L/100km
Tyhjää käy täsmällisen hyvi, kun hieman kone lämpenee eli ihan kuin normaalistikin vaatii hieman lämmetä.
Vedossa hyvin pelaa kaikilla alueilla.
1000km ajolla tarkka keskikulutus pirteällä matkavauhdilla 8,7L/100km
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar