24V startti
- jamonaattori
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
- Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Onko jamo sullaki ollu ongelmana että se pienempi akku tahtoo kuolla ennenaikojaan?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jamonaattori
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
- Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
Kyllä se laadukas 4ah kesti mulla muutaman vuoden, mutta viime kesänä saman kokoisilla startit. Jos ei haittaa että on iso kakkosakku, niin ehdottomasti se. Kyllä lataus pitäisi riittää kymmeniin startteihin, toki stroukki koneissa tietyillä setupeilla pistää niin paljon vastaan että joutuu aiemmin latausta suorittamaan ajossa.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Itsellä tuo pieni yleensä lienee kuollut siihen että unohdan akut rinnakkain (latausasentoon) silloin kun pyörä on sammuksissa. Viihtyvät paremmin sarjassa silloin kun latausta ei ole. Lisäksi toissa syksynä minulla kuoli starttimoottori, ei jaksanu enää 25 voltilla pyörittää edes tulpatonta konetta. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport