madallus
milläs konstia tota keulaa ootta madaltanu? ja mistäs sais settejä ja taakse koiranluita et sais -99 bussin kenttään?
165cm pitkä(lyhyt) persjalkanen kuski oon ja muutenki silmään iskee toi vähä kenttään lyöty bussi. nii minkäs lainen setti ois sellanen suht hyvä ja keulaaki tarttis laskee et ei perää pelkästään.
165cm pitkä(lyhyt) persjalkanen kuski oon ja muutenki silmään iskee toi vähä kenttään lyöty bussi. nii minkäs lainen setti ois sellanen suht hyvä ja keulaaki tarttis laskee et ei perää pelkästään.
- jamonaattori
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
- Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi
http://www.pmrcomponents.com/pmrweb_006.htm
edit: jaa, discontinued. Jännä juttu. Paras yläkolmio mitä markkinoilta löyty(y/i)...
Edited By jarim on 1336161239
edit: jaa, discontinued. Jännä juttu. Paras yläkolmio mitä markkinoilta löyty(y/i)...
Edited By jarim on 1336161239
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Paljonko Nesmitin koiranluissa oli säätövara?minizz66 kirjoitti:"Nesmit" myi ainakin taannoin säädettäviä koiranluita ja madalluspalikoita. kannattaa kysästä.
Mulla on tuo.
http://www.ebay.com/itm....893cf99
Black -08
110-135mm (vakiomitta on 120mm)
Näitä settejä tulee kohta myyntiin 4kpl
Tuolta tietoja: ...KLOKS...
Edited By Nesmit on 1336227658
Näitä settejä tulee kohta myyntiin 4kpl
Tuolta tietoja: ...KLOKS...
Edited By Nesmit on 1336227658
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä
- Suzuki GSX1300R Hayabusa L2 Pearl Nebular Black -
Aika hepponen on vaihtaa pelkän takapukin varassa.Jos vain pystyt liinoila ottaa ylhäätä kiini niin suosittelen.Turtlesi kirjoitti:Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Ite tuon takapään kans pelaanu niin, että takapukilla takaa ilmaan. Sitte a) liinalla katosta b) pienellä hydraulitunkilla alta. Helppo säättää noin sitä korkeutta. Ja pitää olla korkeus kohillaan että pultit/alapultti lähtee irti sekä huilaa paikalleen. Yksin ku tolskaa niin noilla konsteilla on helppoa. Tosin, ennen ku nostaa takaa ilmaan niin voi olla hyvä löysätä niitä koiranluiden muttereita vähän ihan pyörän ollessa jalalla. Voip olla melko tiukassa ja huolimattomasti pukilla pyörä niin tulee o-ho efekti Etupäästä vain varovasti kolmioiden löysääminen ettei liikaa huilaa, tympiä jos joutuu ees taas hinkkaamaan etupäätä..
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)