Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jarim kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Jo on harmi ku toi liekitys tauti tarttu teidänki koneisiin. Tämä tauti on kyllä saatu ratkastua etelässä. Toi on ikävä juttu.... Saappaan kärventymisestä päätellen sosetta tuli vissiin koko koneesta.
Ikäväksesi voin todeta että kone toimii yhä.
No onhan ihme juttu että toimii vielä... Onni oli myötäinen kerrankin
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

GPS sensori ei varmaan ole muussa käytössä kuin loggaustietona, kun näyttää välillä sekoavan ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

GPS ei käytännössä ole käytössä ollenkaan koska tuo Gen1 mallinen toimii niin tuulella. En ihan tarkkaan tiedä miten Motec sen vaihteen laskee.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Joo, motec laskee sen kierrosanturi/nopeusanturi suhteesta. Näytti kuitenkin näytöllä olevan välillä nollaa tuolla videolla.

Miten muuten, onko can väyläpohjaiset lambdat käytössä ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

GPS:n nopeudesta ja kierroksista se sen kait tosiaan laskee, tuolla kolmosvaihteella oli vaan semmonen kaasumäärä että suti aika rankasti niin olisiko siitä ollut vähän ymmällään. Pitää kysyä säätöguruilta. :)

Sylinterikohtaisia lambdoja käytämmä vaan penkissä, pakolämpömittaus on toki joka sylinterillä. En osaa sanoa onko can-väylä pohjainen lambda.




Edited By jarim on 1340569183
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Joo, selvästi kävi vapaalla vaihde näytön mukaan. Jos gps tieto on konfattu aimiin oem vaihtajalta niin sitten ymmärrän mutta jos on can pohjainen tieto eculta niin varmaan hyvä selvittää että mistä johtuu.

mä en ikinä saanut niitä motecin can väyläisiä lampaanpatoja näyttämään riittävän nopeasti lukemia.




Edited By PetriK on 1340599355
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

No nyt on tieto ettei tartte arvata. Tuo näytön vaihdetieto tulee Busan omalta anturilta ja siinä tuo kolmonen tosiaan ei aina toimi (tämä näin jotta varikollakin tuo näyttö kuiten toimisi ilman nopeustietoa). Moottorinohjaus taas käyttää nopeuden/kierrosten mukaan laskettua vaihdetietoa.

Pyörässä oleva lambda ei ole can pohjainen. Sen kontrolleri on M800 sisällä ja kalibroitu tuon lambdan kanssa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Kerrotaampas tännekin, että allekirjoittanut lopetti eilen TFM hommat, että ainakin näissä merkeissä Bonneville jää minulta väliin.
Mutta tarkotus on tulla esim Joensuun tapahtumaan turistina (jos RHead päästää kentälle). CU there.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

tenhulttio kirjoitti:Kerrotaampas tännekin, että allekirjoittanut lopetti eilen TFM hommat, että ainakin näissä merkeissä Bonneville jää minulta väliin.
Mutta tarkotus on tulla esim Joensuun tapahtumaan turistina (jos RHead päästää kentälle). CU there.
Eiköhän siellä aina jokunen asiantuntevan toimitsijan pesti ole avoinna, ja tiedä vaikka jockey kulttuuri alkaisi täälläkin yleistymään. Eli rahamies maksaa viritykset ja hommaa kuskin ajamaan. Jaa, mut semmostahan on jo tapahtunutkin muualla ku jenkeissä. Mutta noin harrastepohjalta, jos haluaa tietää miten pelit laukkaa kovan kuskin näpeissä, niin nythän olis siihe saumaa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Hulttio voi toimia vaikka tulosten kirjaajana koneelle jos Jasa estyy siinä hommassa.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Nyt näyttäis vaihdenäyttökin pikakatselun perusteella pitävän paikkansa.
Hyvin kyllä vedätte, pisteet kuljettajille!
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

PowerKing kirjoitti:Nyt näyttäis vaihdenäyttökin pikakatselun perusteella pitävän paikkansa.
Hyvin kyllä vedätte, pisteet kuljettajille!
Onko kawassa vastaava luistonesto kun taxissa ? Siinä sen kuuli lähdöstä saakka, semmonen hauska valitus käyntiäänessä.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Mä en tiedä millainen Taxissa on käytössä.
Mä koitin yhden illan perehtyä Motecin luistonestoon ja tein parametrit sille sen perusteella, soratiellä näytti toimivan, kentällä vissiin hieman liian agressiivinen, ekan lähdön jälkeen miedonsin sitä jonkun verran ja sitten ei enää kuskit valittaneet siitä.
Ainakin jokainen vaihteen vaihto oli mennyt perille lauantaina, siitä olin eniten huolissani luistoneston kanssa ajaessa.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Tuleeko tuossa lopussa kuuluva ääni jarruista ? Vissii racepalat kiinni.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin