vakiossahan on 2, mielestäni näyttävämmän näköinen.hajahuja kirjoitti:miks ihmeessä se kahella pitää olla?
Pakoputki modi - Onko täällä harrastettu?
No niin, tuli eilen käytyä ksthb:n tallissa ja sain reiät putkiin!
Äänet hiljaisemmat kuin luulin, mutta todella nätin kuuloiset
Ps. Oli muuten erittäin mukava ja asiantunteva herra tämä ksthb,
suosittelen!!!
Äänet hiljaisemmat kuin luulin, mutta todella nätin kuuloiset
Ps. Oli muuten erittäin mukava ja asiantunteva herra tämä ksthb,
suosittelen!!!
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Tommosen väsäsin vanhemmasta putkesta, kuten uhkasin.
Katit ja kollektori pois, kaksi 45 ast. kulmaa tilalle. Toimivuudesta en voi sanoa mitään, mutta äänet on yhtä karkeet kuin Eesaun jalat. Oikealle väliputkeen sorvasin kartioholkin kiinnitystä varten ja lambdalle kierreholkin. Tuo jigi on vanha moottorikelkan kuljetusteline, niitä löytyy varmaan jokaisesta kaupungista ja kirkonkylästä ja oli ilmainen. Vaimentajia purettaessa on hyvä merkata päädyn, se joka on kiinni niissä sisuksissa, asento vaippaan. Helpottaa kasaamista ja takaa katsottaessa ovat symmetriset. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
Edited By Köyhä on 1196604200
Katit ja kollektori pois, kaksi 45 ast. kulmaa tilalle. Toimivuudesta en voi sanoa mitään, mutta äänet on yhtä karkeet kuin Eesaun jalat. Oikealle väliputkeen sorvasin kartioholkin kiinnitystä varten ja lambdalle kierreholkin. Tuo jigi on vanha moottorikelkan kuljetusteline, niitä löytyy varmaan jokaisesta kaupungista ja kirkonkylästä ja oli ilmainen. Vaimentajia purettaessa on hyvä merkata päädyn, se joka on kiinni niissä sisuksissa, asento vaippaan. Helpottaa kasaamista ja takaa katsottaessa ovat symmetriset. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
Edited By Köyhä on 1196604200
Tuosta putkimodista sen verran että onko tuo KUVA ihan pakollinen tuo väliputki joka tasaa?? pakokaasuja vai voisko tuon tehdä ihan kahdella 45 asteen käyrällä ???
VP of FUEL ALCOHOL
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Eipä ole ihme jos pitää meteliä, näytti reiät olevan isoja, harvassa ja villaa todella vähän. Voi tuolla reikäkoolla olla myös ongelmia villan pysymisen suhteen. Olisit ostanut valmista "reikäputkea" niin olisit saanut äänistä hiljaisemmat ja luultavasti olisi kestänytkin paremmin.Köyhä kirjoitti:Tommosen väsäsin vanhemmasta putkesta, kuten uhkasin.
Katit ja kollektori pois, kaksi 45 ast. kulmaa tilalle. Toimivuudesta en voi sanoa mitään, mutta äänet on yhtä karkeet kuin Eesaun jalat. Oikealle väliputkeen sorvasin kartioholkin kiinnitystä varten ja lambdalle kierreholkin. Tuo jigi on vanha moottorikelkan kuljetusteline, niitä löytyy varmaan jokaisesta kaupungista ja kirkonkylästä ja oli ilmainen. Vaimentajia purettaessa on hyvä merkata päädyn, se joka on kiinni niissä sisuksissa, asento vaippaan. Helpottaa kasaamista ja takaa katsottaessa ovat symmetriset. http://galleria.busanistit.org/rakentelua
max69 kirjoitti:Tuosta putkimodista sen verran että onko tuo KUVA ihan pakollinen tuo väliputki joka tasaa?? pakokaasuja vai voisko tuon tehdä ihan kahdella 45 asteen käyrällä ???
Väliputki vaikuttaa saatavaan tehoon oleellisesti.
Mikäli jätät ton väliputken niin tehot tippuu alle vakion.
Tosin ne 2'45 ast putket toimivat siinä tapauksessa jos ne yhdistyvät osittain, toisista erillään ei.
Edited By ksthb on 1199576781
Vaan tuo juurikin kiinnosti eli se pitää olla. Onkohan sillä reijän/putken koolla miten väliä. ??? Tuossa vakiona se ristikkon aukko on epäsymmetrinen ei pyöreä. Ja koko varmaan 20-25 jos en ihan silmällä kattonu. :p
ksthb mites ne koiranluut ja keulapalat? 20mm alaspäin ois tarve saada
Edited By max69 on 1199611657
ksthb mites ne koiranluut ja keulapalat? 20mm alaspäin ois tarve saada
Edited By max69 on 1199611657
VP of FUEL ALCOHOL
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Hei!
sattuuko kenelläkään olemaan kuvaa tuosta vakiopönttöön porattavasta reiästä (ei siihen ulostulopäähän) tai projekti kuvia kun nuo linkit eivät yksikään enään tuota kuvia..
Yksi kuusaripultti hitsipisteellä kiinni-lähteekö ihan avaamalla vaan kuusarilla?
tekisi mieli tuollainen modi tehdä kun K&N kiinni ja keväällä menossa säätöön
sattuuko kenelläkään olemaan kuvaa tuosta vakiopönttöön porattavasta reiästä (ei siihen ulostulopäähän) tai projekti kuvia kun nuo linkit eivät yksikään enään tuota kuvia..
Yksi kuusaripultti hitsipisteellä kiinni-lähteekö ihan avaamalla vaan kuusarilla?
tekisi mieli tuollainen modi tehdä kun K&N kiinni ja keväällä menossa säätöön
"SnowWhiteHayabusa"
Hupasta luettavaa tää ketju gen2 muistaakseni joku tyhjänny takapäänkautta ja reikäputki sisään ja villat ympärille... noin tekisin itte jos ei ois saanu halpoja e-slipareita.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...