ahdettun pyörän huohotus ja re85
Onko ollut busassa tämä yhdistelmä mitenkään ongelmallinen? Sillä oma 12r huohottaa aika rajusti vettä tai jotain kirkasta alakerran kautta. Minkäänlaista käynti ongelmaa ei ilmene ja ohivuodotkin mitatattiin tuossa kuluvalla kaudella ja yhdessä pytyssä oli 16% ja muissa 5% . Pyörällä ajettu n.300km rakentamisen jälkeen ja siinä yhteydessä moottorista tehtiin käytännössä uusi. Männät on je:n turbo männät. Ongelmaa on edelleen sytkä puolella koska 12r:n sytkän säätö ei niin yksinkertaista kuin Busassa polttoaine kartta on tehty Commanderin kanssa. Voiko sytytyksen väärä ajankohta aiheuttaa tuota huohotusta noin merkittävästi?
Viinaahan päätyy öljyn sekaan enemmän kuin bensaa ja öljystä se haihtuu huohotuksen kautta kun öljyn lämpötila o tarpeeksi korkea. Olisiko kyse tuosta? Tutkitteko tarkemmin mihin se tuon 16% vuotaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Aika vaikeeta sen tutkiminen siinä kohtaa oli mutta korvakuulolla juuri kampikammioon ja kannen käytin auki varuiksi vielä tässä syksyllä ja siellä kaikki oli kunnossa, samalla tietty katsastettiin männät päältä ja oli ok. Kyse varmaan tuosta viinan aiheuttamasta ilmiöstä mutta pistää vaan ihmetyttämään. Ilmeisesti kone kannattaa käyttää aina kuumaksi öljyjä myöten jolloin tapahtuu haihtuminen myös.
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Onko kansipahvi millainen materiaaliltaan, entä onko liimaamalla kasassa?
Millaisissa ahtolukemissa konetta ajettu.
Oma pääs ihan oman asennusvirheen johdosta karkaamaan reilulle kahdelle barille ahtoa... niin liimaamattoman kansipahvin välistä pääs pukkaan paineen jäähdytys puolelle.
Millaisissa ahtolukemissa konetta ajettu.
Oma pääs ihan oman asennusvirheen johdosta karkaamaan reilulle kahdelle barille ahtoa... niin liimaamattoman kansipahvin välistä pääs pukkaan paineen jäähdytys puolelle.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Itse kans veikkaisin tuota että se kirkas neste on etanolia tai etanolipitoista vettä. E85 kerää itseensä kosteutta. Vielä jos seos on säädetty koko alueella vähän turhan rikkaalle muutenkin. Ja jos sytytys on liian myöhäisellä (kuten tod näköisesti on jos ei ole säädetty) niin voisi ehkä kulkeutua helpommin männänrenkaiden ohitse.
Ei ehkä ole kaikkein pitkäikäisin kone jos asiat noin on.
Ei ehkä ole kaikkein pitkäikäisin kone jos asiat noin on.