Kevätmiitti 2013 ilmoittautuminen - Rymättylä 24-26.05.2013

"Virallisiin" Busamiitteihin liittyvät asiat.
*mape*

Viesti Kirjoittaja *mape* »

Tos majotuksen linkissä on jotain heppojen kuvia...
Pääsisköhän siel ratsastaa la. päivällä, mä tekisin sitä mielelläni ja Saija varmaan ois hyvä maikka :thumbup:
Kormus

Viesti Kirjoittaja Kormus »

*mape* kirjoitti:Tos majotuksen linkissä on jotain heppojen kuvia...
Pääsisköhän siel ratsastaa la. päivällä, mä tekisin sitä mielelläni ja Saija varmaan ois hyvä maikka :thumbup:

Jos oikein ymmärsin niin sekin voi olla mahdollista. Kyselen asiaa kun seuraavan kerran olen yhteydessä sinne suuntaan.
Quardianangel

Viesti Kirjoittaja Quardianangel »

Niin kuin teille lupasin Keurusselän kokoontumisessa että kevätkokoontumiseeen tulen omalla busalla niin nyt se toteutuu :turbobusa: Joten olen tulossa ja toiveena olisi tietenkin hieman rauhallisempaa paikkaa.
Mitä tiellä tapahtuu se tielle jää tai mitä reissus tapahtuu se reissuun jää :turbobusa: :rasberry:
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Jakehaanpää... jos tuon ton repsikan niin otetaanko samaan möksään rauhalliseen ?? :)
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Jukkis kirjoitti:Jakehaanpää... jos tuon ton repsikan niin otetaanko samaan möksään rauhalliseen ?? :)
Kyllähän myö samaan möksään mahutaan!
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
BuSami

Viesti Kirjoittaja BuSami »

Minä ja bussi lähdetään mukaan ensimmäistä kertaa, jos vielä mahtuu sekaan...? Mökillä ei ole niin väliä, kunhan jonnekin vain pääsee vaateriin! Jos E-pohjanmaalta on lähdössä muitakin "nistejä", niin ehkä saataisiin täältä jonkinlainen letka kokoon...? :;):
jokiar

Viesti Kirjoittaja jokiar »

suiza kirjoitti:
jokiar kirjoitti:Eiköhän sitä täältä Oulustakin sinne tule suunnistettua- näillä näkymin, jos sais vaikka jonkun houkuteltua mukaan ja mökkimajoituksella tietysti..pääsee taas "tarkastamaan" paikalliset "soittoravintolat".. :kippis:
Moro
Me voitais ehkä annen kera pyyhkästä samaan tönöön
Varmistus asiaan maaliskuulla kun työt selviää ???
No näin tehdään..Meilläkin vaimon työt selviää huhtikuun alussa...mutta varaillaan jo näin...
Kormus

Jos ei lisäpaikkoja saada, niin 3 paikkaa enää vapaana. Nyt ei ole häpee olla nopee!! :)

Edited By Kormus on 1360442894
Sotka

Viesti Kirjoittaja Sotka »

Kyselehä Kormus lisää mökkejä, noin varuiksi kuiten :respekt:
Kormus

Sotka kirjoitti:Kyselehä Kormus lisää mökkejä, noin varuiksi kuiten :respekt:
Alustavasti jo kyselty, mutta ei vielä varmaa jotta saadaanko.
*mape*

Näyttää aika hurrjasti porukkaa olevan jo mukana- yesh :thumbup:
Jos tosiaan sais sinne la. pvälle vaikka sitä ratsastusta- mä saan ajaa busalla ihan tarpeeks koko kesän muutenkin- hepat on kortilla :tongue:
Vois saada vaikka noita "kyytiläisiäkin" mukaan moiseen touhuun- eks jeh... "Akat ridaa" :laugh:
Kormus

*mape* kirjoitti:Näyttää aika hurrjasti porukkaa olevan jo mukana- yesh :thumbup:
Jos tosiaan sais sinne la. pvälle vaikka sitä ratsastusta- mä saan ajaa busalla ihan tarpeeks koko kesän muutenkin- hepat on kortilla :tongue:
Vois saada vaikka noita "kyytiläisiäkin" mukaan moiseen touhuun- eks jeh... "Akat ridaa" :laugh:
Jos oikein ymmärsin niin heillä on siellä sellainen mahdollisuus olemassa. Tosin en tiedä onko se jo silloin toukokuussa, mutta selvitän asiaa samalla kun kyselen lisää mökkejä meille. Kivasti on kyllä porukka ollut hereillä ja ilmoittautunut. Kiitos siitä kaikille ilmoittautuneille! Tehdään taas miellyttävä reissu tästäkin kuten kaikki edellisetkin on ollut. Hyvällä porukalla on helppo saada aikaiseksi viihtyisä tapahtuma. :welcome:
*mape*

Ajattelin vaan heittää tollasen "oheistoiminnan", kun näyttää nyt olevan tonteilla aikas paljon muitakin kun Busan "kuljettajia."
Kormukselle ISO Kiitos kun jaksat järkkää :mosh:
Kormus

*mape* kirjoitti:Ajattelin vaan heittää tollasen "oheistoiminnan", kun näyttää nyt olevan tonteilla aikas paljon muitakin kun Busan "kuljettajia."
Kormukselle ISO Kiitos kun jaksat järkkää :mosh:
Noita ehdotuksia ja toivomuksia tässä on odoteltu. Mahdollisimman monelle mahdollisimman kivaa yritetään saada aikaiseksi. Enkä minä tätä miittiä yksin järjestä. Apurit eivät vaan vielä tiedä miten paljon he joutuvat vielä tekemään töitä tämän miitin eteen. :D
Ja kun tietää miten hienoa porukkaa on tulossa, niin sen eteen tekee mielellään töitä. :respekt:
*mape*

Toiwottavasti kaikille mahti BUSA-weekendi tulossa.
Ma. otettu jo vapaaksi- suosittelen muillekkin :omituinen:
Vastaa Viestiin