Turbopyörien välityksiä kenttäajoihin?
Air-shifterissä paineilma hoitaa vahdevivun liikkeen, painelet vaan nappulaa, löytyy myös sähköisiä. Uuempi cordona taitaa olla tuon 255 ja vanhaa liekö enää saatavilla. Mun köyhis meinaa ettei oo ku varpaat kiksiin ja piuhat ecuun.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Nimenomaan sitä en ymmärrä että miksi pitää rakentaa monimutkainen laitteisto jos vasen jalkaterä toimii?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kysytääns tälle samalle osiolle ku miltei samoissa meiningeissä.
Eli mitä ketjuja ootta turbo pyörissä käyttäneet?
Tuossa mun busassa on ollu nyt kahta eri laista ja näkyy olevan et ne venyy aivan uskomattoman nopeasti. 1000-2000km ja alkaa oleen selvät.
Nyt on käytössä ek: zzz ja edelliset oli did:n jotku lujimmat. Pitääkö tässä siirtyä o-renkaattomiin että kestää, vai onko tarkoituskin et ei kestä mitkään?
Tuossa kahtelin noita dragracen ek:n drz2 vitjoja, pitäneekö tuollaset ruveta hankkiin?
Pistelkääs omia vaihtoehtoja.
Eli mitä ketjuja ootta turbo pyörissä käyttäneet?
Tuossa mun busassa on ollu nyt kahta eri laista ja näkyy olevan et ne venyy aivan uskomattoman nopeasti. 1000-2000km ja alkaa oleen selvät.
Nyt on käytössä ek: zzz ja edelliset oli did:n jotku lujimmat. Pitääkö tässä siirtyä o-renkaattomiin että kestää, vai onko tarkoituskin et ei kestä mitkään?
Tuossa kahtelin noita dragracen ek:n drz2 vitjoja, pitäneekö tuollaset ruveta hankkiin?
Pistelkääs omia vaihtoehtoja.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Onko sulla se vetopakka vahvistettu lisälaakerilla tms. järjestelyllä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tämä lisälaakerivahvistus "Kajbusa" tai toinen malli "Kujo", on ehdoton jo tiukemmissa vapareissa jos hiukan rykii. Mulla meni zzz ek yhdellä kertaa ratapäivällä ennen lisälaakerin asennusta, ihan uudet ketjut.jarim kirjoitti:Onko sulla se vetopakka vahvistettu lisälaakerilla tms. järjestelyllä?
Nyt ollut joku vuosi nuo O-renkaattomat ja lisälaakeri, jotka kyllä kestää hyvin. Ehkä olisi vielä paremmin kestänyt jos viitsisi niitä rasvailla ahlerasti jota O- renkaattomat vaatii ja jos ei rasvaile niin ovat pikkuisen äänekkäämmät ajossa. Ei ihan toruinkiin mallit.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar