Ahtopaineen lisääntyessä koneen läpi menevä ilmamääräkin kasvaa joten veden määräkin pitäisi kasvaa suhteessa, sen takia progressiivinen säätömahdollisuus olisi hyvä. Jos vesiruisku lähtee päälle 0.8bar ja max ahdot 1bar niin siinähän ei niin suurta eroa ole. Auttaa se kuitenkin vaikka vesimäärät ei niin just linjassa menekään.
Tuohon sähkön riittävyyteen hankala ottaa kantaa kun ei ole kokemusta moisesta (onneksi). Koita vaihtaa yhtä kokoa tehokkaampi akku ensihätään. Onkohan joskus ollut tarjolla tehokkaampaa laturia busaan, jossain snitzchsch racing tai vastaavalla?
Kansipulttien momentti
1340R86, sinä vissiin enemmänkin noita karttoja olet tutkinut niin löytyyköhän sieltä joku kompensaatiokerroin / starttikartta erikseen? Kaveri on P11 mallisen Nissan Primeran konvertoinut kulkemaan RE85:lla Megasquirtin avulla. Bensaan verrattuna meinasi että semmonen 50% saa vielä laittaa normaalin 33% rikastuksen lisäksi lisää kakkua jotta kylmäkäynnistykset toimii. Tuohon perustuen tosiaan oma arvaus siitä ettei kakkua startatessa tule tarpeeksi.
Pikkasen kauas menny tämä keskustelu jo kansipulttien momentista, muutetaanko otsikkoa? :laugh:
Edited By jarim on 1382982821
Pikkasen kauas menny tämä keskustelu jo kansipulttien momentista, muutetaanko otsikkoa? :laugh:
Edited By jarim on 1382982821
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jep, eipä siinä mitään edessä tuon jälkeen pitäisi olla. Meinaatko jälkikiristää vai?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tähän APE 1/2 tuuman pultien asentuluun ja kiristykseen
tarvitaviin reikiin ym hiukan lisää juttua
ensinäkin näytää tuo momenti vaihtelevan riippuen ilmeisesti päivästä.... koska kysyy nyt alku vuodesta vastailivat APE:elta kun tuota vielä tarkistus mielessä kysyin ennen asentelua
"If you are having the cases redrilled and tapped by someone that gets them exactly on location and straight,
tou can get away with .520" hole.
We recommend torque at 65 lbs. The studs will take more, but it will start to pull the main bearing bores out of round"
(tuon mukaan vapaasti kääneltynä jos pultit on suorassa niin reiän kooksi riittää Lohko/kansi reiät 13,208mm)
ja edelisellä kerralla 80 lbs
heitelyä on myös jäleen myyjien ilmoitamiin
tänä vuonna schnitzracing ilmoiti 75lb/ft ja reiän kooksi .500
(myös yksikö vaihtelee eri lähteistä lb/ft millä tule hiukan maltilisempia NM arvoja muuntimilla tutkailtuna
http://www.lbstokg.co.uk/
65lbs=29.48kg
http://muunnin.com/momentti/
65lb/ft=88,128nm )
eli noista sitten varmaankin on tarkoitettu laskea joku keskiarvo tai vaan hattuvakiolla kiristää kaikki tasan johonkin sopivan tuntuiseen
mutta mikä voi jotakuta homaan ryhtymistä harkitsevaa mietitytää
uudelle (UNF1/2-20) kierteelle reikämax 11.618mm jonkun taulukon mukaan
11.4mm terällä tuli 11.550mm mihin sai 2 tapilaa käsin kierettyä
uudet kierteet,
(reikää porailevan koneen mahdoliset heitot muistaa ottaa huomioon terää valitessa)
E:lb/ft
Edited By 1340R86 on 1452640819
tarvitaviin reikiin ym hiukan lisää juttua
ensinäkin näytää tuo momenti vaihtelevan riippuen ilmeisesti päivästä.... koska kysyy nyt alku vuodesta vastailivat APE:elta kun tuota vielä tarkistus mielessä kysyin ennen asentelua
"If you are having the cases redrilled and tapped by someone that gets them exactly on location and straight,
tou can get away with .520" hole.
We recommend torque at 65 lbs. The studs will take more, but it will start to pull the main bearing bores out of round"
(tuon mukaan vapaasti kääneltynä jos pultit on suorassa niin reiän kooksi riittää Lohko/kansi reiät 13,208mm)
ja edelisellä kerralla 80 lbs
heitelyä on myös jäleen myyjien ilmoitamiin
tänä vuonna schnitzracing ilmoiti 75lb/ft ja reiän kooksi .500
(myös yksikö vaihtelee eri lähteistä lb/ft millä tule hiukan maltilisempia NM arvoja muuntimilla tutkailtuna
http://www.lbstokg.co.uk/
65lbs=29.48kg
http://muunnin.com/momentti/
65lb/ft=88,128nm )
eli noista sitten varmaankin on tarkoitettu laskea joku keskiarvo tai vaan hattuvakiolla kiristää kaikki tasan johonkin sopivan tuntuiseen
mutta mikä voi jotakuta homaan ryhtymistä harkitsevaa mietitytää
uudelle (UNF1/2-20) kierteelle reikämax 11.618mm jonkun taulukon mukaan
11.4mm terällä tuli 11.550mm mihin sai 2 tapilaa käsin kierettyä
uudet kierteet,
(reikää porailevan koneen mahdoliset heitot muistaa ottaa huomioon terää valitessa)
E:lb/ft
Edited By 1340R86 on 1452640819
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili