Öljynpaineet

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Heksa kirjoitti:
jarim kirjoitti:Soittele Heksa heti kun keksit miten kampuran ja veivien laakeroinnille saat 20mm kanavat... :;):

nyt rupee menee hiusten halkomiseksi. :vilkutus:
jos kasvattaa 1,5mm reikää 1,7mm virtaus kasvaa jo reilusti
laske sä insinöörinä paljonko tulee tolla muutoksella lisää putken pinta-alaksi
kaavahan on pii kertaa r (säde) toiseen potenssiin


No oli vähän asiaton, sorry. :) Mutta mielenkiintosena nippelitietona muuten että esim. Gen2 kampuralaakereissa on isommat öljykanavat mitä Gen1 vastaavissa. Ja yhteensopivia ovat keskenään. Ei tartte miettiä kumpia kannattaa tilata...




Edited By jarim on 1343153067
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ari1630
Viestit: 57
Liittynyt: 12 Marras 2011, 19:26
Paikkakunta: Nurmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ari1630 »

No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

ari1630 kirjoitti:No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.
Hmm.. onkos koneen säädöt kohillaan ? ettei oljy jatkus vaan bensalla...
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

ari1630 kirjoitti:No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.
Ylivoimaasta vauhtia näytti laite pitävän :thumbup:
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Vastaa Viestiin