Nopeusmittaustapahtuma Hallissa 16.6.2012

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Juhama

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Halli 16062012.wmv

Paljon tämä mahtoi mennä?Joku busanisteista?
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Hartsa

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Juhama kirjoitti:Halli 16062012.wmv

Paljon tämä mahtoi mennä?Joku busanisteista?

306 km/h meni. Muuten jokseenkin OK, joskin tusasin oikein tosissani tuossa lähdössä. :(
Kokemattomuus näkyy...

Edited By Hartsa on 1340209482
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
suiza

Viesti Kirjoittaja suiza »

Oliko vakiovälitykset?
Hartsa

Viesti Kirjoittaja Hartsa »

Välitykset oli vakiot, peilit otin pois.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Tomppa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
Nesmit kirjoitti:Juutuubista bongattua: ...KLOKS... ...KLAKS...

Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä :)

Tuo kuski on entinen busanisti. Siksi sillä on tuollaiset lehmän hermot.
Jos mulla olis käyny noin, niin olis tullu K18 video tai ainakin ääniraita... :D

Terve vaan kaikki "vanhat" kerhokamut. Pahoittelut että sotkin radan vähäksi aikaa. Piti tulla busavarikolle kaikkia moikkaamaan ekan vedon jälkeen, mutta tuli muuta tekemistä. Olen tätä foorumia seuraillut vaikka hiljaiseloa on ollut busarintamalla. ... jonain päivänä taas täällä ollaan mukana .... :thumbup:
Tepa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Humppanisti kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti: Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä :)
Jos mulla olis käyny noin, niin olis tullu K18 video tai ainakin ääniraita... :D
Terve vaan kaikki "vanhat" kerhokamut. Pahoittelut että sotkin radan vähäksi aikaa. Piti tulla busavarikolle kaikkia moikkaamaan ekan vedon jälkeen, mutta tuli muuta tekemistä. Olen tätä foorumia seuraillut vaikka hiljaiseloa on ollut busarintamalla. ... jonain päivänä taas täällä ollaan mukana .... :thumbup:
mikäs "corollasta" petti..?

pirun hieno auto! :respekt:
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Robin

Viesti Kirjoittaja Robin »

302 km/h meni (putkivirinä). Touringpleksi ehkä hidasti vähän.

Mä en pääse hyvään ajoasentoon kun uus kypärä (X-Spirit II) rajoittaa näkyvyyttä, Joensuuhun täytyy miettiä toisen kypärän mukaanottamista.

Kypäräkameravideo mun ajosta: Youtube

Vähäinen määrä kuvia tuli otettua mutta en ole ehtinyt purkaa niitä vielä..
marko67

Viesti Kirjoittaja marko67 »

oliko tapahtumassa mukana yhtään uutta 1400 kawaa?ja jos oli nii millasia nopeuksia mahtoivat ajella??
Team Laitamaa
jakehaanpää
Site Admin

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Multa jäi ainakin uuet kawat bongaamatta, jospa sitten Joensuussa?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
PowerKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
marko67

Viesti Kirjoittaja marko67 »

odotellaanpa mielenkiinnolla.ongelman pariin riittää varmasti ratkaisijoita joita asia kiinnosta ja eikä varmasti jää tekemättä.hyvä niin.
Team Laitamaa
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PowerKing kirjoitti:Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
Eikö siinä pelaa enää perinteinen Speedohealer kikka? Eli ovatko menneet muuttamaan keinoa nopeuden rajoitukseen?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
hanhiha

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Tätä juttua ei uskalla lähteä koittaan....näyttää NIIN hauskalta hommalta että takuulla meikä jäis koukkuun :turbobusa:
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa... :mopo:
Member of IBA Finland ry
blackbusa

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

hanhiha kirjoitti:Tätä juttua ei uskalla lähteä koittaan....näyttää NIIN hauskalta hommalta että takuulla meikä jäis koukkuun :turbobusa:
Paree pysyä vaan tuolla long-distance ajeluissa... :mopo:
Mä kävin nyt eka kertaa ja täs sitä ollaan.... tuli alokas virheitä ja paljon, oma nopein 282km/h (gen2)... jäi sitten niin paljon kaiveleen että filtteri pitää hommata ja busa säätöihin ja matalaks ja kokeileen sitä maagista 300km/h, saattaa olla ettei se busa vaihdukkaan pois ihan vaan tämän vuoksi!!! :thumbup: :kippis:
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Humppanisti kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti: Hyvin kuiskaa tuossa 2:15 sek kohdalla tää mustanki kuski itekseen" se hajos,saatana" Ja sit kohta normiäänellä :)
Voi harmi Juha tota konerikkooa :( mutta alanmiehenä se ei kauaa ole rikki... ja sitäpäivää ootan kun kuuta nousevaa et saadaan sut takas ruotuu.. voipi siinä autokin olla kylessä :blues: :kippis: saatas tänne pirkanmaalle lisää ajokawereita :skootteri:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Vastaa Viestiin