"Vikaa turbossa" - reikärauta venyy......
Renould on yksi kuuluisimmista ketjuita, en tiije tekkeekö ennää muita kun teollisuus ketjuja. Onko O-rengas ketju?. Ennen vanhaan ei renukan teollisuus ketju ainakaan kovin hyvin pyöräkäyttöön sattunu mutta ajelihan sillä kun tutuilta steelin kavereilta sai vaikka satametriä ja jakso vaihtaa ja niitata :OMikaM kirjoitti:Lähetin kyselyn semmoisesta kuin Renouldin ketjuista. Renould valmistaa ketjuja teollisuuskäyttöön ja on ainakin olevinaan erittäin lujia. Se, että soveltuuko ne mp-käyttöön, selviää tässä lähiaikoina.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Ex-Busanistina heitettävä tähän väliin omaa kokemusta; nimittäin yllättäen Reginan ketju kestänyt omassa mopossa todella hyvin! Ketju oli pärrässä ostaessa paikallaan, ja suhtauduin siihen hiukka epäillen koska olen jotenkin tottunut pitämään Reginaa jotenkin "kakkosluokan kejuna". En kuitenkaan alkanut ketjua vaihtamaan koska se oli melkein uusi ja päätin testata. Tähän mennessä kilsoja tullut n. 6500 ja ketjua kiristetty kolme kertaa. Joko mun pärrästä puuttuu tehoa/vääntöä tai sitte tuo ketju on LUJA! ???
Kerros mitkä välitykset sulla on siinä? Nehän vaikuttaa aika olennaisesti myös sen kestoon..Jarno kirjoitti:Ex-Busanistina heitettävä tähän väliin omaa kokemusta; nimittäin yllättäen Reginan ketju kestänyt omassa mopossa todella hyvin! Ketju oli pärrässä ostaessa paikallaan, ja suhtauduin siihen hiukka epäillen koska olen jotenkin tottunut pitämään Reginaa jotenkin "kakkosluokan kejuna". En kuitenkaan alkanut ketjua vaihtamaan koska se oli melkein uusi ja päätin testata. Tähän mennessä kilsoja tullut n. 6500 ja ketjua kiristetty kolme kertaa. Joko mun pärrästä puuttuu tehoa/vääntöä tai sitte tuo ketju on LUJA! ???
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
vanha aihe mutta katotaas jos tärppäis:
ketjut ja rattaat vaihtokunnossa.
melkein jos hommasin DID ZVM50 mutta onneksi ei löytynyt hyllystä ja sensijaan löyty tämä topic..
suunnitelmissa on talvelle turbiini-projekti.
ketjut vois mitottaa jo nyt sen mukaan ettei heikoin lenkki pauku sitten 1. vedolla ja pientä oravaa ala heti jörnimään.
eli hyvät turbiinin omistajat,
laittaisitteko viimeisimmät kokemuksenne ketjuista ja rattaista..
ketjut ja rattaat vaihtokunnossa.
melkein jos hommasin DID ZVM50 mutta onneksi ei löytynyt hyllystä ja sensijaan löyty tämä topic..
suunnitelmissa on talvelle turbiini-projekti.
ketjut vois mitottaa jo nyt sen mukaan ettei heikoin lenkki pauku sitten 1. vedolla ja pientä oravaa ala heti jörnimään.
eli hyvät turbiinin omistajat,
laittaisitteko viimeisimmät kokemuksenne ketjuista ja rattaista..
Noihin ketjuongelmiin suurin syy on/oli vakio vetopakka kun se pääsee voiman edessä taipumaan sivusuunnassa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kiitoksia kommenteista.
Tein vielä soittokierroksen ja mm. allright tuotepäällikkö suositteli DID D530ZVM-X ketjua sunstar rattailla.
Sunstarit rattaat ovat kuulemma kovammat kuin JT rattaat.
Onko nuista laajempia kokemuksia turbiinikäytössä ?
Laite tulee ns. päivittäiseen ajoon ja rakennetaan enemmän kestäväksi kuin tehokkaaksi.
Jatkoswingin "pakollisuus" ketjujen pituutta miettiessä nousi esiin.
Onko ketään turbiini bussikuskia joka ajelee vakioswingillä ?
Tein vielä soittokierroksen ja mm. allright tuotepäällikkö suositteli DID D530ZVM-X ketjua sunstar rattailla.
Sunstarit rattaat ovat kuulemma kovammat kuin JT rattaat.
Onko nuista laajempia kokemuksia turbiinikäytössä ?
Laite tulee ns. päivittäiseen ajoon ja rakennetaan enemmän kestäväksi kuin tehokkaaksi.
Jatkoswingin "pakollisuus" ketjujen pituutta miettiessä nousi esiin.
Onko ketään turbiini bussikuskia joka ajelee vakioswingillä ?