Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
Ekoteko
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Huhti 2009, 18:27
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ekoteko »

Ainutkertaisia mainetekoja suomesta! Onnea koko tiimille
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..

CR 125R, TZR, SV 650S, K0, K9, L0
kuntofillari YZ400F


TEAM CAMPARI
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...mielenkiintoista olisi tietää (tai löytyishän ne varmasti ettimällä), että minkälaisella budjetilla nuo paikalliset noita lukemia suolalla taululle lyö? Kaluston kuljetus ja ison orkesterin eestaas matkat tietysti pohjosen porukoille on arvokasta ja lisää kustannuksia, mutta onko tuolla ajavilla tiimeillä isojaki eroja budjeteissa, vai onko tilanne se, että mitä ISOMPI RAHA sitä paremmat tulokset eli nopeammat vehkeet?
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

SamiN kirjoitti:
jouniri kirjoitti:The End.

Taxin tarina loppui USA:han, pyöränä se jatkaakin tarinaansa toisissa käsissä. Täten kuljettajakaan ei siis ole jatkossa Suomalainen.
Suomeksi? Taxi myytiin paikallisille?
Mitä tarkoittaa THE END?
Suomeksi, Taxilla kohti Bonnevilleä projekti on nyt tiensä käynyt ja loppu. Samoin Taxi on myös tiensä kulkenut ja tehtävänsä tehnyt. Sen tarina jatkunee toisessa persoonassa ? Toisten käskemänä. RIP Taxille
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

toimeve kirjoitti:...mielenkiintoista olisi tietää (tai löytyishän ne varmasti ettimällä), että minkälaisella budjetilla nuo paikalliset noita lukemia suolalla taululle lyö? Kaluston kuljetus ja ison orkesterin eestaas matkat tietysti pohjosen porukoille on arvokasta ja lisää kustannuksia, mutta onko tuolla ajavilla tiimeillä isojaki eroja budjeteissa, vai onko tilanne se, että mitä ISOMPI RAHA sitä paremmat tulokset eli nopeammat vehkeet?
Budjetit vaihtelee varmasti muutamasta tuhannesta taalasta useampaan miljoonaan taalaan / BUB tapahtuma. Pienissä luokissa paikalliset ajavat varmasti mitättömillä summilla kun taas tänä vuonna Triumph, Honda ja Seven talli erottuivat muista täysin. Triumphin panostus lienee ollut miljoonissa? Ainakin neljä täyspitkää rekkaa+motorhomet jne kalustona ja henkilökuntaa riittävästi hoitamaan 5 pyörän rallia. Panostus heillä oli mustaan streamlineriin jossa 2kpl Rocket 3 sen 2,3litrasia kolmosmoottoreiden joiden lähtö vääntö vaparina ennen viilaamista ollut jo luokkaa 560Nm, mitä lie ollutkaan nyt? Triumph oli vuokrannut suolaa itselleen viikoksi ennen speed weekkiä ja viikoksi ennen BUB tapahtumaa eli olivat suolalla ainakin tuon 3 viikkoa, saldona BUB tapahtumassa 1 veto joka loppui 2 mailin kohtaan moottori rikkoon joten siihen nähden meidän saldo oli ihan kustannus tehokasta.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Alkaako nyt sitte se jossain vaiheessa puheena ollut TURBO projekti? Jos alkaa,niin sitä innolla taas odotellaan.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

ysi-ärrä kirjoitti:Alkaako nyt sitte se jossain vaiheessa puheena ollut TURBO projekti? Jos alkaa,niin sitä innolla taas odotellaan.
Kyllä nämä nykyiset liikut on tehty sillä mielin jotta turbokin sieltä uunista ulos putkahtaa jonakin raikkaana aamuna.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Jeps hyvä niin ettei ihan kokonaan lopu projektit. Isolla mielenkiinnolla odotamme sitä kylmää talviaamua.
Miksiköhän Taxi jäi jenkkilään? Olisi varmasti täältäkin löytynyt maksukykyisiä ostajia..Toki jenkit haluaa nähdä mitä taxi on syönyt..Voihan olla että taxista polveutuu vaikka uusia moottori/yms sydeemejä ainakin pien sarjatuotantoonkin.
Tämä huumoria sitten: Vai pitikö kotimatka rahat saada ku Vegasiin katos ?:D




Edited By Snowman on 1378185449
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

Snowman kirjoitti:Jeps hyvä niin ettei ihan kokonaan lopu projektit. Isolla mielenkiinnolla odotamme sitä kylmää talviaamua.
Miksiköhän Taxi jäi jenkkilään? Olisi varmasti täältäkin löytynyt maksukykyisiä ostajia..Toki jenkit haluaa nähdä mitä taxi on syönyt..Voihan olla että taxista polveutuu vaikka uusia moottori/yms sydeemejä ainakin pien sarjatuotantoonkin.
Tämä huumoria sitten: Vai pitikö kotimatka rahat saada ku Vegasiin katos ?:D
:D

Mä olin kaukaa viisas ja jätin Vegasin keikan kokonaan väliin, tullut tutustuttua mestaan jo nuorenamiehenä.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

Huomenta hyvä Sirkusväki, täällä Salt Lake Cityssä ilta lähenee loppuaan ja huomenissa hypätään siiville ja lento kohti kotisuomea alkaa, samalla tämä topikin projekti saa pisteen. Kiitos kaikille mukana olleille ja projektia seuranneille. Taxin tarinan siis päätin USA:han ja uudet rojektit toki odottavat ja niistä kenties kuullaan myöhemmin. TFM Taxin saldona näin ulkomuistista,

0-1609m:lle

337,00kmh 2008 Joensuu
360,31kmh 2009 Joensuu
345,00kmh 2010 Halli (ilman kaasuja)
390,21kmh 2011 Halli (ME)
397,41kmh 2012 Joensuu (ME), jolla pitää edelleen
Suomi listan 2.tilaa

203mph Bonneville 2013, valitettavasti 2 viimeistä tapahtumapäivää oli rata suljettuna sateen/myrskyn vuoksi joten Bonnevillen kulkua ei Taxin osalta saatu tietää.

Omalta osaltani päätän tämän foorumin "Taxilla kohti Bonnevilleä" raportoinnin tähän.




Edited By jouniri on 1378363829
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Sellanen jäi vielä askarruttaan et, millasia tehoja saitta näillä viimeisillä moottoreilla? Ilman kaasuja ja kaasujen kans. Kyllä kait ne nyt voi jo paljastaa, ku ei oo koko pyörää enää.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

ysi-ärrä kirjoitti:Sellanen jäi vielä askarruttaan et, millasia tehoja saitta näillä viimeisillä moottoreilla? Ilman kaasuja ja kaasujen kans. Kyllä kait ne nyt voi jo paljastaa, ku ei oo koko pyörää enää.

tuolla se on ollut jo jokusen viikon
SMR
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Heksa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Sellanen jäi vielä askarruttaan et, millasia tehoja saitta näillä viimeisillä moottoreilla? Ilman kaasuja ja kaasujen kans. Kyllä kait ne nyt voi jo paljastaa, ku ei oo koko pyörää enää.

tuolla se on ollut jo jokusen viikon

Nuo tehot taitaa olla keväältä 2012. Ainakin moottorin mitat (ja muistaakseni) teholukema täsmää. Voihan se olla, että se moottori oli rungossa myös Bonnevillessä. Emmää tiiä silti :ghostface:
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Jos pelkkiä kiihtyvyyskäyriä katsotaan, niin Taxilla on ollut ennätysnopeus mailin kohdalla samassa nopeudessa kuin meillä noin vajaassa 1100 metrissä. Eli siihen puuttuvaan 23 km/h nousuun 397-420 kmh on mennyt meilläkin melkein puoli kilometriä (kun alettiin himmaamaan jo ennen maalia), vaikka aikaa vasten katsottuna käyrä onkin melkoisen nouseva. Matka vaan taittuu niin nopiaan noissa nopeuksissa ettei tahdo riittää :)
Eli tehoeroa on sentäs jonkun verran ollut, vaikka tehokkaintahan sieltä uhottiin tulevan.,.
Mutta vapariksi kyllä erinomaisen nopea ja voimakas ! :D
Vastaa Viestiin