STOP THE PRESS!!! Meteliä metelistä.
Euro 2
Hyväksyntä pakko vaihdettaville pakoputkille koskee Euro 2 ja uudempia. Summittainen keino Euro 2:n tunnistamiseen on katalysaattori. Ruiskupeleissä katin yhteydessä on yleensä lambda, minkä näkee helposti. Ne eivät määrää vaatimuksia, mutta niiden avulla voi päätellä päästötason, mikä määrää vaatimukset.
Melkohelppoa tulkita noita määräyksiä
Jani
Hyväksyntä pakko vaihdettaville pakoputkille koskee Euro 2 ja uudempia. Summittainen keino Euro 2:n tunnistamiseen on katalysaattori. Ruiskupeleissä katin yhteydessä on yleensä lambda, minkä näkee helposti. Ne eivät määrää vaatimuksia, mutta niiden avulla voi päätellä päästötason, mikä määrää vaatimukset.
Melkohelppoa tulkita noita määräyksiä
Jani
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...omalta + matkalehmäni osaltaMMAF kirjoitti:tänään Trafilta tarkistettua tietoa euro 1 tasoisen äänenmittauksesta...
Rakennemuutosasetus 16§ 4mom nojalla pakoputkistoa saa muokata euro 1 ja vanhemmissa vapaasti tehonkasvattamistarkoituksissa, kun 5mom (konttorin paikallaan mittaus) vaatimukset täyttyvät.
Eli busassa äänet 103db(A)
Jani
(...kunnes toisin todistethan...)
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Kamu kävi tänää näyttää BW:stä koeajolle hakemaansa Victoryä ja siin oli niin kauhee meteli- suorat putket, että tuli heti mieleen tää "älämölö" hysteria ???
Saako siis uusia mopoja myydä tollasilla "äänillä" (ikkunat helisi kun ajo pihaan), mutta vanhempia joihin on vaihdettu joku mökäpönttö, ni aletaan syynää
Saako siis uusia mopoja myydä tollasilla "äänillä" (ikkunat helisi kun ajo pihaan), mutta vanhempia joihin on vaihdettu joku mökäpönttö, ni aletaan syynää
*mape* kirjoitti:Kamu kävi tänää näyttää BW:stä koeajolle hakemaansa Victoryä ja siin oli niin kauhee meteli- suorat putket, että tuli heti mieleen tää "älämölö" hysteria ???
Saako siis uusia mopoja myydä tollasilla "äänillä" (ikkunat helisi kun ajo pihaan), mutta vanhempia joihin on vaihdettu joku mökäpönttö, ni aletaan syynää
Samat säännöt niitä uusiakin koskee.. BW ampuu itteensä jalkaan jos se uutena myy valmiiksi laittomia pyöriä.
Victoryn db rajasta en tiedä mutta isäukon C1800R kilvessä on 103db eli tienposkessa saa lähteä ainakin se 108db
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
Kohta on Akrapovic ja kuutiot otteessa. Melut tänään katsastusasemalla: 98.8dB, 98.8dB, 99dB. Päästöt CO 1.8%, HC 245ppm. :laugh:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Muutoskatsastettu on, 1441cc ja Akrapovic otteessa. Vaihdettuja osia muistaakseni 6.5%.suiza kirjoitti:Miten Jari kävi leimalle?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Saas nähdä miten täsä ny käy kun oma pyörähän on siis käyttöönotettu 8.1.2002. mutta vuosimalli on kuitenkin -01 eikä ainakaan mun tietääkseni ole lambdaa eikä kattia.
Laitellut kyselyä ny sit että onko tuo euro1 vaiko euro2 papereiden mukaan.
Sais muutoskatsastaa noille e-merkittömille vaimentimille jos ois euro1.
Niin ja siis tosiaan vasta tuotu Italiasta.
Laitellut kyselyä ny sit että onko tuo euro1 vaiko euro2 papereiden mukaan.
Sais muutoskatsastaa noille e-merkittömille vaimentimille jos ois euro1.
Niin ja siis tosiaan vasta tuotu Italiasta.
Kyllä tuo Euro1:nä menee!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei, eihän siinä teho muutu kun pakoputkiston vaihtaa melujen ja päästöjen puolesta hyväksyttyyn...
Edited By jarim on 1344429565
Edited By jarim on 1344429565
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport