Ohjaustanko kierossa, miten suoraksi?
Moro!
Kuka kertoo, miten Gen1-Busan ohjauksen saa säädettyä suoraksi. Olen tarkistanut ohjauksen kahvojen suoruuden, niissä ei ollut mitään sanomista. Syy on siis jossain muualla.
Vasen kahva on siis lähempänä vatsaa kuin oikea, kun ajetaan suoraan.
Voivatko iskunvaimenninputket olla kierot, jos niitä pyöräyttäisi esim. 180 astetta, vaikuttaisiko tämä asiaan?
Voisiko keskipultin aukaisu ja sitä kautta säätäminen olla vaihtoehto? En tiedä, voiko tuota edes tehdä, vai onko lukittu.
Kuka kertoo, miten Gen1-Busan ohjauksen saa säädettyä suoraksi. Olen tarkistanut ohjauksen kahvojen suoruuden, niissä ei ollut mitään sanomista. Syy on siis jossain muualla.
Vasen kahva on siis lähempänä vatsaa kuin oikea, kun ajetaan suoraan.
Voivatko iskunvaimenninputket olla kierot, jos niitä pyöräyttäisi esim. 180 astetta, vaikuttaisiko tämä asiaan?
Voisiko keskipultin aukaisu ja sitä kautta säätäminen olla vaihtoehto? En tiedä, voiko tuota edes tehdä, vai onko lukittu.
Aiemmin tuhlasin, sitten ostin Busan.
Komppaan yllä ehdotettuja ohjeita, korostaen että rengas varmasti suorassa, eikä vaan haarukan merkeistä tarkistettuna.
Jos löydät kieroja osia niin oman turvallisuuden nimissä laita heti vaihtoon.
Jos löydät kieroja osia niin oman turvallisuuden nimissä laita heti vaihtoon.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:Komppaan yllä ehdotettuja ohjeita, korostaen että rengas varmasti suorassa, eikä vaan haarukan merkeistä tarkistettuna.
Jos löydät kieroja osia niin oman turvallisuuden nimissä laita heti vaihtoon.
Mikä on paras tapa tarkistaa takarenkaan suoruus?
Itse mittaan työntömitalla takahaarukan päästä sen neliönmuotoisen kappaleen takareunaan (mikä lie virallinen nimi...) pystysuunnassa keskeltä, mutta onko jokin parempi tapa olemassa?
Joku tämmönen joo, tahi sitte jos löytyy suoraa palikkaa takarenkaan kylkeen mikä yltää etuselle saakka, kummaltakin puolen mitaten että on keskellä.Vajukki kirjoitti:Profi cathorst kirjoitti: Mikä on paras tapa tarkistaa takarenkaan suoruus?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
katsooko joku aina kun kiristää ketjuja myös suoruutta suhteessa etuseen?
mun ex gen1 oli kyllä merkit ihan kohillaan (tarkistin kahdella pitkällä lineaarilla)
onko jollain ollut niissä isojakin heittoja? 0,5mm? 1mm? vai viä enemmän?
mutta: eikö toiminnan kannalta oo tärkeämpää olla ketjulinja suorassa? eikä se mikä takarenkaan linjaus on etupyörään?
mun ex gen1 oli kyllä merkit ihan kohillaan (tarkistin kahdella pitkällä lineaarilla)
onko jollain ollut niissä isojakin heittoja? 0,5mm? 1mm? vai viä enemmän?
mutta: eikö toiminnan kannalta oo tärkeämpää olla ketjulinja suorassa? eikä se mikä takarenkaan linjaus on etupyörään?
SMR
Melkein laittasin ennemmin renkaat linjaan ku ketjun millilleen suoraan, menis pelit suoraan vs rattaan tahi ketjun epätasanen kuluminenHeksa kirjoitti:onko jollain ollut niissä isojakin heittoja? 0,5mm? 1mm? vai viä enemmän?
mutta: eikö toiminnan kannalta oo tärkeämpää olla ketjulinja suorassa? eikä se mikä takarenkaan linjaus on etupyörään?
Täs yhes vehkees pitää oikeen puolen liukupala olla oikeella 2mm pitemmällä ku vasen että tulee suoraan. Toinen tapaus, jos laittoi takapyörän merkkien mukaan, tuli lineaareissa eturenkaalla 3cm heitto toiselle puolen, kolaripyörä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc