Etu ja takapyörälaakereiden ikä?
Pyörällä ajettu 45000 km ja entiä onko koskaan vaihettu etu ja takapäähän laakereita.
Ei kyllä tunnu että olis vielä tsökö mutta ruukathanko niitä vaihtaa jossaki tietyssä km:ssä?
Tyly jos vauhissa tökkää...
Ei kyllä tunnu että olis vielä tsökö mutta ruukathanko niitä vaihtaa jossaki tietyssä km:ssä?
Tyly jos vauhissa tökkää...
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Suosittelen vaihtamaan. Ei ole kallista ja ne laakerit on helvetin paljon helpompi ottaa ehjänä vanteesta. Nimimerkillä kokemusta on... :O
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mahtasko tuohon uskaltaa ryhtyä. Onkos tuomoseen homhaan
jossaki jonkunlaista ohjetta?
jossaki jonkunlaista ohjetta?
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
- Huhan Kolli
- Viestit: 299
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 22:00
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Nostotapoja on monia, mut tässä pari:
1. Jos on orggis käyrästö, niin sen alle tunkki ja ylös (takapään tuenta kunnolla)
2. Liinat ohjauskolmion alta ja kattonostimella ylös
1. Jos on orggis käyrästö, niin sen alle tunkki ja ylös (takapään tuenta kunnolla)
2. Liinat ohjauskolmion alta ja kattonostimella ylös
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Minä olen nostanut öljypohjasta, tietysti joku kalikka väliin, onko tuo sitten vaarallista?
Niin ja mä jouduin vaihtaa jossain alle 20tkm. Laakerit kannattaa tarkistaa aina renkaan vaihdon yhteydessä, siis pyöritellä niitä sormella ja tunnustella pyöriikö ne kunnolla
Edited By same on 1357996945
Niin ja mä jouduin vaihtaa jossain alle 20tkm. Laakerit kannattaa tarkistaa aina renkaan vaihdon yhteydessä, siis pyöritellä niitä sormella ja tunnustella pyöriikö ne kunnolla
Edited By same on 1357996945
Black -08
Hayapari kirjoitti:Nyt on mittarissa 55 tuhatta. Tähän mennessä e ole ollut tarvetta pyörien laakereiden vaihtoon. N. 30 tuhannen kohdalla rasvasin laakerit. Kuinka paljon muut ovat ajaneet alkuperäisillä laakereilla?
52 tuhatta mittarissa ja alkuperäiset ovat laakerit. Syksyllä tsekattu huollon yhteydessä ja mitään ylimääräisiä rahinoita ei kuulunut, joten päätettiin olla koskematta.
Vanha pieru
jakehaanpää kirjoitti:Nostotapoja on monia, mut tässä pari:
1. Jos on orggis käyrästö, niin sen alle tunkki ja ylös (takapään tuenta kunnolla)
2. Liinat ohjauskolmion alta ja kattonostimella ylös
Tossa huonolaatuinen mallikuva pyörän nostosta renkaanvaihtoa varten: ...KUVA...
Ei mitenkään esimerkkisuoritus, mutta onnistuu näin...
Edited By Nesmit on 1359547297
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Juuri vaihdoin etupään laakerit, ajettu 30 tkm ja ehjät oli. Paineilmapullosta ylösalaisin suihkuttaa laakeriin kylmää nestettä -> laakeri pienenee ja sitte naputtelee akselin läpi tapilla ja vasaralla irti. Helposti irtoaa. Vanhalla laakerilla ja vasaralla uusi paikalleen.
Niin ja keulan nostin ilmaan tallin katosta hihnalla, ohjauslaakerin kohilta pujottelin läpi ja sitte kiristysliinalla ilmaan.
Edited By keitsi on 1370686114
Niin ja keulan nostin ilmaan tallin katosta hihnalla, ohjauslaakerin kohilta pujottelin läpi ja sitte kiristysliinalla ilmaan.
Edited By keitsi on 1370686114
GSX1300RT K1