veto loppuu
Vuosimalli?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pikkusen lyhyeksi jäi tuo edellinen kommentti (oli kiire kuselle)
Mutta siis lisäyksenä, että anturit yms harvoin hajoaa koneremontin aikana. Eli siis jos laite aiemmin toiminut ok, eikä remontin yhteydessä ole rikottu mitään elektroonista, niin kylläpä sen vian luulis mitä suurimmalla todennäköisyydellä liityvän itse asennustapahtumaan. Lisäksi myös kuvaamasi oire sopii kuvaan.
Mutta siis lisäyksenä, että anturit yms harvoin hajoaa koneremontin aikana. Eli siis jos laite aiemmin toiminut ok, eikä remontin yhteydessä ole rikottu mitään elektroonista, niin kylläpä sen vian luulis mitä suurimmalla todennäköisyydellä liityvän itse asennustapahtumaan. Lisäksi myös kuvaamasi oire sopii kuvaan.
Tuolta toisesta topicista: Nokkien ajoitukset helppo todeta kun ottaa venttiilikopan irti ja pyöräyttää koneen yläkuolokohtaan siten että ykkösen molemmat venttiilit on vähän auki. Tällöin nelosen nokat pitäisi osoittaa melkolailla niin että niiden noston maksimikohta osoittaa nokkapukin reunaa kohti. Sekä imu- että pakonokassa. Ja että pakonokan merkistä laskien imunokan merkkiin on 15 nastaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä luinko huonosti, vai enkö vaan käsittänyt, mutta JariM, täsmennetäänkö:jarim kirjoitti:Tuolta toisesta topicista: Nokkien ajoitukset helppo todeta kun ottaa venttiilikopan irti ja pyöräyttää koneen yläkuolokohtaan siten että ykkösen molemmat venttiilit on vähän auki. Tällöin nelosen nokat pitäisi osoittaa melkolailla niin että niiden noston maksimikohta osoittaa nokkapukin reunaa kohti. Sekä imu- että pakonokassa. Ja että pakonokan merkistä laskien imunokan merkkiin on 15 nastaa.
eikös niin että kampiakseli pyöräytetään siihen 1-4yläkuoloon (merkki), jolloin nokkien täytyisi olla noissa mainitsemissasi.
Ja edelleen, (jos vakiokone), tällöin pakonokkapyörän nr1 piste venakopan tiivistepinnan tasolla (eteen), ja pakonokkapyörän pisteestä 2 laskien 15 pinniä imunokkapyörän nr3 pisteeseen.
Ja jos vielä epäilyttää, niin itsessään nokka-akseleissa on myös hennot viivat, (no siellä nokkapyöränpuolipäässä) -joiden kuuluu yläkuolossa osoittaa pako eteen ja imu taakse, siinä tiivistepinnan tasossa.
Juuriki noin. Ja tosiaan siinä yläkuolokohdassa nelosen lobet osoittaa täsmälleen siihen nokkapukin reunaan; siis imunokka noin klo 11 ja pakonokka klo 13 jos pidetään vaakaviivana sitä kantta.
Edited By jarim on 1400418579
Edited By jarim on 1400418579
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport