Nopeusmittaustapahtuma Hallissa 16.6.2012
Juhama kirjoitti:Halli 16062012.wmv
Paljon tämä mahtoi mennä?Joku busanisteista?
306 km/h meni. Muuten jokseenkin OK, joskin tusasin oikein tosissani tuossa lähdössä.
Kokemattomuus näkyy...
Edited By Hartsa on 1340209482
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Tomppa kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Nesmit kirjoitti:Juutuubista bongattua: ...KLOKS... ...KLAKS...
Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä
Tuo kuski on entinen busanisti. Siksi sillä on tuollaiset lehmän hermot.
Jos mulla olis käyny noin, niin olis tullu K18 video tai ainakin ääniraita...
Terve vaan kaikki "vanhat" kerhokamut. Pahoittelut että sotkin radan vähäksi aikaa. Piti tulla busavarikolle kaikkia moikkaamaan ekan vedon jälkeen, mutta tuli muuta tekemistä. Olen tätä foorumia seuraillut vaikka hiljaiseloa on ollut busarintamalla. ... jonain päivänä taas täällä ollaan mukana ....
mikäs "corollasta" petti..?Humppanisti kirjoitti:Terve vaan kaikki "vanhat" kerhokamut. Pahoittelut että sotkin radan vähäksi aikaa. Piti tulla busavarikolle kaikkia moikkaamaan ekan vedon jälkeen, mutta tuli muuta tekemistä. Olen tätä foorumia seuraillut vaikka hiljaiseloa on ollut busarintamalla. ... jonain päivänä taas täällä ollaan mukana ....Tomppa kirjoitti:Tuo kuski on entinen busanisti. Siksi sillä on tuollaiset lehmän hermot.ysi-ärrä kirjoitti: Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä
Jos mulla olis käyny noin, niin olis tullu K18 video tai ainakin ääniraita...
pirun hieno auto!
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
302 km/h meni (putkivirinä). Touringpleksi ehkä hidasti vähän.
Mä en pääse hyvään ajoasentoon kun uus kypärä (X-Spirit II) rajoittaa näkyvyyttä, Joensuuhun täytyy miettiä toisen kypärän mukaanottamista.
Kypäräkameravideo mun ajosta: Youtube
Vähäinen määrä kuvia tuli otettua mutta en ole ehtinyt purkaa niitä vielä..
Mä en pääse hyvään ajoasentoon kun uus kypärä (X-Spirit II) rajoittaa näkyvyyttä, Joensuuhun täytyy miettiä toisen kypärän mukaanottamista.
Kypäräkameravideo mun ajosta: Youtube
Vähäinen määrä kuvia tuli otettua mutta en ole ehtinyt purkaa niitä vielä..
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Multa jäi ainakin uuet kawat bongaamatta, jospa sitten Joensuussa?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
Eikö siinä pelaa enää perinteinen Speedohealer kikka? Eli ovatko menneet muuttamaan keinoa nopeuden rajoitukseen?PowerKing kirjoitti:Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tätä juttua ei uskalla lähteä koittaan....näyttää NIIN hauskalta hommalta että takuulla meikä jäis koukkuun
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa...
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa...
Member of IBA Finland ry
Mä kävin nyt eka kertaa ja täs sitä ollaan.... tuli alokas virheitä ja paljon, oma nopein 282km/h (gen2)... jäi sitten niin paljon kaiveleen että filtteri pitää hommata ja busa säätöihin ja matalaks ja kokeileen sitä maagista 300km/h, saattaa olla ettei se busa vaihdukkaan pois ihan vaan tämän vuoksi!!!hanhiha kirjoitti:Tätä juttua ei uskalla lähteä koittaan....näyttää NIIN hauskalta hommalta että takuulla meikä jäis koukkuun
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa...
Voi harmi Juha tota konerikkooa mutta alanmiehenä se ei kauaa ole rikki... ja sitäpäivää ootan kun kuuta nousevaa et saadaan sut takas ruotuu.. voipi siinä autokin olla kylessä saatas tänne pirkanmaalle lisää ajokawereitaHumppanisti kirjoitti:Terve vaan kaikki "vanhat" kerhokamut. Pahoittelut että sotkin radan vähäksi aikaa. Piti tulla busavarikolle kaikkia moikkaamaan ekan vedon jälkeen, mutta tuli muuta tekemistä. Olen tätä foorumia seuraillut vaikka hiljaiseloa on ollut busarintamalla. ... jonain päivänä taas täällä ollaan mukana ....Tomppa kirjoitti:Tuo kuski on entinen busanisti. Siksi sillä on tuollaiset lehmän hermot.ysi-ärrä kirjoitti: Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä
Jos mulla olis käyny noin, niin olis tullu K18 video tai ainakin ääniraita...
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html