nokkaketjun kiristin - rikki?
kuin kireellä ton nokkaketjun kuuluis olla? meikän bussi rallattanu aina melko ikävästi varsinkin kylmällä koneella... ketjun, laahaimet ja käytetyn kiristäjän viime talvena vaihdoin, mut ei rallatukset lähteny (vanha ketju oli kuitenkin melko venyny) nyt pistin vaihteen silmään ja tökkäsin hieman eteenpäin mopoo, samalla painoin kiristäjän tappia etiäpäin joka meni napsauksen tosi keveesti. loppu rallatukset siihen paikkaan.. toisenki napsauksen varmaan tohtis painaa et tulis ne terveet vikinät viel koneesta..? eli voiko tuo kiristäjä itessään olla paskana, vai voiko olla et jostain syystä sinne ei tuu öljynpainetta tarpeeksi?
Yhden kaverin Busassa oli vähän samaa vaivaa. Käytettiin kiristäjä irti ja laitettiin takaisin. Käyntiin ja kävi sekunnin kaksi rallattaen ja sen jälkeen naks kun kiristäjä sai öljynpaineet ja äänet loppui. Että liekö ollut jumissa jostain syystä. Irrallaan liikkui kyllä ihan kevyesti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Se mikä minulta tuli ei ole koskaan minulla ollut paikoillaan, se tuli jenkeistä tilatun kannen mukana (itsellä mekaaninen kiristin käytössä).
edit: mutta sikäli yksinkertanen mekaniikka siinä että itse en kyllä keksi miten se voisi rikki olla. Sellainen pälkähti justiin mieleen että mitähän tuo tykkäisi vähän vahvemmasta jousesta?
Edited By jarim on 1370428217
edit: mutta sikäli yksinkertanen mekaniikka siinä että itse en kyllä keksi miten se voisi rikki olla. Sellainen pälkähti justiin mieleen että mitähän tuo tykkäisi vähän vahvemmasta jousesta?
Edited By jarim on 1370428217
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Rallatteleeko sulla se vain kylmänä vai myös lämmettyään? Tuossa kaverin pyörässä ääni kuului lähinnä kylmänä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- Sciensic83
- Viestit: 61
- Liittynyt: 07 Huhti 2011, 22:42
- Paikkakunta: Raahe
Kylmänähän sen tiete vähän löysällä kuuluu ollaki kun lämmetessään kiristyy (alumiini laajenee rautaa enemmän).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ajelkaa menemään ja antakaa rallattaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport