STOP THE PRESS!!! Meteliä metelistä.

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
Luisu
Viestit: 28
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 11:58
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Luisu »

Raami kirjoitti:
jarim kirjoitti:Kyllä tuo Euro1:nä menee!
Pitää toivoa niin että menis. :)
Nykyään vaan mistään ei enää voi olla varma. :D
Mutta ilmoan sit tänne et miten kävi.

Tosiaan muutes eikai penkityslappua tarvii olla jos käy euro1:n muutoskatsastaan uusille vaimentimille?
Alle 10% tehon nousua ei tarvitse muutoskatsastaa.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Raami kirjoitti:
jarim kirjoitti:Ei, eihän siinä teho muutu kun pakoputkiston vaihtaa melujen ja päästöjen puolesta hyväksyttyyn... :;):
Niin no näinhän se menee. :D Eikai tuolla pitäis olla väliä että siinä lätkässä pyörässä lukee kyllä se 94db/4900rpm tai jotain tuollaista? Eikös tuo lätkä löydy euro1 busasta myös?
95dB(A) @ 4900rpm ja tuohon sallitaan konttorilla +5dB(A). Tuo lukema löytyy kaikista 99-07 Hayabusista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Ei muuta kun käyttöön tälläinen "noise killeri": ...KUVA...
Löytyi aikoinaan Vikkelän pyörästä, taisi tosin pudota Ahvenistolle Busamiitin ajeluissa, aikamoinen piikkisika oli :D
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Raami
Viestit: 32
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 13:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Raami »

Suzukilta tuli vastaus että pyörässä on alunperin ollut lambda ja katti ja että on täten euro2-hyväksytty.
Ja itseasiassa kuulemma kaikissa hayabusissa on lambda ja katti ihan -99mallista lähtien.
Mites ku ainakaan tuossa vakioputkessa ei ole edes paikkaa lambdalle? :p
Ja tuossa pyörän mukana tulleen käyttöohjekirjan välissä oli joku katsastus tai muu vastaava lappu niin siinä oli päästöt ilmeisesti mitattu ja oli merkitty vielä että on euro1 mallia.
Noh pitää yrittää vakuuttaa katsastusinssi noilla papereilla mitä mulla on. :D
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Paskapuhetta että 1999-2001 olisi lambda.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

jarim kirjoitti:Paskapuhetta että 1999-2001 olisi lambda.
Juu ei ole ei :vilkutus:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
Raami
Viestit: 32
Liittynyt: 08 Heinä 2012, 13:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Raami »

CormaX kirjoitti:
jarim kirjoitti:Paskapuhetta että 1999-2001 olisi lambda.
Juu ei ole ei :vilkutus:
Joo tämän tiesinkin jo mutta niiden mukaan on joten on myös euro2-mallia. :1087
Pitäis kysyä ihan katsastajalta että mikä on sen mielipide että miten toimia. :p
Vastaa Viestiin