Onkos kukaan kääntänyt vaihdekaavion Gen2:ssa? Tilasin tossa männä viikolla ko toimenpiteen vaatiman lisäkalikan tietämättä oikeastaan, mikä sen merkitys toimenpiteessä on. Gen1:ssä kääntäminen vaati käytännössä pidemmän tangon, koska muuten sen kiinnitys alkuperäisellä olisi jäänyt aika ohueksi. ???
En nyt usko, että Gen2:n lisäkappaleen asennus on iso remppa, mutta kysympähän kuitenkin, että vai onko? :O Gen 1:n vaihdekaavion kääntöähän joku kuvasi, että kolmen minuutin homma - kahvitauon kera. Mielestäni se oli aika osuva kuvaus.
Luin nuo jutut, mutta ihan täysin ei auennut. Tuo seisontajalan pultti on vaihdetava matalampikantaiseen ja sitten tarvitaan vielä joku lisäkalikka, että saa käänteiseksi, vai kuinka? Jos tarvitaan, niin millainen ja mitä mahtaa kustantaa?
Tänä keväänä menee vihdoin tuo busankin kaavio käänteiseksi, että jää miettiminen pois.
Vaihtelin äskön sen kuusiokolopultin matalampaan, mutta en saa poljinta millään sopivalle kohdalle. Eli oletteko vaihtaneet sen tannonkin lyhyenpään ja jos ootte mistäköhän semmosia saa?
Koitin tuossa käännellä gen1 busan kaaviota, mutta seisontajalan anturi tulee selkeästi tielle kun kääntää tuon vivun alaspäin. Riittääkö tuohon vain matalakantainen pultti vai pitääkö siihen vielä jotain muuta kikkailla? Aikaisemmassa pyörässä kun tottui käännettyyn kaavioon niin meinaa vähän liikaa joutua miettimään, kun kaavio on normaali
Edit. kävin tutkailemassa tuota vähän lisää ja melko tiukka on siis paikka. Seisontajalan taaempi pultti täytyy siis vaihtaa todella matalaan malliin. Ilmeisesti ns. button head eli kupukantainen kuusiokolo tuohon voisi mennä ja sen avulla voisi tulla tarpeeksi tilaa tuohon.
Mikä vuosimalli? Olikohan 1999 ja vielä 2000 missä se akselin päähän tuleva kalikka on pidempi eikä se käännettynä tosiaan sovi kääntymään siinä välissä. 2001 eteenpäin on ainakin lyhyempi. Käytännössä sama tilanne kuin Gen2 kanssa siis.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kyllä 05 pitäisi mennä ihan kääntämällä kunhan mulikka sattuu oikeille booreille. Se mahtuu olemaan vain yhdessä asennossa. Ellei sitten joku ole vaihtanu siihen tuollaista pidempää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Lyhkäseltä näyttää kyllä tuo. No täytyy siiis koittaa vekslata oikealle kohdalle. Ei ainakaan liikaa tosiaan jää tilaa. Toisella puolella jalan pultti ja toisella puolella jalan kytkin. Koitan vielä vekslata paikoilleen.