Ketjurataspaketti
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla kanssa tuo pro-oiler ollu viime kesästä, tuntuu tosi hyvältä kun ennen käytin Bel-Rayn ketju vahaa. Öljyn kulutus aika vähäistä (n.3 dl/10000 km), ei paljon sotke ja nekin vähät helppo pestä pois ihan normi pesuaineella ja vedellä. Öljynä olen käyttänyt Shellin 75/90 EP-vetopyörästö-öljyä.
VKe
Tekeekö näillä mitään: D.I.D G&G 530 ZVM-X
Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537
PS. Pro-Oiler häiriöt kunnossa nyt. Helppo korjaus oli, maa piti ottaa anturilta eikä rungosta/maasta.
Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537
PS. Pro-Oiler häiriöt kunnossa nyt. Helppo korjaus oli, maa piti ottaa anturilta eikä rungosta/maasta.
GSX1300RT K1
keitsi kirjoitti:Halvalla lähtee, 149e ketju+rataspaketti:
http://www.leovince-hamburg.de/shopping_cart.php?products_id=537
Minä katselin samaa settiä. DID on kyllä ns. laatumerkki, ja se että tuo setti on yli satasen halvempi kun allrightin vastaava: DID / JT KETJURATASPAKETTI ei suoranaisesti vähennä mielenkiintoa. Vaikka onhan tuo alkuperäinen toiminut mulla jo 60tkm, joten mitä nyt turhaan vielä vaihtamaan kun säätövaraakin on .
Onko joku tilannut tuolta saksan leovincestä? Onko luotettava ja nopea toimittaja?
/MarcusB
On luotettava, nopea ja ennen kaikkea halpa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Minulla ainakin on vakiomittainen ketju. Ei tartte sutia lentokentillä... :;): Lenkkimäärä näkyy lisäävän hintaa siten että euro / lenkki. Ja kun minimilisäys on aina se kaksi lenkkiä niin hinnat muuttuu 2e portaissa vastaavasti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
mulla ois 10 lenkkiä ylipitkät ketjut "alahyllyllä" muistaakseni 15¤ tuli lisää hintaasnuggles kirjoitti:Muuttuuko paketin hinta paljo jos ja kun ottaa pitemmän ketjun ? Eihän kellään busa ole enää orggismittainen, tahi rattailla.
rattaat sai valita vapaasti samaan hintaan
OK, we can supply the chainkit as you want it.
Please note: you have to pay 1,50 Euro per extra-link.
You want 10 links more, so you must pay 15,00 Euro more.
Please tell us, that this OK for you.
SMR
Pistinpä vihdoin tilaukseen tuon Hampurin setin alkup. välityksillä. Eilisellä syysajelulla skootteri kuullosti lähinnä leikkuupuimurilta, ja kiristysvara alkaa olla täysin loppu. Tuo Motorradteile-Hamburg.de sanoo olevansa paraikaa syyslomalla, joten ketjuratassetti tulee sitten joskus. Kausikin hieman loppumaan päin joten hyvä kun näinkin pitkälle on nykyisellä toisiovedolla päästy.
Aiheeseen liittyen, ajeleeko kukaan täällä n.s. arkiajoa (työmatkani 140km/päivä @ Porvoon motari) muilla kun vakiovälityksillä? Jos ensi kerraksi laittaisi 1-2 hammasta pienempää taakse että saisi matka-ajon kierrokset hieman alemmas. Kun potkua riittää arkeen muutenkin, eikä se 0,0001 sek huonompi kiihtyvyys silti tarkoita että jään työsuhdeskoodan jalkoihin edes liikennevaloissa.
/MarcusB
Aiheeseen liittyen, ajeleeko kukaan täällä n.s. arkiajoa (työmatkani 140km/päivä @ Porvoon motari) muilla kun vakiovälityksillä? Jos ensi kerraksi laittaisi 1-2 hammasta pienempää taakse että saisi matka-ajon kierrokset hieman alemmas. Kun potkua riittää arkeen muutenkin, eikä se 0,0001 sek huonompi kiihtyvyys silti tarkoita että jään työsuhdeskoodan jalkoihin edes liikennevaloissa.
/MarcusB