Ongelmiaongelmia...

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Joo, nokat katsotaan myös. Tarvii uittaa suuttimet uä-pesurissa jos ei muuta keksi.
Toi nokkahomma voisi olla hyvä tarkistaa. Joskus säätänyt turbopyörää jossa oli imunokka hampaan vtullaan. Vähän samoja oireita. Ja puuttu 100hp...
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Ohos..
Ongelma ratkesi suuttimien ja linjaston putsauksella! Olipas oudon helppoa. En jaksa alkaa aukomaan venakoppaa,koska ny o terveen kuuloinen. Ens talvena paketti sitten osiin ja ahtaminen alkakoon...
Kiitos neuvoista osallistujille!!!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Hyvä että selvisi. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Olipas kuitenkin aikasta outo vika? Tuntu että oli rikkaalla, ja kuitenkin linjastot putsaamalla oikeni? Nyt vastaa kaasuun reippaasti ja muutenkin röhnättää tyhjäkäynnillä helpon oloisesti. Olipas hyvä ettei ehtiny alkaa sikailemaan säätämisen kanssa, olisi meinaan ongelmia riittänyt jälkeenpäin kun olisi linjastot olleet puhtaana jossain vaiheessa.
No, linjastot menee kuitenkin uusiksi, kun alan rakentelemaan ja holsett löytää tiensä tuonne keulaan.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Tuosta tuli mielleen
Olikos tuon ikäisessä joku palluu kierto jos niin tukko linjassa estäis sen ja sittä liikaa ainetta tai toinen jokuu pytty ei saa kunnolla ainetta niin muutkaan ei sitten jaksa kunnolla käydä ja poltaa kaikkea
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Joo, paineensäätimeltä paluu. Vaihdoin letkut samalla, ja suoristelin paremmin virtaaviksi. Joku kipu siellä oli, koska parani heti putsauksen jälkeen.
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Vaatii alkuperäiset letkut toimiakseen kunnolla.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Miksi?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Ei ainakaan mulle ole sattunut kohdalle moista älybensaa joka tietää että mennäänkö tässä nyt suzuki-numeroitua, vaiko raktorikaupasta ostettua letkua pitkin.
Totta on, että se paluuletkun mitta ja reititys on hiukkasen haasteellinen noissa 99-00 mallin tankeissa, mutta kyllä sen kokemusteni perusteella saa ihan toimivasti kasattua.
Topiikin ongelman luulen johtuvan juuri tästä, paluuletku painui lyttyyn tankin alas laskiessa tai letku oli mennyt rupelille jo aiemmin sieltä tankinpuolipäästä. Huonolaatuisissa letkuissa sisin kumikerros saattaa irrota itse tukikudoksesta bensan vaikutuksen vuoksi, jolloin tukkeutuu/kuristaa paluulinjaa vaikka silmämääräisesti näyttäisikin olevan ok.
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Juuri painiittiin raktoriletkun kanssa joka lämmetessään teki taitoksen jousen sisään. Lisää haastetta rakkoriletkulle tuo erikokoiset päät.
Laittakoot rakkoriletkua joka haluaa, Mun tapauksessa se ei kuitenkaan toiminut. orginelli Kuva MP tiskillä 9,50e ja käyntiongelma poistui sen osalta.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Annoin itseni ymmärtää, että tässä tapauksessa ei olisi enää käytössä suz.alkuperäinen pumppu. Tällöin rakkorikaupan tuotteet jäävät useimmiten ainoaksi vaihtoehdoksi.
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Ei ole alkuperäinen pumppu. Jos se veltto puutarhaletku oli alkuperäistä letkua, niin se kelpaa vaikka pirtelöpilliksi.
Kunnon pa-letkua,kunnon paineensäädin mittarilla, tarpeeksi järeä paluuputki ja pikkumiettiminen letkujen vedossa, siitä se lähtee. Ja hydrauliikkaliikkestä saa ihan hyvää tavaraa oikeaan hintaan.
Vastaa Viestiin