nokat

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
peksi
Viestit: 38
Liittynyt: 18 Loka 2006, 22:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja peksi »

Elikkä kansi oli huollossa ja samalla vaihtuu pakonokan tilalle org imunokka. miten ajoitus: merkit kohdilleen kuten alunperinkin oli vai? Kannen kiristymomentti ja järjestys? Muuta huomioitavaa kasatessa? Kiitos! Niin ja sit vielä venttiilivälykset sinne pakopuolelle..



Edited By peksi on 1393290807
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Tuomoinen vanha juttu löytyi missä asiaa ajoitus juttua selitetty

http://www.busanistit.org/foorumi....=petrik
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Säädettävät nokkapyörät ja heittokellon kanssa asteet kohdalleen. Apen pyörien istukassa ainakin on merkki (piste) mihin imunokan viiva täsmätään jos se asennetaan pakopuolelle. Näin toimimalla pyörien merkit saa myös ketjuun nähden kohdalleen. Momentti riippuu käytetyistä kansipulteista. Vakiot ensin 25Nm, lopullinen 52Nm ja keskeltä aloittaen vuorotellen sitten vasen-oikea että kiristyy tasaisesti. Pakopuolen välys kylmänä 0.2-0.3.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
peksi
Viestit: 38
Liittynyt: 18 Loka 2006, 22:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja peksi »

Ei oo säädettäviä nokkapyöriä, eikä heittokelloja.. Saako sen nokan siinä olevien merkkien avulla sinnepäin mihin se kuuluu?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tekisi mieleni sanoa että ei mutta korjatkoon joku jos on ilman säädettäviä laittanu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Juu ei, tahi sinnepäin
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
peksi
Viestit: 38
Liittynyt: 18 Loka 2006, 22:17
Paikkakunta: savo

Viesti Kirjoittaja peksi »

Aikas arvokkaita nuo nokkapyörät..,köyhyys ei ole aina nautinto.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Kiinittä ja irrotta sen vakio pyörylän riitävän monta kertaa ja niiten välissä mittaille kuinka paljon vielä pitäis käänttää ja mihin suuntaan(kannattaa varatta aikaa koko kesä tai talvia)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin