Gsxr 1000 K7, ECU:n säätömahdollisuudet?

storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Olisi tollasen gsxr:n johtosarja, ecu, läppärungot ja virtalukko+avain tarjolla. Tuli mieleen että onko tuo gsxr:n ecu samalla tavalla säädettävissä kuin busassa?
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Näyttäis K7 sta eteenpäin http://ecueditor.com/
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tuohon voi flashata myös Gen2 Busan binäärin... :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

K7 säädettynä tälle kesälle tt-motorsportilla. Niin vaan työnsi SGB:n kovimpia lopareita kun sai lisenssin ajettua.

Oma binäärikin siis toimii hyvin ja saa säilytettyä sähköisen ohjausiskarin - jota myös voi EE:llä säätää.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Pystyisköhän noi gixun sähköt varkkäilemään gen1 bussiin? Kun noita gen2 busan sähköjä on vaikea saada käsiinsä..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Gen1:een?? Kyllä kait se tehtävissä on, aika samanlaiset ne Gen2 Busan sähköjen kanssa on. Ei ihan plug'n'play kuitenkaan.

Tuossa on hyvä ketju Gen2 sähköjen laitosta Gen1:een lontoon murteella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

storbacka kirjoitti:Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.
Muistaakseni hammasmäärä on kuitenkin sama eli ei merkitystä. Tärkeämpää on saada tuo imunokan signaali asettumaan oikeaan kohtaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

No eiköhän sen tapin luulisi kohdilleen saavan..

Eli äkkiseltään gen1:een vaatis ainakin:

-Gen2 roottori ja staattori

-Gen2:n tai gsxr:n nokan anturi

Mitä vielä..

Oliko se niin että kaasuläpät ja suuttimet kävisi gen1:sta?

Mittareita näissä meikäläisen vehkeissä ei tarvi, ainaakaan orkkis mittaristoa..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

02-07 roottorista taitaa riittää kun leikkaa yhden hampaan pois eli se käynee. Gen2:ssahan on toisioläpät ja niille moottori mutta sen saa muistaakseni disabloitua softasta (vaikka nuohan olisi se paras muutos katupyörälle mutta siitä ei taida tässä tosiaan olla kyse). Tosin, noilla toisioläpillä kai saisi toteutettua sen lähtökierrosrajoittimen. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Kyllä tässä katukelpoista pyörää värkkäillään, eli ei ole kyse kiihdyttely laitteesta.

Täytyy käydä vielä läpi ne gixxun sähköt ja kattoo että niistä ei puutu mitään. Muutenhan tää alkaa kuulostaa ihan kehittelykelposelta idealta.
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Jos päädyt rakentamaan gixxun sähköillä busan koneen niin kirjoita oma threadi siitä. Siitä voi ja onkin iso apu sitten seuraaville samaa tekeville.

Toisiot saa disabloitua softasta.




Edited By busajasa on 1347720913
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin