Vaihdekaavion kääntäminen
Tere!
Onkos kukaan kääntänyt vaihdekaavion Gen2:ssa? Tilasin tossa männä viikolla ko toimenpiteen vaatiman lisäkalikan tietämättä oikeastaan, mikä sen merkitys toimenpiteessä on. Gen1:ssä kääntäminen vaati käytännössä pidemmän tangon, koska muuten sen kiinnitys alkuperäisellä olisi jäänyt aika ohueksi. ???
En nyt usko, että Gen2:n lisäkappaleen asennus on iso remppa, mutta kysympähän kuitenkin, että vai onko? :O Gen 1:n vaihdekaavion kääntöähän joku kuvasi, että kolmen minuutin homma - kahvitauon kera. Mielestäni se oli aika osuva kuvaus.
Onkos kukaan kääntänyt vaihdekaavion Gen2:ssa? Tilasin tossa männä viikolla ko toimenpiteen vaatiman lisäkalikan tietämättä oikeastaan, mikä sen merkitys toimenpiteessä on. Gen1:ssä kääntäminen vaati käytännössä pidemmän tangon, koska muuten sen kiinnitys alkuperäisellä olisi jäänyt aika ohueksi. ???
En nyt usko, että Gen2:n lisäkappaleen asennus on iso remppa, mutta kysympähän kuitenkin, että vai onko? :O Gen 1:n vaihdekaavion kääntöähän joku kuvasi, että kolmen minuutin homma - kahvitauon kera. Mielestäni se oli aika osuva kuvaus.
MAL
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Luin nuo jutut, mutta ihan täysin ei auennut. Tuo seisontajalan pultti on vaihdetava matalampikantaiseen ja sitten tarvitaan vielä joku lisäkalikka, että saa käänteiseksi, vai kuinka? Jos tarvitaan, niin millainen ja mitä mahtaa kustantaa?
Tänä keväänä menee vihdoin tuo busankin kaavio käänteiseksi, että jää miettiminen pois.
Tänä keväänä menee vihdoin tuo busankin kaavio käänteiseksi, että jää miettiminen pois.
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Voidaan Matti kääntää se joku päivä... ..hommaan valmiiks jotain jos tarttee...
Edited By Jukkis on 1363525846
Edited By Jukkis on 1363525846
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Pistin viestiä fb:kiin
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Koitin tuossa käännellä gen1 busan kaaviota, mutta seisontajalan anturi tulee selkeästi tielle kun kääntää tuon vivun alaspäin. Riittääkö tuohon vain matalakantainen pultti vai pitääkö siihen vielä jotain muuta kikkailla? Aikaisemmassa pyörässä kun tottui käännettyyn kaavioon niin meinaa vähän liikaa joutua miettimään, kun kaavio on normaali
Edit. kävin tutkailemassa tuota vähän lisää ja melko tiukka on siis paikka. Seisontajalan taaempi pultti täytyy siis vaihtaa todella matalaan malliin. Ilmeisesti ns. button head eli kupukantainen kuusiokolo tuohon voisi mennä ja sen avulla voisi tulla tarpeeksi tilaa tuohon.
Edited By juu-zo on 1468837046
Edit. kävin tutkailemassa tuota vähän lisää ja melko tiukka on siis paikka. Seisontajalan taaempi pultti täytyy siis vaihtaa todella matalaan malliin. Ilmeisesti ns. button head eli kupukantainen kuusiokolo tuohon voisi mennä ja sen avulla voisi tulla tarpeeksi tilaa tuohon.
Edited By juu-zo on 1468837046
Mikä vuosimalli? Olikohan 1999 ja vielä 2000 missä se akselin päähän tuleva kalikka on pidempi eikä se käännettynä tosiaan sovi kääntymään siinä välissä. 2001 eteenpäin on ainakin lyhyempi. Käytännössä sama tilanne kuin Gen2 kanssa siis.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kyllä 05 pitäisi mennä ihan kääntämällä kunhan mulikka sattuu oikeille booreille. Se mahtuu olemaan vain yhdessä asennossa. Ellei sitten joku ole vaihtanu siihen tuollaista pidempää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport