Ketjurasvari

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii.... :turbobusa:




Edited By same on 1306181918
Black -08
mkn016
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Kesä 2012, 22:05
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja mkn016 »

Tulipa nyt tollanen scottoiler vsystem tilattua. Aikani noita tutkiskelin, ja tohon päädyin. En halunnu mitään
Ylimääräistä näyttöä stongaan. Mites muilla? Onko ollu vsystem hyvä hankinta?
Avatar
Stabiili
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Marras 2012, 15:24
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja Stabiili »

Vsystem tuplanokilla asennettu talven aikana ja hyvin näyttää toimivan. Aika isolle joutuu säätämään, että antaa ketjulle öljyä, tarkemmat säädöt sitten kun pääsee baanalle.
Asennus helppo ja vaikuttaa aika idioottivarmalta systeemiltä.
Ebaystä ostin ja postikuluineen maksoi 101,74¤.
mkn016
Viestit: 24
Liittynyt: 04 Kesä 2012, 22:05
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja mkn016 »

Hyvä tietää. Ebaysta miekii sen tilailin. Saman hintanen se tais olla. Miepä näppään paikalleen ku saapuu kotosalle. Mihi piilotit sen säiliön??
Avatar
Stabiili
Viestit: 17
Liittynyt: 29 Marras 2012, 15:24
Paikkakunta: Pohjois-savo

Viesti Kirjoittaja Stabiili »

Säiliön laitoin repsikan jakkaran alle. Ei ihan pystyyn mahtunut, mutta melkein. Helppo lisätä öljyä ja säätää tippumisnopeutta.
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Noniin. Pro-Oiler EMI-ongelmat korjattu. Ongelma poistuu ottamalla maasignaalin ANTURILTA. Kyllä, rungosta tai akulta otettaessa maa näkyi kierrosluvun mukaan vaihtuvaa häiriötä speedon output-signaalista.
Mittasin skoopillakin. Maan kun otti anturilta niin ei mitään häiriötä.

Pelaa ko puikki nyt.

+12V otin takavaloilta, sekin toimii hyvin.

Pro-Oilerin näytönhän voi myös asentaa piiloon, ei sen ole pakko olla näkösällä. Säädettäessä optimisyötön voi olla kätevä, että on näkösällä, mutta sen jälkeen ei pitäisi näyttöä tarvia.




Edited By keitsi on 1372099648
GSX1300RT K1
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Henry67 kirjoitti:EMI-häiriökin piti poistaa lopullisesti irroittamalla vasen kate uudelleen ja juottamalla maajohto nopeussensorin johtoon.
Voi nyt PRKL! Tuon viestin kun olisin aiemmin huomannut lukea!! :D
GSX1300RT K1
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

same kirjoitti:Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii.... :turbobusa:
Viime kesänä jo ongelmia tuon kanssa.
Aukaisin näytön (ei lähtenyt ehjänä), piirilevy oli irti, ihan hapettunut ja ruostunut, yksi komponenttikin oli irti, yksi piuha poikki.
Näillä kokemuksilla ihan pas*a.
Näytön lasi ei ole liimattu tiiviisti.
Black -08
armoton83
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 20:59
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja armoton83 »

Ongelmia pro oilerin kanssa!

Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?
Vastaa Viestiin