KKK 2013/2014 - Eli Kiihkeä Kaasu Kekkonen projektitopic

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No mitä tulee mieleen niin esim. alusta, renkaat, paino, pituus, jarrut ... näin äkkiseltään jos se teho ja sen tuotto jätetään pois laskuista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Ok :D
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

On tuo turboki usiammin ku kahdesti mielessä silti ollu... :) Eikä nämä vaparit kyllä ruuvausmäärässä häviä, aika tarkka 3000-3500km mulla viime aikoina ollu remonttiväli. :D

Kysymystä muuten; onkohan Gen1/Gen2 "akselivälissä" eroa? Kun ajatuksena oli josko laittaisi 114-lenkkiset ketjut tuohon, saisi vartille vähän pitemmäksi tuota akseliväliä lyhyillä välityksillä. Vakiomittaisena ajatus edelleen pitää.




Edited By jarim on 1348674723
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Samanverran muuten ajetaan suunnilleen remonttien välissä. Takahaarukoilla gen1/gen2 ei ainakaan tietääkseni ole pituuseroa, joskus itse sitä aatellut.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pitkät välitykset vaan suattaapi olla ongelma noilla pitkillä ketjuilla... vai onko joku Gen2 omistaja kokeillu omaansa 19/39 tai 19/38 välityksiä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Pitkät välitykset vaan suattaapi olla ongelma noilla pitkillä ketjuilla... vai onko joku Gen2 omistaja kokeillu omaansa 19/39 tai 19/38 välityksiä?
Eiköhän "nesmit" kokeellu hallissa 19/38 gen2-ssa
SMR
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Kokeilin kyllä, mutta itsellä 118 lenkkiset ketjut...
Swingi myös modattu hitsaamalla alkuperäisestä siten että saa säädettyä 0-4"...

Mikäs Jari siinä mun urpossa harmitti kun koitit sitä Kajaanissa :D
Veikkaan että: jatkettu hieman ja madallettu --> ajo-ominaisuudet huonontunu?! Ja lisättäköön kasvanut massa?

Siitä olen samaa mieltä että turbo-busa ei ole Ahvenistolla elementissään, ja ratkaisin itse robleeman siten että hommasin KTM:n supermoton ratapäiviä varten :oops:




Edited By Nesmit on 1348737919
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Nesmit, hyvä se on ja veikkauksesi meni nappiin myös. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ja tallilla touhuttu taas. Tarinahan jäi siihen että veivit oli kampiakseliin laakeroitu ja momenttiin vedetty. Seuraava askel tietysti nostaa kampura omalle paikalleen ja lohkot yhteen. Siinäpä se tämän illan ohjelma lyhykäisyydessään. Nyt tulee projektiin vähän mietintätaukoa kun en vielä tiedä mitä noiden mäntien kanssa tekisi. Gen2 kytkinkorit pistin eBaysta tilaukseen kun nykyisessä ulkokorissa alkaa olla vähän turhan paljon klappia (kolisee tyhjäkäynnillä). Luotetaan että sopii paikalleen.

Uusia kuvia http://www.hiekkalaatikko.org/project_2013 2012-09-27... lähtien. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Siellähän näytti olevan jo oil pickup paikallaan vaikka loiskelevy puuttu :arskat:

Mäntähommaan sanoisin, että täältä prolitet joko 13:1 tai 14.7:1. Hyvin virtaavan kannen kans ehkä 13:1 riittää kun konettakin on stroukattu? Toisaalta taas isoruttusista voi tarvittaessa koneistaa ainetta pois.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

On siinä loiskelevy, ei vaan tuosta kulmasta näy kovin hyvin. :)

Nuo olisi yksi vahva vaihtoehto männiksi joo...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

tenhulttio kirjoitti:Siellähän näytti olevan jo oil pickup paikallaan vaikka loiskelevy puuttu :arskat:

Mäntähommaan sanoisin, että täältä prolitet joko 13:1 tai 14.7:1. Hyvin virtaavan kannen kans ehkä 13:1 riittää kun konettakin on stroukattu? Toisaalta taas isoruttusista voi tarvittaessa koneistaa ainetta pois.
Mä kun en noista männistä oikeen mitään tiedä, niin oisko tuossa taulukossa noi 10,5:1 81mm Turbomännät jotain? Eli hyvät?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

jarim kirjoitti:On tuo turboki usiammin ku kahdesti mielessä silti ollu... :) Eikä nämä vaparit kyllä ruuvausmäärässä häviä, aika tarkka 3000-3500km mulla viime aikoina ollu remonttiväli. :D
40000 km tuli täyteen ahdettuna ja yksi mäntä sulatettuna, joka johtui todennäköisesti ecun softcut asetuksesta.

Kai niitä paineitakin tulee ajellessa käytettyä, kun vettä menee vesiruiskussa useita pusseja 3000-5000km/kesä.... tällä hetkellä max paineet on 1,2bar

Ei paha mielestäni...
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Alapa käymään lentokenttäajoissa niin palataan asiaan... :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

jarim kirjoitti:Alapa käymään lentokenttäajoissa niin palataan asiaan... :;):

Varmaan useammin sais avata motin, se on totta...

Valitettavasti ei ole nykyisin aikaa omalle harrastukselle, kun kaikki vapaa-aika kesät /talvet menee Crossiradoilla tai sit autotallissa remppaamassa em. laitteita




Edited By kajbusa on 1348827778
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Vastaa Viestiin