Gsxr 1000 K7, ECU:n säätömahdollisuudet?
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Näyttäis K7 sta eteenpäin http://ecueditor.com/
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Tuohon voi flashata myös Gen2 Busan binäärin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Gen1:een?? Kyllä kait se tehtävissä on, aika samanlaiset ne Gen2 Busan sähköjen kanssa on. Ei ihan plug'n'play kuitenkaan.
Tuossa on hyvä ketju Gen2 sähköjen laitosta Gen1:een lontoon murteella.
Tuossa on hyvä ketju Gen2 sähköjen laitosta Gen1:een lontoon murteella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Muistaakseni hammasmäärä on kuitenkin sama eli ei merkitystä. Tärkeämpää on saada tuo imunokan signaali asettumaan oikeaan kohtaan.storbacka kirjoitti:Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No eiköhän sen tapin luulisi kohdilleen saavan..
Eli äkkiseltään gen1:een vaatis ainakin:
-Gen2 roottori ja staattori
-Gen2:n tai gsxr:n nokan anturi
Mitä vielä..
Oliko se niin että kaasuläpät ja suuttimet kävisi gen1:sta?
Mittareita näissä meikäläisen vehkeissä ei tarvi, ainaakaan orkkis mittaristoa..
Eli äkkiseltään gen1:een vaatis ainakin:
-Gen2 roottori ja staattori
-Gen2:n tai gsxr:n nokan anturi
Mitä vielä..
Oliko se niin että kaasuläpät ja suuttimet kävisi gen1:sta?
Mittareita näissä meikäläisen vehkeissä ei tarvi, ainaakaan orkkis mittaristoa..
02-07 roottorista taitaa riittää kun leikkaa yhden hampaan pois eli se käynee. Gen2:ssahan on toisioläpät ja niille moottori mutta sen saa muistaakseni disabloitua softasta (vaikka nuohan olisi se paras muutos katupyörälle mutta siitä ei taida tässä tosiaan olla kyse). Tosin, noilla toisioläpillä kai saisi toteutettua sen lähtökierrosrajoittimen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport