jarim kirjoitti:Type-S nokilla jne 204hp joten niille nurkille tai vähän alle mun veikkaus.
Eikös tässä ollut kansimodiakin?
...oli sen verran, että ohjurit vaihettiin Ja karstat putsattiin, muuta ei tehty kun multa loppu rahat.
...tratatatatataaaaaa. Tulokset:
koneteho 213,8hv@10393rpm ja 168,1Nm@7262rpm
takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm
Hyvin puskee! Ja kyllä Jamppa aika tarkalle arvasi (tiesi kokemuksesta...). Eli 40 heppaa lisää aikasempaan, ei huono
Palaan tähän tarkemmin kun käppyrät kourassa.
...wuhuuuuu, päivitystä:
koneteho 222,8hv@ xxxx rpm ja 173,3Nm@ xxxx rpm
takarenkaalta 201,7hv@9975rpm ja 164,8Nm@7290rpm
Eli mestari yllätti tekstarilla äskettäin...oli romut kasassa ja sopivasti aikaa, niin Vittaniemellä tietysti heti meni käymhän kun ajan sai
Hätänen soitto perhän ja kommentit tuli, että niillä pienillä modeilla mitä tehthin niin tuo oli saavutettavissa, etenki ku edelhenki tavotteena on nöyrästi toimiva tourinkipyörä.
Sellasen toivottavasti sain.
Ja Samin hieromisella vielä sääjöt semmoseksi, että oli kehunu käppyrän muotoa tosi hyväksi joka kaasun asennolla...kuvatusta, ja ajokelejä, ootellessa
Sen verran vielä täytyy mainita että tämä on ajomoottori eikä penkkikisakukkanen, yläkierrosalue rikastettu syystä ettei ole ihan luottoo ram-air korjauksen riittävyyteen, esim. mailin mittauspisteen kohilla, ja täten maksimitehossa 1,5-2hv annettu tasotusta.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:, yläkierrosalue rikastettu syystä ettei ole ihan luottoo ram-air korjauksen riittävyyteen, esim. mailin mittauspisteen kohilla, ja täten maksimitehossa 1,5-2hv annettu tasotusta.
...hmmm...jos tämän oli tarkotus herättää luottamusta ja rauhottaa, niin...se herätti luottamusta ja rauhotti :laugh:
Sanoinki mestarille, että kun tämä on ajopeli, niin on pirullista olla 1620km päästä kotua työkalupussi käessä. Kun en ossaa mithän tehä. Eli rakennettu toivottavasti sillä tavalla
...ja sitten vähän tietoa siitä, mitä tähän on talven aikana tehty. Pakollisenahan tuli ne suuttimien uusiminen kun originaalit anto periksi ja sano sopimuksensa irti. Ja suuttimien uusimisen kautta tietysti myös säätö olisi mennyt uusiksi. Joten miksipäs sitten ei samalla jottain pientä, kun mestarilta tuli muutampi ehotus, edelleenki pienen budjetin rojektille:
- suuttimet (rakentaja saa tarkentaa, että mitkä ne on)
- isompi ryhmä? 1441cc (sopivasti vaihtarina tuohon viimetalviseen rojektiin, onko tuo "ryhmä" oikia termi...korjatkaa)
- kanteen kevyt "street-porttaus" eli vähän virtausten optimointia (edelleenki saa tarkentaa tallin suunnalta tarvittaessa...)
- pakonokka (ST1:stä?) modattu enemmän avartavaksi (hengittävyyttä kun kuitenki tourinkivehkeestä kyse, tällä modilla myös oletethan käynnistävyyen pysyvän hyvänä, vaikka puristukset vähän nousiki)
Jottain tästä nyt varmasti unohin, mutta täydennän kun muistan...