Vielä mahtuu mukaan vai joko jengi säikkyy kun listalla yksi oikia Nitrokin
...tai sitten minun lisäksi muutama muukin on realisti, eli että Suomen Nopein -tittelin voi saavuttaa hetkeksi tällä kauella ittelle vain olemalla vuoden 2013 ensimmäisessä kenttäajossa ensimmäisenä viivalla.
Siis olisi voimassa sen hetken, kun se seuraava on tutkalla
Tosa olisi hyvä harjoituspaikka parin kuukauden päästä http://www.unlim500.ru/
Autot on menneet kovaa (395 ) ja 22-23 s mutta moottoripyörien ennätys on aika vaatimaton bmw 1000 rr n. 320 kmh.
Liekö sitten radan pinta huono moottoripyörille tai sitten venäjän pojilla ei ole nopeita mopedeita.
Muuten kyllä tapahtuma vaikuttaa olevan hyvin järjestetty harjoituspäivineen, niin ja matkaakaan ei ole määränpäähän kuin tonnin hujakoilla...
JakeS kirjoitti:Tosa olisi hyvä harjoituspaikka parin kuukauden päästä http://www.unlim500.ru/
Autot on menneet kovaa (395 ) ja 22-23 s mutta moottoripyörien ennätys on aika vaatimaton bmw 1000 rr n. 320 kmh.
Liekö sitten radan pinta huono moottoripyörille tai sitten venäjän pojilla ei ole nopeita mopedeita.
Muuten kyllä tapahtuma vaikuttaa olevan hyvin järjestetty harjoituspäivineen, niin ja matkaakaan ei ole määränpäähän kuin tonnin hujakoilla...
Kiitosta vaan huomiosta, mutta tämä taitaa just olla sama väylä mistä oli JariM kanssa puhetta jotta melko kylmäkalleja ovat ajamaan noin kaposella tiellä 400kmh ja tuossa maastossa.
Meillä kaikki nyt perheellisiä (onneksi olkoon vielä Antille) joten kyllä toi Pilottien turvallisuus pitää olla ekana mielessä kun vedetään edes maili saatikka muutama lisää.
Eli 4 vuodessa on kehitys ollut +60kmh, tuo 337kmh oli vuonna 2008 muistaakseni silloisella Suomi top ten listalla sijalla 5. joten lähtötaso oli tuolloin jo varsin hyvä. Hauskaa miten lyhyessä ajassa yleinenkin taso on noussut. Silloin +350kmh ylityksiä oli vain King Arthurilla ja nyt ei alle 360kmh (100m/s) tuloksia juurikaan noteerata.
Nyt yleistät ehkä liikaa, uskon että 350 ylitykset noteerataan huippu suorituksena n. 97% alan harrastajien piireissä sekä kaikki uudet 200mph ylittäjät saavat edelleen kunniansa. Itse sitä myös vielä havittelen tulevana kesänä.Sekä olla nopein keltaisen pyörän omistaja.
zeta1 kirjoitti:Nyt yleistät ehkä liikaa, uskon että 350 ylitykset noteerataan huippu suorituksena n. 97% alan harrastajien piireissä sekä kaikki uudet 200mph ylittäjät saavat edelleen kunniansa. Itse sitä myös vielä havittelen tulevana kesänä.
Kaikki suoritukset tietty ovat huippusuorituksia, tosin riippuen mikä se on se mihin verrataan?
Itse tarkoitin tilannetta muutama vuosi sitten jolloin 300kmh oli se maaginen raja kun niitä ylityksiä oli luokkaa 40kpl ja +350kmh ylitti vain Artsi. Nyt 322kmh ylityksiä se 40kpl ja +360kmh ylittäneitäkin taitaa olla 7kpl:tta joten tähän peilaten se 350kmh ei enää ole mikään ameriikan temppu. Nyt kun Any10 / Jorma asetti punarajan tuonne 421kmh nopeuteen niin ainakin itsellä kriteeriraja huippusuorituksen ja suorituksen välissä on se maaginen 400kmh ja sen ylitys. Mutta tietty kirjootteluni edustaa hyvin subjektiivista mielipidettäni ja kuten topikki kertoo sen alla on enemmän tosissaan ennätysnopeuksien saavuttaminen kuin se että voi kertoa kyseessä olevan ns. matkamoottoripyörä jolla on ajettu rautaperseajo 2 kertaa vuodessa 10 vuoden ajan jne.
zeta1 kirjoitti:Nyt yleistät ehkä liikaa, uskon että 350 ylitykset noteerataan huippu suorituksena n. 97% alan harrastajien piireissä sekä kaikki uudet 200mph ylittäjät saavat edelleen kunniansa. Itse sitä myös vielä havittelen tulevana kesänä.Sekä olla nopein keltaisen pyörän omistaja.
Paljonko vaaditaan, että on nopein keltaisen pyörän omistaja? Ilmeisesti rahoitusyhtiön pyöriä saattaa löytyä yllättävänkin nopeita keltaisena?