Vaihdoin Gen2 öljyt ja suodattimen. Öljynä Motul 5100, kuten aikaisemmillakin kerroilla. Normaali vaihto, käyttö litkujen kierrättämiseksi ja pinnankorkeuden tarkastus ja öljyn lisäys.
Kun laittelin sitten pyörää käyntii 1-vaihde pesässä ja kytkin pohjassa, pyörä ei meinannut jakssa kunnolla käynnistyä ja käynnistyttyään pyrki ryntäämään eteen päin. Samoin startatessani vapaalla ja sitten laittaessani pykälää päälle, pyörä hyppäsi eteen päin. Toisin sanoen kytkin ei irrottanut kunnolla.
Mikähän tolle mahto tulla? Saman merkkistä öljyä käyttänyt useita kertoja menestyksekkäästi.
Kytkin öljyjä vaihdettaessa
Lainaan hieman tätä topiccia. Eli itselläni välillä ja sellaista ongelmaa, että kun yrittää vapaalta laittaa ykkösen silmään niin pykälä ei vain mene paikoilleen. Vaihdenäyttö kyllä menee painaessa ykköselle kun jalalla painaa mutta se ei aina mene sisään. Sitten kun muutamia kertoja kytkintä painelee niin yhtäkkiä vaihde meneekin sisään. Mikäli vaihtaa suoraan vapaalta kakkoselle, niin ei mitään ongelmaa.
Mikä vuosimalli? Kilometrit?
Minulla ainakin K8 vähillä kilometreillä teki moista esim. valoihin tullessa, kytkimen nopea käyttö ylhäällä ja sen jälkeen meni vaihde (1.) silmään.
Joskin opin tekemään kytkimen vapautuksen rauhallisemmin sen jälkeen kun vaihdenäyttö huijasi minua näyttäen vapaata, ykkösen ollessa sisällä.
Minulla ainakin K8 vähillä kilometreillä teki moista esim. valoihin tullessa, kytkimen nopea käyttö ylhäällä ja sen jälkeen meni vaihde (1.) silmään.
Joskin opin tekemään kytkimen vapautuksen rauhallisemmin sen jälkeen kun vaihdenäyttö huijasi minua näyttäen vapaata, ykkösen ollessa sisällä.
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...