Tos majotuksen linkissä on jotain heppojen kuvia...
Pääsisköhän siel ratsastaa la. päivällä, mä tekisin sitä mielelläni ja Saija varmaan ois hyvä maikka
*mape* kirjoitti:Tos majotuksen linkissä on jotain heppojen kuvia...
Pääsisköhän siel ratsastaa la. päivällä, mä tekisin sitä mielelläni ja Saija varmaan ois hyvä maikka
Jos oikein ymmärsin niin sekin voi olla mahdollista. Kyselen asiaa kun seuraavan kerran olen yhteydessä sinne suuntaan.
Niin kuin teille lupasin Keurusselän kokoontumisessa että kevätkokoontumiseeen tulen omalla busalla niin nyt se toteutuu Joten olen tulossa ja toiveena olisi tietenkin hieman rauhallisempaa paikkaa.
Mitä tiellä tapahtuu se tielle jää tai mitä reissus tapahtuu se reissuun jää :rasberry:
Minä ja bussi lähdetään mukaan ensimmäistä kertaa, jos vielä mahtuu sekaan...? Mökillä ei ole niin väliä, kunhan jonnekin vain pääsee vaateriin! Jos E-pohjanmaalta on lähdössä muitakin "nistejä", niin ehkä saataisiin täältä jonkinlainen letka kokoon...?
jokiar kirjoitti:Eiköhän sitä täältä Oulustakin sinne tule suunnistettua- näillä näkymin, jos sais vaikka jonkun houkuteltua mukaan ja mökkimajoituksella tietysti..pääsee taas "tarkastamaan" paikalliset "soittoravintolat"..
Moro
Me voitais ehkä annen kera pyyhkästä samaan tönöön
Varmistus asiaan maaliskuulla kun työt selviää ???
No näin tehdään..Meilläkin vaimon työt selviää huhtikuun alussa...mutta varaillaan jo näin...
Näyttää aika hurrjasti porukkaa olevan jo mukana- yesh
Jos tosiaan sais sinne la. pvälle vaikka sitä ratsastusta- mä saan ajaa busalla ihan tarpeeks koko kesän muutenkin- hepat on kortilla
Vois saada vaikka noita "kyytiläisiäkin" mukaan moiseen touhuun- eks jeh... "Akat ridaa" :laugh:
*mape* kirjoitti:Näyttää aika hurrjasti porukkaa olevan jo mukana- yesh
Jos tosiaan sais sinne la. pvälle vaikka sitä ratsastusta- mä saan ajaa busalla ihan tarpeeks koko kesän muutenkin- hepat on kortilla
Vois saada vaikka noita "kyytiläisiäkin" mukaan moiseen touhuun- eks jeh... "Akat ridaa" :laugh:
Jos oikein ymmärsin niin heillä on siellä sellainen mahdollisuus olemassa. Tosin en tiedä onko se jo silloin toukokuussa, mutta selvitän asiaa samalla kun kyselen lisää mökkejä meille. Kivasti on kyllä porukka ollut hereillä ja ilmoittautunut. Kiitos siitä kaikille ilmoittautuneille! Tehdään taas miellyttävä reissu tästäkin kuten kaikki edellisetkin on ollut. Hyvällä porukalla on helppo saada aikaiseksi viihtyisä tapahtuma.
Ajattelin vaan heittää tollasen "oheistoiminnan", kun näyttää nyt olevan tonteilla aikas paljon muitakin kun Busan "kuljettajia."
Kormukselle ISO Kiitos kun jaksat järkkää
*mape* kirjoitti:Ajattelin vaan heittää tollasen "oheistoiminnan", kun näyttää nyt olevan tonteilla aikas paljon muitakin kun Busan "kuljettajia."
Kormukselle ISO Kiitos kun jaksat järkkää
Noita ehdotuksia ja toivomuksia tässä on odoteltu. Mahdollisimman monelle mahdollisimman kivaa yritetään saada aikaiseksi. Enkä minä tätä miittiä yksin järjestä. Apurit eivät vaan vielä tiedä miten paljon he joutuvat vielä tekemään töitä tämän miitin eteen.
Ja kun tietää miten hienoa porukkaa on tulossa, niin sen eteen tekee mielellään töitä.