Turbopyörien välityksiä kenttäajoihin?
Elikkäs haluaisin tänne tietoja kaikilta Turbobusanisteiltä jotka on käyny tai tulee menemään lentokenttäajoihin niin näistä millä välityksillä on menty tai tullaan menemään?
Ja mitä renkaita ootta käyttäny tai tuletta käyttämään?
Ite lähen kokeileen 19/38 tai 40. Rengas vaihtoehdot taakse 190/50 ja 190/55 sliksi. Etunen vakio koko 120/70-17.
Pistäkääs tänne tietoja.
Ja mitä renkaita ootta käyttäny tai tuletta käyttämään?
Ite lähen kokeileen 19/38 tai 40. Rengas vaihtoehdot taakse 190/50 ja 190/55 sliksi. Etunen vakio koko 120/70-17.
Pistäkääs tänne tietoja.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...jouvut Jonne laittamhan sen korkiampirohviilisen että saat sen 350 rikki :laugh:
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
RHead kirjoitti:Ysi-ärrä: Kyllä sulla pitää yli 340 mennä, mulla meni 343 1,2km ennen ku losahti ja tehoja ei tainnut olla ees noin paljoa. Välitys oli 19/38 vakiorenkaalla. Perä oli ainoastan madallettuna.
Molemmat miehet tavanneena... taitaa olla noin 40kg kuormaa enemmän 9ärrällä + tuulipintaakin rajusti jää näkyviin tuuliklasin takaa
joku vois laskea paljonko tarvitaan enemmän tehoa samaan nopeuteen jos massaa enemmän 40kg?
ainaskin autoluokissa pystytään muuttaan reilusti tallien voimasuhteita jo 30kg lisäpainolla
SMR
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Kierroslukutietojen valossa: niin pitkät välitykset kun vaan löytyy ja se korkeampi rengas. 530 jaolla olevia raakarissoja löytyy teollisuuden tarvikekaupoista. Ne on tosin liian leveitä, mutta saapa sen sorvattua samalla kun muutenkin pitää kiinnitykset koneistaa.
Onkohan / mahtuukohan Gen1 busassa pyörimään 20 piikkinen eturissa?
Onkohan / mahtuukohan Gen1 busassa pyörimään 20 piikkinen eturissa?
Ei mahdu 20, ottaa siihen kytkimen työsylinterin tankoon kiinni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No viimekesänä Joensuussa testattua . Ite ajoin omalla 315kmh ja Hulttio 320kmh samalla pyörällä. Eli ei hirvee ero.Heksa kirjoitti:Molemmat miehet tavanneena... taitaa olla noin 40kg kuormaa enemmän 9ärrällä + tuulipintaakin rajusti jää näkyviin tuuliklasin takaaRHead kirjoitti:Ysi-ärrä: Kyllä sulla pitää yli 340 mennä, mulla meni 343 1,2km ennen ku losahti ja tehoja ei tainnut olla ees noin paljoa. Välitys oli 19/38 vakiorenkaalla. Perä oli ainoastan madallettuna.
joku vois laskea paljonko tarvitaan enemmän tehoa samaan nopeuteen jos massaa enemmän 40kg?
ainaskin autoluokissa pystytään muuttaan reilusti tallien voimasuhteita jo 30kg lisäpainolla
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Mutta kannattaa muistaa että ilmanvastus kasvaa nopeuden neliössä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Miten ne sitte laittaa kiinni 20-hampaisen, lähteekö tanko poies vai mitä muutoksia ?jarim kirjoitti:Ei mahdu 20, ottaa siihen kytkimen työsylinterin tankoon kiinni.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vaijerikytkin ni tankoa ei tartte?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vai mistähän tommosen 20 hampaisen sais niin voisi asian todentaa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport