KKK 2013/2014 - Eli Kiihkeä Kaasu Kekkonen projektitopic
No mitä tulee mieleen niin esim. alusta, renkaat, paino, pituus, jarrut ... näin äkkiseltään jos se teho ja sen tuotto jätetään pois laskuista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
On tuo turboki usiammin ku kahdesti mielessä silti ollu...
Eikä nämä vaparit kyllä ruuvausmäärässä häviä, aika tarkka 3000-3500km mulla viime aikoina ollu remonttiväli. 
Kysymystä muuten; onkohan Gen1/Gen2 "akselivälissä" eroa? Kun ajatuksena oli josko laittaisi 114-lenkkiset ketjut tuohon, saisi vartille vähän pitemmäksi tuota akseliväliä lyhyillä välityksillä. Vakiomittaisena ajatus edelleen pitää.
Edited By jarim on 1348674723


Kysymystä muuten; onkohan Gen1/Gen2 "akselivälissä" eroa? Kun ajatuksena oli josko laittaisi 114-lenkkiset ketjut tuohon, saisi vartille vähän pitemmäksi tuota akseliväliä lyhyillä välityksillä. Vakiomittaisena ajatus edelleen pitää.
Edited By jarim on 1348674723
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pitkät välitykset vaan suattaapi olla ongelma noilla pitkillä ketjuilla... vai onko joku Gen2 omistaja kokeillu omaansa 19/39 tai 19/38 välityksiä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kokeilin kyllä, mutta itsellä 118 lenkkiset ketjut...
Swingi myös modattu hitsaamalla alkuperäisestä siten että saa säädettyä 0-4"...
Mikäs Jari siinä mun urpossa harmitti kun koitit sitä Kajaanissa
Veikkaan että: jatkettu hieman ja madallettu --> ajo-ominaisuudet huonontunu?! Ja lisättäköön kasvanut massa?
Siitä olen samaa mieltä että turbo-busa ei ole Ahvenistolla elementissään, ja ratkaisin itse robleeman siten että hommasin KTM:n supermoton ratapäiviä varten
Edited By Nesmit on 1348737919
Swingi myös modattu hitsaamalla alkuperäisestä siten että saa säädettyä 0-4"...
Mikäs Jari siinä mun urpossa harmitti kun koitit sitä Kajaanissa

Veikkaan että: jatkettu hieman ja madallettu --> ajo-ominaisuudet huonontunu?! Ja lisättäköön kasvanut massa?
Siitä olen samaa mieltä että turbo-busa ei ole Ahvenistolla elementissään, ja ratkaisin itse robleeman siten että hommasin KTM:n supermoton ratapäiviä varten

Edited By Nesmit on 1348737919
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Nesmit, hyvä se on ja veikkauksesi meni nappiin myös. 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ja tallilla touhuttu taas. Tarinahan jäi siihen että veivit oli kampiakseliin laakeroitu ja momenttiin vedetty. Seuraava askel tietysti nostaa kampura omalle paikalleen ja lohkot yhteen. Siinäpä se tämän illan ohjelma lyhykäisyydessään. Nyt tulee projektiin vähän mietintätaukoa kun en vielä tiedä mitä noiden mäntien kanssa tekisi. Gen2 kytkinkorit pistin eBaysta tilaukseen kun nykyisessä ulkokorissa alkaa olla vähän turhan paljon klappia (kolisee tyhjäkäynnillä). Luotetaan että sopii paikalleen.
Uusia kuvia http://www.hiekkalaatikko.org/project_2013 2012-09-27... lähtien.
Uusia kuvia http://www.hiekkalaatikko.org/project_2013 2012-09-27... lähtien.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Siellähän näytti olevan jo oil pickup paikallaan vaikka loiskelevy puuttu
Mäntähommaan sanoisin, että täältä prolitet joko 13:1 tai 14.7:1. Hyvin virtaavan kannen kans ehkä 13:1 riittää kun konettakin on stroukattu? Toisaalta taas isoruttusista voi tarvittaessa koneistaa ainetta pois.

Mäntähommaan sanoisin, että täältä prolitet joko 13:1 tai 14.7:1. Hyvin virtaavan kannen kans ehkä 13:1 riittää kun konettakin on stroukattu? Toisaalta taas isoruttusista voi tarvittaessa koneistaa ainetta pois.
On siinä loiskelevy, ei vaan tuosta kulmasta näy kovin hyvin. 
Nuo olisi yksi vahva vaihtoehto männiksi joo...

Nuo olisi yksi vahva vaihtoehto männiksi joo...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mä kun en noista männistä oikeen mitään tiedä, niin oisko tuossa taulukossa noi 10,5:1 81mm Turbomännät jotain? Eli hyvät?tenhulttio kirjoitti:Siellähän näytti olevan jo oil pickup paikallaan vaikka loiskelevy puuttu![]()
Mäntähommaan sanoisin, että täältä prolitet joko 13:1 tai 14.7:1. Hyvin virtaavan kannen kans ehkä 13:1 riittää kun konettakin on stroukattu? Toisaalta taas isoruttusista voi tarvittaessa koneistaa ainetta pois.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
40000 km tuli täyteen ahdettuna ja yksi mäntä sulatettuna, joka johtui todennäköisesti ecun softcut asetuksesta.jarim kirjoitti:On tuo turboki usiammin ku kahdesti mielessä silti ollu...Eikä nämä vaparit kyllä ruuvausmäärässä häviä, aika tarkka 3000-3500km mulla viime aikoina ollu remonttiväli.
Kai niitä paineitakin tulee ajellessa käytettyä, kun vettä menee vesiruiskussa useita pusseja 3000-5000km/kesä.... tällä hetkellä max paineet on 1,2bar
Ei paha mielestäni...
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Alapa käymään lentokenttäajoissa niin palataan asiaan... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Alapa käymään lentokenttäajoissa niin palataan asiaan...
Varmaan useammin sais avata motin, se on totta...
Valitettavasti ei ole nykyisin aikaa omalle harrastukselle, kun kaikki vapaa-aika kesät /talvet menee Crossiradoilla tai sit autotallissa remppaamassa em. laitteita
Edited By kajbusa on 1348827778
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)