Kytkinlevyt - Mistä ostais?
Jep, orggis osia tässä tapauksessa sisään!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Minä taas yhdet APE:n (Barnett?) levyt poltin muutamalla aavikkovälityslähdöllä...tenhulttio kirjoitti:Ku kaikki on samaa mieltä, niin minäpä oon sitte sen toisen kannalla
Vanhaan rouvaan päivitin aikanaan kytkimen vakio -> orient express (tiä sitte kuka oli valmistaja). Uudet levyt "tarras" paljon paremmin (kello tykkäs varttimaililla).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Käy. Itse kyllä suosin sellaista yhdistelmää että sisimmäksi tulee samanlainen massalevy kuin ulommaiseksi ilman niitä jousiprikkavirityksiä, muuten vakiosti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No hyvä että käy, pistetääs tuosta pörssifoorumin puolelta tilaten yksi sellainen sarja.jarim kirjoitti:Käy. Itse kyllä suosin sellaista yhdistelmää että sisimmäksi tulee samanlainen massalevy kuin ulommaiseksi ilman niitä jousiprikkavirityksiä, muuten vakiosti.
Meinasin itsekin jättää pois ne jousiprikat ja kasata kuvailemasi levy yhdistelmän mutta onko se nyt sitten pitävin vaihtoehto jos lock uppia ei huomioida?
Joutuu hankkia sen lock uppin jos noista vakiolevyistä ei saa kasattua luistamatonta pakettia. Nyt uudet Apen ultra jouset ja hiekkapaperilla elvytetyt 5-6tkm ajetut oem levyt ja ei pidä.
Kyllä tuolllainen yhdistelmä pitää meillä Taxissakin. Missä kunnossa sulla kytkinkorit on?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt on kytkinlevyt vaihdettu ja levyt asetettu siten että sisimpänä ja uloimpana on samanlainen levy ja spring-jutut jätetty pois. Uutta vastaavat massalevyt ja uudet välilevyt. Myös reuninmaiset levyt on uudet. Ja ei pidä vieläkään
Jo viimekesänä luulin että sutii kun kierrokset hyppäs yhtäkkiä mutta takaisin tullessa ei koskaan näkynyt mustia raitoja mutta en ihmetellyt asiaa sen enempää ja nyt tämän kesän aikana on ruvennut epäilyttämään että kytkin luistaa.
Aikaisemmat kokemukset kytkimen luistamisesta on että kierrokset ampuu nopeasti kohti rajoitinta ja samalla veto tuntuu heikkenevän, nyt kierrokset nousee ajonopeutta korkeammalle mutta ei kuitenkaan välittömästi rajoittajalle asti. Lisäksi nopeusmittarin viisari nousee samalla. Kuitenkaan mustia raitoja ei jää missään tilanteessa. Voiko kytkin luistaa tuollain "vähän"?
Jos luistaa niin se on lock uppin hankinta edessä.
Edited By gsxr on 1343240536
Jo viimekesänä luulin että sutii kun kierrokset hyppäs yhtäkkiä mutta takaisin tullessa ei koskaan näkynyt mustia raitoja mutta en ihmetellyt asiaa sen enempää ja nyt tämän kesän aikana on ruvennut epäilyttämään että kytkin luistaa.
Aikaisemmat kokemukset kytkimen luistamisesta on että kierrokset ampuu nopeasti kohti rajoitinta ja samalla veto tuntuu heikkenevän, nyt kierrokset nousee ajonopeutta korkeammalle mutta ei kuitenkaan välittömästi rajoittajalle asti. Lisäksi nopeusmittarin viisari nousee samalla. Kuitenkaan mustia raitoja ei jää missään tilanteessa. Voiko kytkin luistaa tuollain "vähän"?
Jos luistaa niin se on lock uppin hankinta edessä.
Edited By gsxr on 1343240536
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Mitkä kytkinjouset?gsxr kirjoitti:Nyt on kytkinlevyt vaihdettu ja levyt asetettu siten että sisimpänä ja uloimpana on samanlainen levy ja spring-jutut jätetty pois. Uutta vastaavat massalevyt ja uudet välilevyt. Myös reuninmaiset levyt on uudet. Ja ei pidä vieläkään
Jo viimekesänä luulin että sutii kun kierrokset hyppäs yhtäkkiä mutta takaisin tullessa ei koskaan näkynyt mustia raitoja mutta en ihmetellyt asiaa sen enempää ja nyt tämän kesän aikana on ruvennut epäilyttämään että kytkin luistaa.
Aikaisemmat kokemukset kytkimen luistamisesta on että kierrokset ampuu nopeasti kohti rajoitinta ja samalla veto tuntuu heikkenevän, nyt kierrokset nousee ajonopeutta korkeammalle mutta ei kuitenkaan välittömästi rajoittajalle asti. Lisäksi nopeusmittarin viisari nousee samalla. Kuitenkaan mustia raitoja ei jää missään tilanteessa. Voiko kytkin luistaa tuollain "vähän"?
Jos luistaa niin se on lock uppin hankinta edessä.
Onko vakiokäikäle vai billet/hitsattu?
Ja onko massalevyillä ajettu koko ajan samalla öljymerkillä? Onko ko. öljymerkki todettu toimivaksi Busan kytkimen kanssa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kytkinjouset on uudet Apen ultra hardit ja käikäle on vakio.
Aiemmin käytettyä öljymerkkiä en itseasiassa tullut kysyneeksi levyjä ostaessa. Tosin onhan mulla tallella vielä ne omat käytetyt massalevyt joissa näytti ainakin pintaa olevan melko paljon joten jos vaihtais ne vielä takaisin. Niitä on uitettu Motulin 300V öljyssä. Pakan paksuus on tällä hetkellä noin 49,9-50.0mm.
Ihme juttu kun ei pidä jos kerta toimii taxissakin ja lock uppin hankkiminen ei tosiaan huokuttelis yhtään, ehkä mieluummin sellainen ahtopaine avusteinen sydeemi jos pakko on.
Aiemmin käytettyä öljymerkkiä en itseasiassa tullut kysyneeksi levyjä ostaessa. Tosin onhan mulla tallella vielä ne omat käytetyt massalevyt joissa näytti ainakin pintaa olevan melko paljon joten jos vaihtais ne vielä takaisin. Niitä on uitettu Motulin 300V öljyssä. Pakan paksuus on tällä hetkellä noin 49,9-50.0mm.
Ihme juttu kun ei pidä jos kerta toimii taxissakin ja lock uppin hankkiminen ei tosiaan huokuttelis yhtään, ehkä mieluummin sellainen ahtopaine avusteinen sydeemi jos pakko on.