Ongelmiaongelmia...
Hyvä että selvisi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Olipas kuitenkin aikasta outo vika? Tuntu että oli rikkaalla, ja kuitenkin linjastot putsaamalla oikeni? Nyt vastaa kaasuun reippaasti ja muutenkin röhnättää tyhjäkäynnillä helpon oloisesti. Olipas hyvä ettei ehtiny alkaa sikailemaan säätämisen kanssa, olisi meinaan ongelmia riittänyt jälkeenpäin kun olisi linjastot olleet puhtaana jossain vaiheessa.
No, linjastot menee kuitenkin uusiksi, kun alan rakentelemaan ja holsett löytää tiensä tuonne keulaan.
No, linjastot menee kuitenkin uusiksi, kun alan rakentelemaan ja holsett löytää tiensä tuonne keulaan.
Tuosta tuli mielleen
Olikos tuon ikäisessä joku palluu kierto jos niin tukko linjassa estäis sen ja sittä liikaa ainetta tai toinen jokuu pytty ei saa kunnolla ainetta niin muutkaan ei sitten jaksa kunnolla käydä ja poltaa kaikkea
Olikos tuon ikäisessä joku palluu kierto jos niin tukko linjassa estäis sen ja sittä liikaa ainetta tai toinen jokuu pytty ei saa kunnolla ainetta niin muutkaan ei sitten jaksa kunnolla käydä ja poltaa kaikkea
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Miksi?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei ainakaan mulle ole sattunut kohdalle moista älybensaa joka tietää että mennäänkö tässä nyt suzuki-numeroitua, vaiko raktorikaupasta ostettua letkua pitkin.
Totta on, että se paluuletkun mitta ja reititys on hiukkasen haasteellinen noissa 99-00 mallin tankeissa, mutta kyllä sen kokemusteni perusteella saa ihan toimivasti kasattua.
Topiikin ongelman luulen johtuvan juuri tästä, paluuletku painui lyttyyn tankin alas laskiessa tai letku oli mennyt rupelille jo aiemmin sieltä tankinpuolipäästä. Huonolaatuisissa letkuissa sisin kumikerros saattaa irrota itse tukikudoksesta bensan vaikutuksen vuoksi, jolloin tukkeutuu/kuristaa paluulinjaa vaikka silmämääräisesti näyttäisikin olevan ok.
Totta on, että se paluuletkun mitta ja reititys on hiukkasen haasteellinen noissa 99-00 mallin tankeissa, mutta kyllä sen kokemusteni perusteella saa ihan toimivasti kasattua.
Topiikin ongelman luulen johtuvan juuri tästä, paluuletku painui lyttyyn tankin alas laskiessa tai letku oli mennyt rupelille jo aiemmin sieltä tankinpuolipäästä. Huonolaatuisissa letkuissa sisin kumikerros saattaa irrota itse tukikudoksesta bensan vaikutuksen vuoksi, jolloin tukkeutuu/kuristaa paluulinjaa vaikka silmämääräisesti näyttäisikin olevan ok.
Juuri painiittiin raktoriletkun kanssa joka lämmetessään teki taitoksen jousen sisään. Lisää haastetta rakkoriletkulle tuo erikokoiset päät.
Laittakoot rakkoriletkua joka haluaa, Mun tapauksessa se ei kuitenkaan toiminut. orginelli Kuva MP tiskillä 9,50e ja käyntiongelma poistui sen osalta.
Laittakoot rakkoriletkua joka haluaa, Mun tapauksessa se ei kuitenkaan toiminut. orginelli Kuva MP tiskillä 9,50e ja käyntiongelma poistui sen osalta.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Ei ole alkuperäinen pumppu. Jos se veltto puutarhaletku oli alkuperäistä letkua, niin se kelpaa vaikka pirtelöpilliksi.
Kunnon pa-letkua,kunnon paineensäädin mittarilla, tarpeeksi järeä paluuputki ja pikkumiettiminen letkujen vedossa, siitä se lähtee. Ja hydrauliikkaliikkestä saa ihan hyvää tavaraa oikeaan hintaan.
Kunnon pa-letkua,kunnon paineensäädin mittarilla, tarpeeksi järeä paluuputki ja pikkumiettiminen letkujen vedossa, siitä se lähtee. Ja hydrauliikkaliikkestä saa ihan hyvää tavaraa oikeaan hintaan.