Ketjurataspaketti

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Pakma

Viesti Kirjoittaja Pakma »

Laakerit aattelin kyllä kokeilla vaihtaa ihan omin avuin,mutta ketjun niittauksen/vaihdon saapi tehdä joku joka niitä on ennenkin leiponut.Pete:katotaan tarviiko sitä lekaa niin soittelen :thumbup:
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Pakma kirjoitti:Laakerit aattelin kyllä kokeilla vaihtaa ihan omin avuin,mutta ketjun niittauksen/vaihdon saapi tehdä joku joka niitä on ennenkin leiponut.Pete:katotaan tarviiko sitä lekaa niin soittelen :thumbup:
Jeps niin tehään.
JoniÄr

Viesti Kirjoittaja JoniÄr »

Mitäs rasvaa/vahaa/öljyä ootte käyttäneet ketjuissa?
Mieluusti jokin sellainen, joka ei sotke ja vielä voitelisikin ketjua. (Mahdoton yhtälö?)

Ite käyttänyt Castrolin Chain Waxia...
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
JoniÄr

Viesti Kirjoittaja JoniÄr »

Vähän aiheeseen uudelleen liittyen:
Taitaa olla se Scottoiler kuitenkin se paras vaihtoehto? V Sysytem vai E System? Eli sähköinen vai alipaineinen?
V Systeemi tuntuisi äkkiseltään luotettavammalta (ja onhan se hiukka edullisempikin)
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

V-systeemi ei toimi turbopyörässä nimimerkillä kokemusta on. Ei oo mulla alipainetta mitä tuossa hommassa ois tarvinnu. Eli mun tapauksessa vain E-systeemi ois toiminu. Muuten ois ollu mahtava laite.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
keitsi

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Itellä on pro-oiler. Ainoa että johdotus mulla vähän huonosti, ottaa ainakin tyhjäkäynnillä häiriötä (= ruikkii liikaa öljyä).
Varsin toimivan oloinen, kunhan saan EMI-ongelmat kuntoon.
GSX1300RT K1
mooonman

Viesti Kirjoittaja mooonman »

Mulla kanssa tuo pro-oiler ollu viime kesästä, tuntuu tosi hyvältä kun ennen käytin Bel-Rayn ketju vahaa. Öljyn kulutus aika vähäistä (n.3 dl/10000 km), ei paljon sotke ja nekin vähät helppo pestä pois ihan normi pesuaineella ja vedellä. Öljynä olen käyttänyt Shellin 75/90 EP-vetopyörästö-öljyä.
VKe
keitsi

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Tekeekö näillä mitään: D.I.D G&G 530 ZVM-X

Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537

PS. Pro-Oiler häiriöt kunnossa nyt. Helppo korjaus oli, maa piti ottaa anturilta eikä rungosta/maasta.
GSX1300RT K1
MarcusB

Viesti Kirjoittaja MarcusB »

keitsi kirjoitti:Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537

Minä katselin samaa settiä. DID on kyllä ns. laatumerkki, ja se että tuo setti on yli satasen halvempi kun allrightin vastaava: DID / JT KETJURATASPAKETTI ei suoranaisesti vähennä mielenkiintoa. Vaikka onhan tuo alkuperäinen toiminut mulla jo 60tkm, joten mitä nyt turhaan vielä vaihtamaan kun säätövaraakin on :-) .

Onko joku tilannut tuolta saksan leovincestä? Onko luotettava ja nopea toimittaja?

/MarcusB
jarim
Site Admin
Viesti:

On luotettava, nopea ja ennen kaikkea halpa. :)
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
jarim
Site Admin
Viesti:

Minulla ainakin on vakiomittainen ketju. Ei tartte sutia lentokentillä... :;): Lenkkimäärä näkyy lisäävän hintaa siten että euro / lenkki. Ja kun minimilisäys on aina se kaksi lenkkiä niin hinnat muuttuu 2e portaissa vastaavasti.
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

snuggles kirjoitti:Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
mulla ois 10 lenkkiä ylipitkät ketjut "alahyllyllä" muistaakseni 15¤ tuli lisää hintaa
rattaat sai valita vapaasti samaan hintaan

OK, we can supply the chainkit as you want it.
Please note: you have to pay 1,50 Euro per extra-link.
You want 10 links more, so you must pay 15,00 Euro more.
Please tell us, that this OK for you.
SMR
MarcusB

Viesti Kirjoittaja MarcusB »

Pistinpä vihdoin tilaukseen tuon Hampurin setin alkup. välityksillä. Eilisellä syysajelulla skootteri kuullosti lähinnä leikkuupuimurilta, ja kiristysvara alkaa olla täysin loppu. Tuo Motorradteile-Hamburg.de sanoo olevansa paraikaa syyslomalla, joten ketjuratassetti tulee sitten joskus. Kausikin hieman loppumaan päin joten hyvä kun näinkin pitkälle on nykyisellä toisiovedolla päästy.

Aiheeseen liittyen, ajeleeko kukaan täällä n.s. arkiajoa (työmatkani 140km/päivä @ Porvoon motari) muilla kun vakiovälityksillä? Jos ensi kerraksi laittaisi 1-2 hammasta pienempää taakse että saisi matka-ajon kierrokset hieman alemmas. Kun potkua riittää arkeen muutenkin, eikä se 0,0001 sek huonompi kiihtyvyys silti tarkoita että jään työsuhdeskoodan jalkoihin edes liikennevaloissa.

/MarcusB
Vastaa Viestiin