madallus

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
alpine
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Kesä 2011, 20:00
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja alpine »

milläs konstia tota keulaa ootta madaltanu? ja mistäs sais settejä ja taakse koiranluita et sais -99 bussin kenttään?
165cm pitkä(lyhyt) persjalkanen kuski oon ja muutenki silmään iskee toi vähä kenttään lyöty bussi. nii minkäs lainen setti ois sellanen suht hyvä ja keulaaki tarttis laskee et ei perää pelkästään.
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

30mm korko etupäähän ja taakse DargRacelta säädettävät koiranluut.
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
alpine
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Kesä 2011, 20:00
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja alpine »

joo vaivauduin tohon pihalle kahtoon pyörän keulaa nii hoksasinki tän korkohomman ;) kiitosta kuitenki :D
Avatar
jamonaattori
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

Voi myös hommata läpiliukuvan yläkolmion niin saa madaltaa siihen kohtaan missä tuntuu parhaalta ajotuntuma.
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

http://www.pmrcomponents.com/pmrweb_006.htm

edit: jaa, discontinued. Jännä juttu. Paras yläkolmio mitä markkinoilta löyty(y/i)...




Edited By jarim on 1336161239
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
minizz66
Viestit: 109
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:52
Paikkakunta: rajamäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minizz66 »

"Nesmit" myi ainakin taannoin säädettäviä koiranluita ja madalluspalikoita. kannattaa kysästä.
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

minizz66 kirjoitti:"Nesmit" myi ainakin taannoin säädettäviä koiranluita ja madalluspalikoita. kannattaa kysästä.
Paljonko Nesmitin koiranluissa oli säätövara?

Mulla on tuo.



http://www.ebay.com/itm....893cf99
Black -08
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

110-135mm (vakiomitta on 120mm)

Näitä settejä tulee kohta myyntiin 4kpl :)

Tuolta tietoja: ...KLOKS...




Edited By Nesmit on 1336227658
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
Kiha
Viestit: 198
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:48
Paikkakunta: Hausjärvi / Hikiä

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Tohon haluaisin vielä lisätä että: toi etukolmio ei ole metallia. Lähtee vääntyy jos kiristät liikaa. Itsellä auttoi kun laittoi leveämmät rikat alle. Tosin jos Nesmit keksisi jonkinlaisen kiristysmomentin tolle? (voima se on mikä jyllää..... :mosh: )
Avatar
Sotka
Viestit: 303
Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )

Viesti Kirjoittaja Sotka »

Tekisitkö Nesmit yhden ylimääräisen etupalan?? PLS!!

EI TARVITAKKAAN, ON JO TULOSSA!!!




Edited By Sotka on 1336380952
Avatar
Turtlesi
Viestit: 78
Liittynyt: 05 Syys 2007, 19:51
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Turtlesi »

Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä :oho:
- Suzuki GSX1300R Hayabusa L2 Pearl Nebular Black -
Avatar
timox
Viestit: 326
Liittynyt: 02 Marras 2008, 17:47

Viesti Kirjoittaja timox »

Turtlesi kirjoitti:Osaattekos auttaa neuvotonta. Tarkotus siis madaltaa Gen2:ta noin tuuman verran Dragracen palikoilla eli korotuspalat eteen ja säädettävät koiranluut taakse. Miten pyörää täytyy tukea kun tuon takapään laittaa, pelkkä pukille laitto ei taida riittää vaan täytyykö perä tukea esim. liinoilla ylhäältäpäin? Tähän koko toimenpiteeseen ei taida olla mitään tarkempaa ohjeistusta missään? Tiedän ettei ole mikään amerikan temppu, mutta ettei tulisi tehtyä turhaan työtä :oho:
Aika hepponen on vaihtaa pelkän takapukin varassa.Jos vain pystyt liinoila ottaa ylhäätä kiini niin suosittelen.
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html

harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Avatar
Turtlesi
Viestit: 78
Liittynyt: 05 Syys 2007, 19:51
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Turtlesi »

:respekt: Kiitos, Näin vähän ajattelinkin. Etupää hoituukin ilmeisesti ilman mitään vippaskonsteja?
- Suzuki GSX1300R Hayabusa L2 Pearl Nebular Black -
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Ite tuon takapään kans pelaanu niin, että takapukilla takaa ilmaan. Sitte a) liinalla katosta b) pienellä hydraulitunkilla alta. Helppo säättää noin sitä korkeutta. Ja pitää olla korkeus kohillaan että pultit/alapultti lähtee irti sekä huilaa paikalleen. Yksin ku tolskaa niin noilla konsteilla on helppoa. Tosin, ennen ku nostaa takaa ilmaan niin voi olla hyvä löysätä niitä koiranluiden muttereita vähän ihan pyörän ollessa jalalla. Voip olla melko tiukassa ja huolimattomasti pukilla pyörä niin tulee o-ho efekti :D Etupäästä vain varovasti kolmioiden löysääminen ettei liikaa huilaa, tympiä jos joutuu ees taas hinkkaamaan etupäätä..
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Avatar
Turtlesi
Viestit: 78
Liittynyt: 05 Syys 2007, 19:51
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja Turtlesi »

:respekt: Loistavaa kiitos :pomppu:

Eiköhän se näillä ohjeilla onnistu :goodboy:
- Suzuki GSX1300R Hayabusa L2 Pearl Nebular Black -
Vastaa Viestiin