Joensuun lopputuloksien spelukointi
Saisiko näistä lisäpontta sille että saadaan jostain kennot mittausvälineeksi jatkossa.
Mulle kävi Hallissa just tämä että unohtu kortti laittaa boxiin ja jos tutka olis näyttäny uuden pohjalukeman ni miten siihen olis pitäny suhtautua. Onneksi siellä tuli kennoista luvut, vastasi boxin näytössä olevaa, kymmenykset vaan raapastiin poies.
Jos ei oo halukkaita tahoja järjestään kennoja mut rahaa olis taskut pullollaan niin eräs ulkomaan kerho tuumas jotta voivat tulla mittaan Tag-Heuerin vermeillä :;):
Mulle kävi Hallissa just tämä että unohtu kortti laittaa boxiin ja jos tutka olis näyttäny uuden pohjalukeman ni miten siihen olis pitäny suhtautua. Onneksi siellä tuli kennoista luvut, vastasi boxin näytössä olevaa, kymmenykset vaan raapastiin poies.
Jos ei oo halukkaita tahoja järjestään kennoja mut rahaa olis taskut pullollaan niin eräs ulkomaan kerho tuumas jotta voivat tulla mittaan Tag-Heuerin vermeillä :;):
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Minkä tahon kennot Hallissa oli käytössä ja mitähän lie kustantaa kyseinen järjestelmä?
Ainakin vähenisi ainainen keskustelu tuloksista ja olisi myös niillä ketkä ei omista driftboxia mahdollisuus saada "vertailukelpoisia" tuloksia...?!
Tai myös niillä ketkä ovat liian tyhmiä käyttääkseen driftboxia
Kynnyskysymykseksi syntyy varmaan järjestelmän omistussuhde ja säilytyspaikka, järjestäjinä toimivat kuitenkin eri tahot / talkooporukat.
Vaatiihan kennosysteemi myös "tietotaitoa" että saadaan näyttään oikeita lukemia?
Mittajärjestelmän kalibrointi muutamalla 0 vedolla ennen varsinaisia osallistujia, verrokkina vaikka nyt sitten driftboxin nayttämä vauhti?
Miten kennosysteemit toimivat sadekelillä?
...paljon kysymyksiä, vähän vastauksia...
Edited By Nesmit on 1376307610
Ainakin vähenisi ainainen keskustelu tuloksista ja olisi myös niillä ketkä ei omista driftboxia mahdollisuus saada "vertailukelpoisia" tuloksia...?!
Tai myös niillä ketkä ovat liian tyhmiä käyttääkseen driftboxia
Kynnyskysymykseksi syntyy varmaan järjestelmän omistussuhde ja säilytyspaikka, järjestäjinä toimivat kuitenkin eri tahot / talkooporukat.
Vaatiihan kennosysteemi myös "tietotaitoa" että saadaan näyttään oikeita lukemia?
Mittajärjestelmän kalibrointi muutamalla 0 vedolla ennen varsinaisia osallistujia, verrokkina vaikka nyt sitten driftboxin nayttämä vauhti?
Miten kennosysteemit toimivat sadekelillä?
...paljon kysymyksiä, vähän vastauksia...
Edited By Nesmit on 1376307610
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
http://www.asic.fi/index.php?s=menossa <-- Asic tuotteen kennot oli Hallissa, samat ollu jo Pudasjärvellä vuosikausia. Käsittääkseni ei ihan ilmainen...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Joensuussa varttimailin kennot toimivat autotapahtumassa.. Nämä on itse rakennettu omronin vehkeistä.
Se järjestelmä on tarkoitettu alunperin huippunopeusmittaukseen ja se toimii siinä myös. Jos sellaisen järjestelmän hankkisi se maksaisi noin 2000e.
Tämä siis joku firma myy ilman katteita. Jos omronilta saisi ne alvittomina niin sitten tietty halvemmaksi menisi. Sadekeli taas ois oma haasteensa.
Edited By RHead on 1376308980
Se järjestelmä on tarkoitettu alunperin huippunopeusmittaukseen ja se toimii siinä myös. Jos sellaisen järjestelmän hankkisi se maksaisi noin 2000e.
Tämä siis joku firma myy ilman katteita. Jos omronilta saisi ne alvittomina niin sitten tietty halvemmaksi menisi. Sadekeli taas ois oma haasteensa.
Edited By RHead on 1376308980
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
jarim kirjoitti:Alkaa ymmärtämään miksi jenkit hyväksyy listoille vain kennomittaukset. :p
jep kennot on hyvät. eikö bomber#1 voi sen vahvistaa (hyvinkää tänä suvena)
"Alastarossa oli parhaat lopparit yli 280km/h, mut ei osunut samaan vetoon parhaan ajan kanssa jolloin lopparit oli ihan tietystä yhdestä syystä vain yli 270.
Hyvinkäällä oli eka veto 304 loppareilla ja toka 309.
Tuollahan oli myös välillä helvetinmoinen takatuuli, mistä superJormakin jo paikan päällä intoili.
Millaisia loppareita muut paikalla olleet ajoitte, esim. Luisu, Mana ja Tuomari?
Mutta spekulointi jatkukoon, ja rata-ennätys-voitto-rahat on jo käytetty. "
ensin uskoi ittekin et jeeeees...
koko tarina tässä
SMR
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Mites boxien välillä eroja? Esim. Taxi eikös menny 400kmh/1700 johonkin boksiin, paljo driftbox näytti sillon?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
jarim kirjoitti:http://www.asic.fi/index.php?s=menossa <-- Asic tuotteen kennot oli Hallissa, samat ollu jo Pudasjärvellä vuosikausia. Käsittääkseni ei ihan ilmainen...
oikeesti:
eiks toi firma paina lippalakkeja?
ja ollut vaan sponssaamassa kyseisen tapahtuman mittauslaitekuluja
"ASIC - tuote on kuusamolainen
yritystekstiilejä, mainoslahjoja ja kamppanjatuotteita
suunnitteleva, myyvä sekä valmistava yritys,
jonka toiminta perustuu yksilöllisiin ja laadukkaisiin tuotteisiin,
ensiluokkaiseen palveluun ja vuosien tietotaitoon."
SMR
Oikeesti: ei.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
jarim kirjoitti:Oikeesti: ei.
Niin ne kuitenki ite väittää
Ajanotto/ja ajanotto systeemin kehitely on jonukunlainen pitkään jatkunut "harastus"tenhulttio kirjoitti:Niin ne kuitenki ite väittääjarim kirjoitti:Oikeesti: ei.
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
BussiJussi kirjoitti:Mites boxien välillä eroja?
DriftBoxin tallentamana mun lämmittelyveto (Jns sivuilla tokana vetona) kertoo tällaista:
315,5 km/1 564 m
312 km/ 1 609 m
Tutkan tulos 319 km.
Ton perusteella tutkan lukemat alle mailin matkalta.
Tokan vedon ryssin välivapaalle ja jätin siihen,
mailin kohdalla driftin lukema 75 km, tutka 307 km.
Josko noita tutkia ensi vuonnakin käytetään, niin kannattaisi varmaan muutamalla boxillisella pyörällä testata mittauskulma ja -matka.
Club 100 m/s Otalampi