Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii....
Tulipa nyt tollanen scottoiler vsystem tilattua. Aikani noita tutkiskelin, ja tohon päädyin. En halunnu mitään
Ylimääräistä näyttöä stongaan. Mites muilla? Onko ollu vsystem hyvä hankinta?
Vsystem tuplanokilla asennettu talven aikana ja hyvin näyttää toimivan. Aika isolle joutuu säätämään, että antaa ketjulle öljyä, tarkemmat säädöt sitten kun pääsee baanalle.
Asennus helppo ja vaikuttaa aika idioottivarmalta systeemiltä.
Ebaystä ostin ja postikuluineen maksoi 101,74¤.
Noniin. Pro-Oiler EMI-ongelmat korjattu. Ongelma poistuu ottamalla maasignaalin ANTURILTA. Kyllä, rungosta tai akulta otettaessa maa näkyi kierrosluvun mukaan vaihtuvaa häiriötä speedon output-signaalista.
Mittasin skoopillakin. Maan kun otti anturilta niin ei mitään häiriötä.
Pelaa ko puikki nyt.
+12V otin takavaloilta, sekin toimii hyvin.
Pro-Oilerin näytönhän voi myös asentaa piiloon, ei sen ole pakko olla näkösällä. Säädettäessä optimisyötön voi olla kätevä, että on näkösällä, mutta sen jälkeen ei pitäisi näyttöä tarvia.
same kirjoitti:Äsken asentelin Scottoiler eSystem:in.
Asennus periaatteessa helppo, oma hommansa oli etsiä järkevät paikat näytölle, dual injektorille, säiliölle, letkuille ja kaapeleille.
Katsotaan myöhemmin, kun ajelee, miten toimii....
Viime kesänä jo ongelmia tuon kanssa.
Aukaisin näytön (ei lähtenyt ehjänä), piirilevy oli irti, ihan hapettunut ja ruostunut, yksi komponenttikin oli irti, yksi piuha poikki.
Näillä kokemuksilla ihan pas*a.
Näytön lasi ei ole liimattu tiiviisti.
Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?