Etujarru "löystyy"
Mikä mahtaa olla vialla kun etujarru ilmauksesta huolimatta painuu kahvaan kiinni ääriasennossakin, muutaman kerran kun pumppaa kahvaa niin paranee hieman ts. sen verran että uskaltaa ajamaan lähteä.
Viime talvena nesteet vaihdettu ja ilmattu koneellisesti.
Nestepinnat samalla tasolla mitä alkukaudesta eikä silmin tarkasteltuna vuotoja näy...
Täytyykö laittaa teräspunokset tilaukseen... ei alkuperäiset kahvat paikallaan mutta ei kait se nyt niistäkään kiinni voi olla?!?
Viime talvena nesteet vaihdettu ja ilmattu koneellisesti.
Nestepinnat samalla tasolla mitä alkukaudesta eikä silmin tarkasteltuna vuotoja näy...
Täytyykö laittaa teräspunokset tilaukseen... ei alkuperäiset kahvat paikallaan mutta ei kait se nyt niistäkään kiinni voi olla?!?
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Gen2:sta vaivaava vika.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ratalla hoksas lämmetessä kunnolla kahva painu puhjaan...normi ajossa ei. Jämäköity kylläkin vakiosta teräspunosletkuilla kummasti.Pientä vaivaa olen kuullu että huonot jarrut ois. Oma kokemus tuosta jarrujen "huonoudesta" oli ku r1 jälkeen mutkapätkää päästelin nii huomasin että mutka lähenee aika joutusasti...vauhtia 30kmh enempi ku rykkösellä, johtuisko siitäki
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Ilmasithan yläpäänki?
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Kyllähän Gen2:n jarrut eivät ole pyörän muiden osien lue kulkujen tasolla vakioina. Joillakin on ollu ilman kanssa ongelmia..sitä ilmestyy jostakin systeemiin. Oiskohan letkussa liikaa silikonia joka päästää hapen läpi joka sitten kertyy nesteeseen ilmaksi??Heksa kirjoitti:millä lailla "vaivaava vika"?
en oo kyllä kuullut et ois joku yleis vika...
rata-ajoissa on ollut ongelmana et jarruneste lämpiää ja jarru menee pohjaan sama kyl ongelmana kaikissa jarruissa merkistä riippumatta...
epäilen et siellä on kumminkin vaan ilmaa järjestelmässä
Kun busan hommasin niin tuntui että vanhas GSX1100F oli paremmat jarrut..
Ajoin muutaman kesän vakioletkuilla ja ihan hyvin meni.
Ei tarvinnu ilmailla eikä tehä muutakaan kuin ajaa. Alppiteillä ei hävinny jarrut mutta radalta eioo kokemusta. Kun vaihdoin tai siis vaihdatin punosletkut niin ehkä vähän tuli tuntumaa lisää. Kyllähän kaikissa saa nesteet kiehumaan ja jarrut häipymään radalla tai kadulla. Olen miettinyt itse jos päivittäis jarrut mutta iha hyvin on kyllä pysähtyny kototeillä kuten alpeilla ja autobaanoillakin. Ja kyllä se originaaleilla endoon kykenee..
Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.
Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.
Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.
Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
..Hyvä Matti.... Tossa L3 tuntuu parenmalta jarrut, kuin edellisissä ollut.kajbusa kirjoitti:Ilmaa siellä on.. Meillä myös kelkassa samanmoisia ongelmia ettei tahdo millään saada ilmattua normi konstein.
Kokeile seuraavaa juttua: Pumppaa jarrukahvaa niin et se nousee "ylimpään" asentoon, tämän jälkeen vedät nippusiteellä tiukasti jarrut päälle ja odottelet n. 12h.
Hokkuspokkus, ilmat ovat poissa.... noh ainakin Arctic-Catissa toimii
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Useammasta lähteestä olen kuullut että Gen2:ssa seistessään "katoaa jarrut". GSX-R sarjan pyöriinhän alkoi vasta USA:ssa recall vuosimallien 2004-2013 (600/750) ja 2005-2013 (1000) osalta missä koko jarrupääsylinteri vaihdetaan suunnitteluvirheen vuoksi. Gen2 Busan pääsylinterihän on kyllä erilainen mutta joku vastaava vika siinäkin lienee, veikkaisin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport