Turbopyörien välityksiä kenttäajoihin?

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Air-shifterissä paineilma hoitaa vahdevivun liikkeen, painelet vaan nappulaa, löytyy myös sähköisiä. Uuempi cordona taitaa olla tuon 255 ja vanhaa liekö enää saatavilla. Mun köyhis meinaa ettei oo ku varpaat kiksiin ja piuhat ecuun.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Nimenomaan sitä en ymmärrä että miksi pitää rakentaa monimutkainen laitteisto jos vasen jalkaterä toimii? :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Nesmit
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Loka 2006, 13:06
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Itsellä toi uudempi Cordona, toi toimii sekä käännetyssä- että vakiokaaviossa... Suosittelen!
Katkoaika taitaapi olla 60ms...




Edited By Nesmit on 1340079909
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Kysytääns tälle samalle osiolle ku miltei samoissa meiningeissä.
Eli mitä ketjuja ootta turbo pyörissä käyttäneet?
Tuossa mun busassa on ollu nyt kahta eri laista ja näkyy olevan et ne venyy aivan uskomattoman nopeasti. 1000-2000km ja alkaa oleen selvät.
Nyt on käytössä ek: zzz ja edelliset oli did:n jotku lujimmat. Pitääkö tässä siirtyä o-renkaattomiin että kestää, vai onko tarkoituskin et ei kestä mitkään?
Tuossa kahtelin noita dragracen ek:n drz2 vitjoja, pitäneekö tuollaset ruveta hankkiin?
Pistelkääs omia vaihtoehtoja.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Onko sulla se vetopakka vahvistettu lisälaakerilla tms. järjestelyllä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

jarim kirjoitti:Onko sulla se vetopakka vahvistettu lisälaakerilla tms. järjestelyllä?
Tämä lisälaakerivahvistus "Kajbusa" tai toinen malli "Kujo", on ehdoton jo tiukemmissa vapareissa jos hiukan rykii. Mulla meni zzz ek yhdellä kertaa ratapäivällä ennen lisälaakerin asennusta, ihan uudet ketjut.

Nyt ollut joku vuosi nuo O-renkaattomat ja lisälaakeri, jotka kyllä kestää hyvin. Ehkä olisi vielä paremmin kestänyt jos viitsisi niitä rasvailla ahlerasti jota O- renkaattomat vaatii ja jos ei rasvaile niin ovat pikkuisen äänekkäämmät ajossa. Ei ihan toruinkiin mallit.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Joo mulla on tuo kujon tekemä lisäholkitettu vetopakka.
Pitääpä itekki ruveta hommaamaan nuo räkreisin o-renkaattomat vitjat.
Nyt tällähetkellä näkyy vaan olevan tuo räkreis lomalla,niin ei saa uusia vitjoja tähän hätään.
No jospa nuo vielä Joensuun menee.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Vastaa Viestiin