...pikkuhilijaa homma etenee, mithän kiirettähän tämän kans ei ole. Tällä hetkellä henkilökohtaset kiirhet on ihan toishaalla, mutta onneksi mestari senthän pittää tämän rojektin osalta homman hanskassa:
Ens viikolla toivottavasti saa keulan Hyvinkäällä mukattua eli Öhlinsin jouset originaalien tilalle, ja sitäki kautta vielä enemmän tasapainoseksi ajettavaksi. Takahan laitethin viime kevväänä Öhlinssiä jo.
toimeve kirjoitti:Ens viikolla toivottavasti saa keulan Hyvinkäällä mukattua eli Öhlinsin jouset originaalien tilalle, ja sitäki kautta vielä enemmän tasapainoseksi ajettavaksi. Takahan laitethin viime kevväänä Öhlinssiä jo.
...mitä sitä että muka ois saanu niitä putkia vielä MP-Racingille, mutta tiistaina aamusta ajethan pikkutyttöjen kans "retkelle" noihin Hyvinkään maisemhin. Toivottavasti ei mithän ylläreitä tällä kertaa löyvy käytettynä ostetuista putkista (ovat muuten jarim:n vanhat eli joskus aikoja sitten myyty maailmalle, ja olhet hyllyssä myyjällä monta vuotta. Ei siis koskhan niitä ittellensä käyttäny.
No, nyt toivottavasti kelepaavat tuohon meikäläisen rojektiin. Tiistainapa olen iltapäivällä viishampi siitäki asiasta.
Takasintullessa sitten koukkaamma päämajan kautta, eli ne putket ja laakeroitu etuvanne pääsevät jo saman katon alle, missä muu "raato" makkaa
Kevväällä ei vielä niin kauhiaa kiirettä minun puolesta ole... :laugh:
Yksi katkennut lokarin kiinnike on alumiinihitsattu takaisin paikoilleen, ei niissä minun jäljiltä kyllä muuta moitittavaa muistaakseni ollu. Huoltokirjan mukaan vuonna 2009 kilometrilukemassa 95996km olisin myynyt nuo eteenpäin kun "vahingossa" tilasin kullanväriset itselle eBaystä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
snuggles kirjoitti:Tästä tulee "fastest gun in the east", tahi jotai..
...no nyt alako pelottamhan :laugh:
Toishaalta ens kesänä tuskin on aikaa ajella niin paljon ku esimerkiksi aiempina kesinä, joten pointi tietysti tuossa on: mitä noppeempi (iässä tahi lännessä iha sama) niin sitä enemmän ehtii kilometrejä saaha
Ei oo mitään rivien välissä, kaikki mitä meidän pajalla tapahtuu on tosikkomaisen pelkistettyä, laakerit oli vaan tosi hyvän tuntuiset, ei sekään niin ittestään selvää, pystyy senkin sössimään
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Ei oo mitään rivien välissä, kaikki mitä meidän pajalla tapahtuu on tosikkomaisen pelkistettyä, laakerit oli vaan tosi hyvän tuntuiset, ei sekään niin ittestään selvää, pystyy senkin sössimään
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
...kevät kohisten etenee, Päijänne meänki kohalta jo sulanu, katupölyjä putsailhan pois...kyllä se kesä sieltä siis kohta tullee!
Talliltaki kuulunu mukavia, elikkä meikäläisen rojekti etenee sovitusti ja perjantaina pitäs sääjettäväksi saaha uuella kokoonpanolla. Tuohon tuli viime hetkillä vielä pikkasen muutoksia suunnitellusta, eli
- öljypumpun ratas (olikhan oikein...?) uusiksi (kuva) eli tehokkaampi pitäis olla tuo originaalin tilallelaitettava
- 24V -systeemi pikkasen eri tavalla kuin originaaliajatus oli
- putkisto vaihtu Yoshimurasta Akrapoviciin, vaikka tehoihin nähen tuo Yoshin RS-3 olis ollu riittävä seki...mutta kokkeilhan nyt tuotaki kun tiimiläiseltä sopivasti (kiitos) kierrättämällä tuommosenki saimma
Että näillä kohti huhtikuun puolta väliä. Hyvässä lykyssä ens viikolla Busa kotona ja ajossa
toimeve kirjoitti:...kevät kohisten etenee, Päijänne meänki kohalta jo sulanu, katupölyjä putsailhan pois...kyllä se kesä sieltä siis kohta tullee!
Talliltaki kuulunu mukavia, elikkä meikäläisen rojekti etenee sovitusti ja perjantaina pitäs sääjettäväksi saaha uuella kokoonpanolla. Tuohon tuli viime hetkillä vielä pikkasen muutoksia suunnitellusta, eli
- öljypumpun ratas (olikhan oikein...?) uusiksi (kuva) eli tehokkaampi pitäis olla tuo originaalin tilallelaitettava
- 24V -systeemi pikkasen eri tavalla kuin originaaliajatus oli
- putkisto vaihtu Yoshimurasta Akrapoviciin, vaikka tehoihin nähen tuo Yoshin RS-3 olis ollu riittävä seki...mutta kokkeilhan nyt tuotaki kun tiimiläiseltä sopivasti (kiitos) kierrättämällä tuommosenki saimma
Että näillä kohti huhtikuun puolta väliä. Hyvässä lykyssä ens viikolla Busa kotona ja ajossa
Västäräkki on nähty, laineet liplattaa ja busan koeajo, kiitos Veke, siinä lisää kevään merkkejä. Ei se ainakaan paskempi oo ku viimeeksi, paitsi ny se 24V tsydeemin käyttäminen ja muistaminen, katkaisija aika kankee.
Ja se katkasin kannattaa jättää starttiasentoon sammuksissa. Se isompi akku tahtoo tappaa sen pienemmän jos jättää rinnakkain. Ai mistäkö tiedän... :p��sein��n:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport