No Speed Limit Day - Pudasjärven lentokenttä
Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juu Jukka teki Vetellä "Miedot". Yritettiin Jarin kanssa vielä jelppiä Jukkaa saamaan se 360kmh rikki, lainattiin akkua ja pullonlämppärielementtiä, paineet saatiin optimiin 960psi, mutta vitosvaihton kohdalla taisi pullosta loppua kaasun henki ja vain surkea 355kmh viimeisellä vedollajarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Jari nappasi jo kolmannen Pudasjärven nopein pystin TFM talliin MP luokassa.
Jukka veteli 1609m matkaa jarruvarjon turvin, JasriM tyytyi 1300m matkaan.
Itekki käväsin, tulin sen verran myöhään johtuen muista menoista ettei busanisteja juuri enää näkynyt.
~275 @ 1300m ja ~280 @ maili
Vakiovälitykset, avarrettu tuplaputkisto ja säädetty putkistolle tt-motorsportilla. Peilit paikallaan.
Mikä ois normaali nopeus tämmöselle kombinaatiolle?
Mikä kannattas olla viimeinen vaihde? Koitin vitosella ja kutosella.
Miksei kule enempää? Mietin voisko ilmansuodatin olla tukossa, kun se on vanha soudatin, en ole vaihtanut penkityksen jälkeen. Tuntu että vääntö loppuu kesken siellä 275 jälkeen. Vai enkö vaan osaa?
~275 @ 1300m ja ~280 @ maili
Vakiovälitykset, avarrettu tuplaputkisto ja säädetty putkistolle tt-motorsportilla. Peilit paikallaan.
Mikä ois normaali nopeus tämmöselle kombinaatiolle?
Mikä kannattas olla viimeinen vaihde? Koitin vitosella ja kutosella.
Miksei kule enempää? Mietin voisko ilmansuodatin olla tukossa, kun se on vanha soudatin, en ole vaihtanut penkityksen jälkeen. Tuntu että vääntö loppuu kesken siellä 275 jälkeen. Vai enkö vaan osaa?
GSX1300RT K1
Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jos ens kerralla sitte paremmin. Peilikki vois irrottaa.jarim kirjoitti:Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli.
Vääntökäppyrän perusteella tuossa 10k rpm kohilla kannattas vaihtaa, vai mitenkä? Dynolappu
GSX1300RT K1
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
jarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Nyt kyllä oikiasti harmittaa Corvettemiehen puolesta. Numeroiden puolesta täysin selkeä 100m/s kerholainen, muutamaa millisekuntia myöhemmin. Liekö koskaan ollut näin läheltäpiti tilannetta?
Tietty näin "yleisön" (en ollut paikalla) kannalta hyvä, niin on lupa odottaa huipputuloksia autoilta myös ensivuonna
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Ihan omaa hölmöyttä. Pulloa lämmittelin varikolla ja tupsautin kerran ihan vaan nähdäkseni tippuuko paine. No mullahan on syöttö suoraan imusarjaan ja näin jälkikäteen mietittynä eihän se ilokaasu sieltä mihinkään lähde ennenkuin pääsee pakoputken kautta pois. Lisätään "lessons learned" listalle.snuggles kirjoitti:Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ite ajelin muutaman vedon ja kun pari kertaa tuli 287 niin lähettiin syömään kirkolle ja kotia päin törräileen.
Gen1: putkisto, ohjelma ja yks piikki pienempi etunen niin tuli tuo 287,62.
Ens kerralla koittais onko matalaksi vetämisellä niin suurta merkitystä kuin vartilla.
Hauskaa hommaa näin enskertalaisen mielestä!
Edited By K.puska on 1379249588
Gen1: putkisto, ohjelma ja yks piikki pienempi etunen niin tuli tuo 287,62.
Ens kerralla koittais onko matalaksi vetämisellä niin suurta merkitystä kuin vartilla.
Hauskaa hommaa näin enskertalaisen mielestä!
Edited By K.puska on 1379249588
Taisi kerranki käydä joulu ja uusi vuosi yhtä aikaa, tämän kummempaa vikaa ei taida olla:
Venttiilit kaikki juuri sillä välyksellä kuin on kasatessa laitettu jne. Huh. :p
Venttiilit kaikki juuri sillä välyksellä kuin on kasatessa laitettu jne. Huh. :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport