Ketjurataspaketti

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
Avatar
Pakma
Viestit: 98
Liittynyt: 29 Touko 2011, 16:18

Viesti Kirjoittaja Pakma »

Laakerit aattelin kyllä kokeilla vaihtaa ihan omin avuin,mutta ketjun niittauksen/vaihdon saapi tehdä joku joka niitä on ennenkin leiponut.Pete:katotaan tarviiko sitä lekaa niin soittelen :thumbup:
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Pakma kirjoitti:Laakerit aattelin kyllä kokeilla vaihtaa ihan omin avuin,mutta ketjun niittauksen/vaihdon saapi tehdä joku joka niitä on ennenkin leiponut.Pete:katotaan tarviiko sitä lekaa niin soittelen :thumbup:
Jeps niin tehään.
Avatar
JoniÄr
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Heinä 2011, 21:20
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja JoniÄr »

Mitäs rasvaa/vahaa/öljyä ootte käyttäneet ketjuissa?
Mieluusti jokin sellainen, joka ei sotke ja vielä voitelisikin ketjua. (Mahdoton yhtälö?)

Ite käyttänyt Castrolin Chain Waxia...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
JoniÄr
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Heinä 2011, 21:20
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja JoniÄr »

Vähän aiheeseen uudelleen liittyen:
Taitaa olla se Scottoiler kuitenkin se paras vaihtoehto? V Sysytem vai E System? Eli sähköinen vai alipaineinen?
V Systeemi tuntuisi äkkiseltään luotettavammalta (ja onhan se hiukka edullisempikin)
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

V-systeemi ei toimi turbopyörässä nimimerkillä kokemusta on. Ei oo mulla alipainetta mitä tuossa hommassa ois tarvinnu. Eli mun tapauksessa vain E-systeemi ois toiminu. Muuten ois ollu mahtava laite.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Itellä on pro-oiler. Ainoa että johdotus mulla vähän huonosti, ottaa ainakin tyhjäkäynnillä häiriötä (= ruikkii liikaa öljyä).
Varsin toimivan oloinen, kunhan saan EMI-ongelmat kuntoon.
GSX1300RT K1
Avatar
mooonman
Viestit: 8
Liittynyt: 01 Elo 2008, 12:12
Paikkakunta: Mietoinen

Viesti Kirjoittaja mooonman »

Mulla kanssa tuo pro-oiler ollu viime kesästä, tuntuu tosi hyvältä kun ennen käytin Bel-Rayn ketju vahaa. Öljyn kulutus aika vähäistä (n.3 dl/10000 km), ei paljon sotke ja nekin vähät helppo pestä pois ihan normi pesuaineella ja vedellä. Öljynä olen käyttänyt Shellin 75/90 EP-vetopyörästö-öljyä.
VKe
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Tekeekö näillä mitään: D.I.D G&G 530 ZVM-X

Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537

PS. Pro-Oiler häiriöt kunnossa nyt. Helppo korjaus oli, maa piti ottaa anturilta eikä rungosta/maasta.
GSX1300RT K1
MarcusB
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Huhti 2013, 14:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarcusB »

keitsi kirjoitti:Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537

Minä katselin samaa settiä. DID on kyllä ns. laatumerkki, ja se että tuo setti on yli satasen halvempi kun allrightin vastaava: DID / JT KETJURATASPAKETTI ei suoranaisesti vähennä mielenkiintoa. Vaikka onhan tuo alkuperäinen toiminut mulla jo 60tkm, joten mitä nyt turhaan vielä vaihtamaan kun säätövaraakin on :-) .

Onko joku tilannut tuolta saksan leovincestä? Onko luotettava ja nopea toimittaja?

/MarcusB
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

On luotettava, nopea ja ennen kaikkea halpa. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minulla ainakin on vakiomittainen ketju. Ei tartte sutia lentokentillä... :;): Lenkkimäärä näkyy lisäävän hintaa siten että euro / lenkki. Ja kun minimilisäys on aina se kaksi lenkkiä niin hinnat muuttuu 2e portaissa vastaavasti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

snuggles kirjoitti:Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
mulla ois 10 lenkkiä ylipitkät ketjut "alahyllyllä" muistaakseni 15¤ tuli lisää hintaa
rattaat sai valita vapaasti samaan hintaan

OK, we can supply the chainkit as you want it.
Please note: you have to pay 1,50 Euro per extra-link.
You want 10 links more, so you must pay 15,00 Euro more.
Please tell us, that this OK for you.
SMR
MarcusB
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Huhti 2013, 14:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja MarcusB »

Pistinpä vihdoin tilaukseen tuon Hampurin setin alkup. välityksillä. Eilisellä syysajelulla skootteri kuullosti lähinnä leikkuupuimurilta, ja kiristysvara alkaa olla täysin loppu. Tuo Motorradteile-Hamburg.de sanoo olevansa paraikaa syyslomalla, joten ketjuratassetti tulee sitten joskus. Kausikin hieman loppumaan päin joten hyvä kun näinkin pitkälle on nykyisellä toisiovedolla päästy.

Aiheeseen liittyen, ajeleeko kukaan täällä n.s. arkiajoa (työmatkani 140km/päivä @ Porvoon motari) muilla kun vakiovälityksillä? Jos ensi kerraksi laittaisi 1-2 hammasta pienempää taakse että saisi matka-ajon kierrokset hieman alemmas. Kun potkua riittää arkeen muutenkin, eikä se 0,0001 sek huonompi kiihtyvyys silti tarkoita että jään työsuhdeskoodan jalkoihin edes liikennevaloissa.

/MarcusB
Vastaa Viestiin