"Vikaa turbossa" - reikärauta venyy......
Tanks kommenteista. Vakio swingillä lähtee tämä projekti liikkeelle.
Onko havaintoja muista EK 530 ZZZ saatavuuksista suomessa kuin [url=http://www.24mx.fi,]www.24mx.fi,[/url] 263eur
Toimiviksi havaitut vinkit ulkomaisista kaupoista ovat myös varsin tervetulleita
Onko havaintoja muista EK 530 ZZZ saatavuuksista suomessa kuin [url=http://www.24mx.fi,]www.24mx.fi,[/url] 263eur
Toimiviksi havaitut vinkit ulkomaisista kaupoista ovat myös varsin tervetulleita
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :OArctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Yhtä kiristämistä
Siis onke teillä molemmilla ollu nää ek:n drz2 vitjat vai tuo halvempi vaihtoehto?Jaku kirjoitti:Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :OArctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Yhtä kiristämistä
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
ei enää koskaan...ysi-ärrä kirjoitti:Siis onke teillä molemmilla ollu nää ek:n drz2 vitjat vai tuo halvempi vaihtoehto?Jaku kirjoitti:Noita ollu myös joskus muutama kappale ja todellakin venyy niin että v...taa :OArctikdiver kirjoitti:Mulla vakio vetopakka. Modattu tulossa. Vitjat on prostock mallia dragracelta. Tiivisterenkaat puuttuu, että on saatu paksuutta sivulevyille... Silti venyy huimasti. Viimeistään joka tankillisella saa olla tiukkomassa.
Yhtä kiristämistä
kait se 630 olis sitte hyvä ???
Joo, Nyt n.500km ajettu ja DRZ2 vitja todellakin entinen. Ilmeisesti tää mun vetopakka on nyt se heikoin lenkki tässä koko jutussa. Eihän noi kaikki ketjut voi tolleen venyä. No tänään pitää tilata rääkreisiltä ne punaiset gummit tonne vetopakkaan. On tuo kyllä holkitettu,mut pitäsköhän siinä olla sittenki se lisälaakerointi??? Ihmetyttää. Ja jatkot oli swinkissä,mut ei enää.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Tää vitjahomma voi joskus olla vaikeaa. Mulla aikanaan yhdet ketjut meni paskaksi yhden päivän ajelulla radalla, kun olin laittanut sifterin kiinni ja eka isolohko versio, ilman vetolevyn tukea. Taisi olla EK kettinggit.
Laakeroitu vetopakka ollut noilla samoilla Pro ketjuilla useamman vuoden jatkoilla varustettuna ja aina vaan toimii, on kyllä saanut lähtöjä niin vaparina kun kaasulla. Aluksi muistaakseni sai kiristellä jonkun kerran niinkuin muitakin uusia, mutta viime aikoina ei niinkään. Äänekkäät ne on jos normi o-renkaallisiin vertaa
Yksi tärkeä asia täytyy ottaa huomioon on se ketjulinjan suoruus ja ne säätömerkit haarukassa. Ei ne välttämättä ole samalla kohdallaan ne merkit molemmilla puolilla, kannattaa tarkistaa sen ketjulinjan suoruus. Mulla vaatii käyttää rattaan puolella semmoista kohtuullisen kokoista prikkaa haarukanjatkon ja vetopakan välissä sekä lisäksi hieman eri kohdassa on merkkiviivat kiristyspaloilla kun on mahdollisimman suoraan säädetty. Jos tätä ei ole kunnolla tehty, oli jatkot tai normihaarukka niin ei varmasti kestä mikään!!
Laakeroitu vetopakka ollut noilla samoilla Pro ketjuilla useamman vuoden jatkoilla varustettuna ja aina vaan toimii, on kyllä saanut lähtöjä niin vaparina kun kaasulla. Aluksi muistaakseni sai kiristellä jonkun kerran niinkuin muitakin uusia, mutta viime aikoina ei niinkään. Äänekkäät ne on jos normi o-renkaallisiin vertaa
Yksi tärkeä asia täytyy ottaa huomioon on se ketjulinjan suoruus ja ne säätömerkit haarukassa. Ei ne välttämättä ole samalla kohdallaan ne merkit molemmilla puolilla, kannattaa tarkistaa sen ketjulinjan suoruus. Mulla vaatii käyttää rattaan puolella semmoista kohtuullisen kokoista prikkaa haarukanjatkon ja vetopakan välissä sekä lisäksi hieman eri kohdassa on merkkiviivat kiristyspaloilla kun on mahdollisimman suoraan säädetty. Jos tätä ei ole kunnolla tehty, oli jatkot tai normihaarukka niin ei varmasti kestä mikään!!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Noiden O-renkaattomien ketjujen kohdalla venyminen lähestyy olematonta kun muistaa voidella alle saan kilsan ajolla. :p
Nyt itellä paikoillaan Pro Oiler, saas nähtä millaiseksi määrittyy kiristysväli...
Nyt itellä paikoillaan Pro Oiler, saas nähtä millaiseksi määrittyy kiristysväli...
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR