No Speed Limit Day - Pudasjärven lentokenttä

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Niin ja Haapaveden corvette vei päivän nopeimman tittelin. Ainakin vielä äskön oli 357kmh kennoihin. Huh.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin... :D

Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

jarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin... :D

Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Juu Jukka teki Vetellä "Miedot". Yritettiin Jarin kanssa vielä jelppiä Jukkaa saamaan se 360kmh rikki, lainattiin akkua ja pullonlämppärielementtiä, paineet saatiin optimiin 960psi, mutta vitosvaihton kohdalla taisi pullosta loppua kaasun henki ja vain surkea 355kmh viimeisellä vedolla ;-)

Jari nappasi jo kolmannen Pudasjärven nopein pystin TFM talliin MP luokassa.

Jukka veteli 1609m matkaa jarruvarjon turvin, JasriM tyytyi 1300m matkaan.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Itekki käväsin, tulin sen verran myöhään johtuen muista menoista ettei busanisteja juuri enää näkynyt.

~275 @ 1300m ja ~280 @ maili :thumbdown:

Vakiovälitykset, avarrettu tuplaputkisto ja säädetty putkistolle tt-motorsportilla. Peilit paikallaan.
Mikä ois normaali nopeus tämmöselle kombinaatiolle?
Mikä kannattas olla viimeinen vaihde? Koitin vitosella ja kutosella.
Miksei kule enempää? Mietin voisko ilmansuodatin olla tukossa, kun se on vanha soudatin, en ole vaihtanut penkityksen jälkeen. Tuntu että vääntö loppuu kesken siellä 275 jälkeen. Vai enkö vaan osaa?
GSX1300RT K1
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

^ aika odotetut tulokset "suht vakiolle" gen1selle.
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

TJJ kirjoitti:^ aika odotetut tulokset "suht vakiolle" gen1selle.
Ok, no hyvä tietää ettei vika välttämättä olekaan stongan ja takakuupan välissä. Mitä helppoja muutoksia tuossa ois tehtävissä kenttäkuntoon pimppausta ajatellen?

Turbonhan tuo kyllä oikeasti tarvii :/
GSX1300RT K1
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

jarim kirjoitti:Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli. :)
Jos ens kerralla sitte paremmin. Peilikki vois irrottaa.
Vääntökäppyrän perusteella tuossa 10k rpm kohilla kannattas vaihtaa, vai mitenkä? Dynolappu
GSX1300RT K1
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Joo, Jukan kans siinä jo soiteltiinki vähänaika sitte ja harmittavan lähelle jäi Jukalla tää 100m/s.
No niinku puhelimessa puhuttiin ,niin jäipähän jotain tavoiteltavaa ens kesällekki :D :D
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

jarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin... :D

Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...

Nyt kyllä oikiasti harmittaa Corvettemiehen puolesta. Numeroiden puolesta täysin selkeä 100m/s kerholainen, muutamaa millisekuntia myöhemmin. Liekö koskaan ollut näin läheltäpiti tilannetta?
Tietty näin "yleisön" (en ollut paikalla) kannalta hyvä, niin on lupa odottaa huipputuloksia autoilta myös ensivuonna :welcome:
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Se jäi mainittematta, että Taxilla ajettu 344km/h@<1km Pudiksella oli aika kova tulos vuonna 2009 toukokuussa. Silloin ei paljon kelejä seurattu, mutta muistaakseni ei ollu mikään tuulitulos(?).
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

snuggles kirjoitti:
jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?
Ihan omaa hölmöyttä. Pulloa lämmittelin varikolla ja tupsautin kerran ihan vaan nähdäkseni tippuuko paine. No mullahan on syöttö suoraan imusarjaan ja näin jälkikäteen mietittynä eihän se ilokaasu sieltä mihinkään lähde ennenkuin pääsee pakoputken kautta pois. Lisätään "lessons learned" listalle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
K.puska
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Kesä 2013, 12:11
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja K.puska »

Ite ajelin muutaman vedon ja kun pari kertaa tuli 287 niin lähettiin syömään kirkolle ja kotia päin törräileen.

Gen1: putkisto, ohjelma ja yks piikki pienempi etunen niin tuli tuo 287,62.
Ens kerralla koittais onko matalaksi vetämisellä niin suurta merkitystä kuin vartilla.

Hauskaa hommaa näin enskertalaisen mielestä!




Edited By K.puska on 1379249588
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Taisi kerranki käydä joulu ja uusi vuosi yhtä aikaa, tämän kummempaa vikaa ei taida olla:
Kuva

Venttiilit kaikki juuri sillä välyksellä kuin on kasatessa laitettu jne. Huh. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin